Pascal

Ξεκίνησε από joanna, 04 Νοε 2008, 12:05:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

aleremain

Στη σελίδα του ypepth, δεν έχει βγει κάτι επίσημα;

vellamos

εγω σαν μαθητης μπορω να πω οτι ειναι πολυ ευκολος ο προγραμματισμος.λυνο πρωτα στο χαρτι ολα τα προγραμματα και ειναι πιο ευκολο. ισως πρεπει να το δοκιμασεται και οι καθηγητες στα παιδια. ειδικα οι πινακες ειναι πολυ ευκολοι. φιλικα και ελπιζω να μην προσβαλω καποιον

iliasthes

Όλα είναι εύκολα, αρκεί να θέλεις να τα μάθεις. Αν θέλεις (αν έχεις κίνητρο δηλαδή) και σου αρέσει κάτι το μαθαίνεις. Οι μέθοδοι είναι πολλές και κάθε μέθοδος έχει αποτέλεσμα και σε διαφορετικά άτομα. Άλλοι προτιμάνε να λύνουνε σε χαρτί, άλλοι το θεωρούνε βαρετό, αφού βρήκες τον τρόπο που μαθαίνεις καλύτερα εσύ, αυτό είναι καλό για σένα και σε βοηθάει να μάθεις καλύτερα.

Επέτρεψε μου όμως κάτι. Οι πίνακες είναι εκτός ύλης. Είναι στο Κεφ 14.

xryka

Η ομάδα Α θα δώσει παν-νιες το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου...προφανώς μετά τις ενδοσχολικές εξετάσεις.

xryka

Τις ασκήσεις 2 και 3 σελίδα 124 τις έχει λύσει κανείς;;;
Πώς τις κάνατε με επανάληψη όπου θα καλεί τις διαδικασίες για διάβασμα και υπολογισμό ή χωρίς οπότε θα χουμε ξεχωριστές μεταβλητές για τα 4 διαμερίσματα;

xristina

Σου στελνω τη λύση της 3 άσκησης
Κώδικας: Pasal
program askisi3; Var embado1,embado2,embado3,embado4,dapanh:real;      pososto1,pososto2,pososto3,pososto4:real;      xrewsh1,xrewsh2,xrewsh3,xrewsh4:real; procedure eisagwgi(Var emb1,emb2,emb3,emb4,d:real); Begin writeln('Δώσε το εμβαδό του 1ου διαμερίσματος:'); readln(emb1); writeln('Δώσε το εμβαδό του 2ου διαμερίσματος:'); readln(emb2); writeln('Δώσε το εμβαδό του 3ου διαμερίσματος:'); readln(emb3); writeln('Δώσε το εμβαδό του 4ου διαμερίσματος:'); readln(emb4); writeln('Δώσε τη συνολική δαπάνη πετρελαίου:'); readln(d); End; Procedure ypologismos(em1,em2,em3,em4,dap: real; Var pos1,pos2,pos3,pos4,xr1,xr2,xr3,xr4:real); Begin pos1:=em1/(em1+em2+em3+em4); pos2:=em2/(em1+em2+em3+em4); pos3:=em3/(em1+em2+em3+em4); pos4:=em4/(em1+em2+em3+em4); xr1:=pos1*dap; xr2:=pos2*dap; xr3:=pos3*dap; xr4:=pos4*dap; End; Procedure apotelesmata(e1,e2,e3,e4,dapa,p1,p2,p3,p4,x1,x2,x3,x4:real); begin writeln('αξία πετρελαίου        ',dapa:10:2); writeln('διαμέρισμα      εμβαδόν    ποσοστά      χρέωση πετρελαίου'); writeln('________________________________________________ '); writeln('________________________________________________ '); writeln('διαμέρισμα1    ',e1:10:2,p1:10:2,x1:10:2); writeln('διαμέρισμα2    ',e2:10:2,p2:10:2,x2:10:2); writeln('διαμέρισμα3    ',e3:10:2,p3:10:2,x3:10:2); writeln('διαμέρισμα4    ',e4:10:2,p4:10:2,x4:10:2); writeln('________________________________________________ '); writeln('________________________________________________ '); writeln('                ',(e1+e2+e3+e4):10:2,'    1.000'); end; Begin eisagwgi(embado1,embado2,embado3,embado4,dapanh); ypologismos( embado1,embado2,embado3,embado4,dapanh,pososto1,pososto2,pososto3,pososto4,xrewsh1,xrewsh2,xrewsh3,xrewsh4); apotelesmata(embado1,embado2,embado3,embado4,dapanh,pososto1,pososto2,pososto3,pososto4,xrewsh1,xrewsh2,xrewsh3,xrewsh4); End. [code]

