Εξακολουθώ να έχω την απορία: Η εγκύκλιος του Μαΐου σε ποιό νόμο κλπ "ακουμπάει"? Ο ΓΓ του ΥΠΕΠΘ δεν νομοθετεί, δεν θεσμοθετεί, μόνο εφαρμόζει τους νόμους κλπ
Επίσης, μιας και χρησιμοποιήθηκε ως επιχείρημα, η μείωση του ωραρίου για μηχανογράφηση που υπάρχει θεσμικά? Αν γίνει μια καταγγελία στον επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης ή στην υπηρεσία εντελλομένων εναντίον του δ/ντη- εκκαθαριστή ότι υπάρχει εκπαιδευτικός που διδάσκει με μειωμένο ωράριο, ποιος τον καλύπτει? (δείτε τον 1566 τι λέει ακριβώς για το θέμα της διδασκαλίας με ελλειπές ωράριο)
Επίσης σε ποιά άλλη υπηρεσία του Δημοσίου το όλο θέμα της μηχανογράφησης δεν θεσμοθετήθηκε και σε ποια άλλη υπηρεσία υπάλληλοι εκτελούν άλλα καθήκοντα πέρα από αυτά για τα οποία προσλήφθηκαν? (και βέβαια μιλώ για την Ελλάδα, όχι για άλλη Ευρωπαϊκή χώρα...)
Εξηγώ επίσης: για άλλες εξωδιδακτικές εργασίες (π.χ. πρωτόκολλο, πρακτικά κλπ) που δεν απαιτούν ιδιαίτερες γνώσεις και όλοι μπορούν να τις κάνουν, υπάρχει πρόβλεψη να τις αναλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί (κακώς βέβαια, αλλά υπάρχει) από τον 1566, για τη μηχανογράφηση που υπάρχει?
ΥΣ: Ο σκοπός μου δεν είναι να "μιζεριάσω" αλλά να ενημερώσω ώστε όλοι να ξέρουν τι συμβαίνει και ο καθένας να πράττει κατά συνείδηση. Το e-school όπως και γενικά η μηχανογράφηση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική... (εκτός των ΕΠΑΛ)