Θα ήθελα τη γνώμη σας για ποιά από τις 2 προτεινόμενες λύσεις της παρακάτω άσκησης θεωρείτε ότι είναι καλύτερη να δείξουμε στους μαθητές ως τρόπο σκέψης?
Για αγνώστου πλήθους μαθητών να εισάγετε τον αριθμό μητρώου του μαθητή και το βαθμό του και να βρείτε το μέσο όρο βαθμολογίας όλων των μαθητών. Η διαδικασία να σταματά μόλις δοθεί αριθμός μητρώου <=0.
Να χρησιμοποιηθεί η εντολή Αρχή_Επανάληψης... Μέχρις_ότου.
1η ΛΥΣΗ
Μ<-0
Σ<-0
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΜ
Αρχή_Επανάληψης
ΑΝ ΑΜ>0 ΤΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ Β
Σ<-Σ+Β
Μ<-Μ+1
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΜ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Μέχρις_ότου ΑΜ<=0
ΑΝ Μ>0 ΤΟΤΕ
ΜΟ<-Σ/Μ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
2η ΛΥΣΗ
Μ<-0
Σ<-0
Αρχή_Επανάληψης
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΜ
ΑΝ ΑΜ>0 ΤΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ Β
Σ<-Σ+Β
Μ<-Μ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Μέχρις_ότου ΑΜ<=0
ΑΝ Μ>0 ΤΟΤΕ
ΜΟ<-Σ/Μ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