xristina

και η 2 άσκηση
Κώδικας: Pascal
program askisi2; uses crt; Var i,n:byte; a,b, apotelesma:real; telestis:char; procedure eisagwgi; Begin Writeln('Δώστε τον πρώτο αριθμό:'); readln(a); writeln('Δώστε τον δεύτερο αριθμό:'); readln(b); End; procedure praksi; Begin writeln('1. Για πρόσθεση των δύο αριθμών δώστε "+":'); writeln('2. Για αφαίρεση των δύο αριθμών δώστε "-":'); writeln('3. Για διαίρεση των δύο αριθμών δώστε "/":'); writeln('4. Για πολλαπλασιασμό των δύο αριθμών δώστε "*":'); readln(telestis); end; procedure ypologismos; Begin case telestis of '+':apotelesma:= a+b; '-':apotelesma:= a-b; '*':apotelesma:= a*b; '/': begin if b=0 then writeln('Δεν μπορεί να γίνει διαίρεση με το 0') else apotelesma:= a/b; end; else writeln('Ο χαρακτήρας που δώσατε δεν αντιστοιχεί σε κάποια πράξη'); end; end; procedure eksodos; Begin writeln('To αποτέλεσμα είναι:',apotelesma:12:2); end; BEGIN writeln('Δώστε τον αριθμό των αριθμό των πράξεων που θέλετε να εκτελέσετε:'); readln(n); for i:=1 to n do begin clrscr; eisagwgi; praksi; ypologismos; eksodos; writeln('Πατήστε ένα πλήκτρο για συνέχεια'); readkey; end; END.

gergerman

Γεια σας συναδελφοι. Μια ερώτηση ήθελα να κάνω ...

Μπορεί κανείς να μου διευκρινήσει πως παριστάνεται ένα υποπρόγραμμα με λογικό διάγραμμα? Στο βιβλίο έχει ένα ορθογώνιο με 2 κάθετες γραμμές στο οποίο φαντάζομαι γράφουμε το όνομα του υποπρογράμματος που καλούμε. Ο ορισμός το υποπρογράμματος που γίνεται?

Επίσης στον ψευδοκώδικα, πώς γίνεται η όλη διαδικασία?Εγώ λέω ως εξής:ορίζουμε κάτω από το ΑΡΧΗ του προγράμματος το υποπρόγραμμα π.χ. 'διαδικασία εκτύπωσε' και μέσα στο κυρίως πρόγραμμα γράφουμε 'κάλεσε εκτύπωσε'.

Εσείς τι λέτε?

xryka

Ευχαριστώ πολύ!
έτσι τις έκανα και γω αλλά μου φάνηκε χαζό να χρησιμοποιήσουμε τόσες μεταβλητές...
άλλη μια απορία....η αναδρομή στο κεφάλαιο 12 είναι στην ύλη ή επειδή είναι εκτός για τα λογικά διαγράμματα και τον ψευδοκώδικα θεωρούμε και εδώ ότι είναι εκτός;;;

iliasthes

Σύμφωνα με την διευκρινιστική εγκύκλιο, ο,τι έχει σχέση με αναδρομή δεν το αναφέρουμε, ούτε τις ασκήσεις που απαιτούνε τις σχετικές γνώσεις λύνουμε.

nefeli

Καλησπέρα συνάδελφοι

Η Ομάδα Α θα δώσει μεν πανελλαδικές εξετάσεις τον Ιούνιο, αλλά απ'ότι διαβάζω όχι μετά από τις ενδοσχολικές εξετάσεις αλλά πριν από αυτές. Οι ενδοσχολικές θα γίνουν, τουλάχιστον όπως μέχρι στιγμής έχουν ανακοινώσει μετά και μέχρι τις 26 Ιουνίου. Εγώ δεν καταλαβαίνω πώς θα προλάβουμε να εκδόσουμε αποτελέσματα, πτυχια κτλ μέχρι τις 30 Ιουνίου. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι άλλο, ας μας το πει.

Επίσης ανεβάζω μια λύση για τη δραστηριότητα 4 της σελίδας 127 του βιβλίου. Οι παρατηρήσεις σας είναι ευπρόσδεκτες.

nefeli

Μάλλον κάτι έγινε με την επισύναψη του αρχείου και το ξαναστέλνω.

iliasthes

Έτσι όπως τα λες είναι, αλλάζουν φαίνεται τα πράγματα από φέτος. Μην αγχώνεσαι για τα αποτελέσματα, μπορεί να σου πει ο Υπουργός να καθίσεις μέχρι 10 Ιουλίου, γιατί να καθόμαστε από 30 Ιουνίου; ;D

aleremain

κάθε χρόνο τελειώναμε 31 Μαίου, φέτος θα πιάσουμε Ιούλιο  :o ??? :(

iliasthes

Εμένα αυτό που μου χαλάει το πρόγραμμα είναι πως δεν θα μείνουνε ελεύθερες μέρες να ασχοληθούμε με λοιπά θέματα, για την προετοιμασία της επόμενης χρονιάς και κυρίως την συντήρηση των εργαστηρίων. Πχ Πέρσι κάναμε τις εγγραφές τον Ιούνιο, το να έχεις 10-15 γονείς να περιμένουν για εγγραφή και την ίδια στιγμή σε διπλανή αίθουσα κάποιοι μαθητές να γράφουν εξετάσεις είναι μη λειτουργικό