Γράφω εδώ μια και δεν πρόκειται για τεχνικής αλλά για... στατιστικής φύσεως πληροφορίες σχετικά με το e-school. Το εγκατέστησα (τι μικρή λέξη για τόσο κόπο, τέλοσπάντων) έκανα και τη μετάπτωση (ολομόναχη χωρίς καμμία συνδρομή από κανέναν, μπράβο συνάδελφοι) και αυτό ήταν.
Η επόμενη ενασχόληση με το λογισμικό θα είναι όταν περνάμε βαθμούς Γ΄τριμήνου (αυτό κατόπιν ρητής συμφωνίας με Διευθυντή - Υποδιευθυντή). Για τα "τρέχοντα" ανέλαβαν ο άλλος συνάδελφος Πληροφορικής και κάποιοι άλλοι καθηγητές (γραμματέας δεν μας βρίσκεται).
Α, ναι τυπώσαμε και ελέγχους αμέ! Χωρίς μέσους όρους, χωρίς υπεύθυνους τμημάτων και με τις απουσίες περασμένες στο χέρι και με μια σελιδοποίηση που να σας τα λέω. Κάτι πήγαν να πουν κάποιοι εκεί αλλά εγώ δήλωσα αναρμόδια και ο συνάδελφος αδυναμία διόρθωσης και σε τελική ανάλυση οι γονείς δεν έδειξαν να παραξενεύονται. Οπότε... καλώς ήλθατε στην ψηφιακή τάξη, στο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης σχολείων και καλώς να μας έρθει και το σχολείο χωρίς τοίχους.

Υπομονή, τέσσερεις μήνες μείνανε....
ΥΓ Όπως δήλωσα και στην αρχή, το παρόν δημοσίευμα αποτελεί στατιστικό δεδομένο και σε καμμία περίπτωση δεν θα ήθελα να εκληφθεί ούτε ως γκρίνια αλλά ούτε και ως αφορμή για υποδείξεις - hints - συμβουλές σχετικά με το πώς διορθώνεται το "πρόβλημα" των εκτυπώσεων.