Κοίταγα τα θέματα και αναρωτιόμουν πόσο δύσκολο είναι ρε γαμώτο να βάλεις θέματα τα οποία θα είναι βατά και σαφή?
Γιατί πρέπει κάθε χρόνο να μπαίνει ένα θέμα στο οποίο να χάνουν μονάδες οι μαθητές που έχουν πιάσει τη φιλοσοφία του μαθήματος?
Δηλαδή πως το παίζει η επιτροπή? εξετάζει αν οι μαθητές γνωρίζουν τι είναι το όνομα δεδομένων? μήπως το μπέρδεψαν με το όνομα μεταβλητών? Και για πείτε μου ρε παιδιά τι είναι δεδομένα? Γιατί στο βιβλίο στη σελίδα 150 λέει
Κάθε πρόγραμμα καθώς και τα δεδομένα που χρησιμοποιεί (συμβολικές σταθερές και μεταβλητές) έχουν ένα όνομα, με το οποίο αναφερόμαστε σε αυτά
και παρακάτω λέει φυσικά ότι αυτές οι λέξεις δε μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν ονόματα αν είναι δεσμευμένες.
Και ρωτάω εγώ τώρα. Πρώτον οι αριθμοί 1,2,3 δεν είναι δεδομένα? τι είναι ρε παιδιά? θα τρελαθούμε? από που και ως που τα δεδομένα είναι μόνο συμβολικές σταθερές? Και άντε να δεχτώ ότι όλα αυτά είναι επιστημονικά σωστά. Σε τι εξετάζουμε τα παιδιά? Αν έχουν μάθει απέξω όλα τα κίτρινα πλαίσια του βιβλίου που κάποιοι τα θεωρούν sos? Είναι αυτή σοβαρή αντιμετώπιση? Αυτοί που είναι στην επιτροπή έχουν συνειδητοποιήσει ότι παίζουν με το μέλλον των παιδιών? Ας έβαζαν ονόματα μεταβλητών τουλάχιστον και όχι δεδομένων.
Τώρα το πως μπήκε ένα τέτοιο θέμα καταλαβαίνετε όλοι. Θα είπαν: τι να βάλουμε από το βιβλίο που δεν έχουμε ξαναβάλει? Α ας βάλουμε αυτό το έχει το βιβλίο, και είμαστε καλυμμένοι, τώρα αν το καταλάβουν οι μαθητές τι μας νοιάζει εμάς, ας είμαστε καλυμμένοι και δε βαριέσαι? Δυστυχώς η επιλογή των ΣΛ που συνήθως είναι φράσεις μέσα από το βιβλίο αυτό δείχνει. Το ίδιο είχαν κάνει και πριν 2 χρόνια με ένα ΣΛ στις τυπικές και πραγματικές παραμέτρους.
Τουλάχιστον ας αλλάξουν το βιβλίο του καθηγητή και εκεί που λέει ότι οι μαθητές εξετάζονται στην αναλυτική και συνθετική σκέψη να προσθέσουν και το "παπαγαλιστική" σκέψη για να είναι τουλάχιστον συνεπείς με τους διδακτικούς στόχους.