Ψήφισα το δεύτερο, διότι αφού πρέπει να ελέγχουμε εάν το βήμα είναι θετικό ή αρνητικό
θα πρέπει να πάρουμε δύο περιπτώσεις και πιστεύω ότι είναι πιο εύκολο στον μαθητή να το καταλάβει.
ΑΛΛΑ όπως λέει και ο Παναγιώτης "Όλα αυτά για το πρόσημο του β, που προφορικά μπορεί να εξηγηθεί."
τότε το πιο απλό και το πιο κατανοητό είναι το πρώτο.
Άλκη στα διαγράμματα ιδέα_2 και ιδέα_3 δεν θα πρέπει να βγάλουμε από την συνθήκη β>=0 το =;
Εφόσον δεν επιτρέπεται το βήμα να είναι αρνητικό.
ʼρα θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να υπάρχει ακόμη μία ΑΝ δηλ όπως ακριβώς το έκανες σε πρόγραμμα.
Τελικά νομίζω ότι αρχίζει και γίνεται πολύ πολύπλοκο.....