Πόσο καλύτερα είναι διαμορφωμένο το μάθημα των οικονομικών από το δικό μας;
Έτσι όπως το έχουν καταντήσει, είναι δυνατόν να εισαχθείς σε σχολές πληροφορικής χωρίς καν να εξεταστείς στο μάθημα των αλγορίθμων. Αυτό δε συμβαίνει στα οικονομικά.
Είναι εμφανής ο ρατσισμός με τον οποίο αντιμετωπίζεται η πληροφορική στο σχολείο.
Ας εξηγήσει κάποιος στους μαθηματικούς που μας εκπροσωπούν (γιατί από ότι καταλαβαίνω οι περισσότεροι δεν έχουν σπουδάσει πληροφορική), ότι ο τρόπος με τον οποίο κάνουν τα παιδιάκια του δημοτικού πολλαπλασιασμό και διαίρεση κάθετα λέγεται "αλγόριθμος πολλαπλασιασμού" και "αλγόριθμος της διαιρέσεως". Ομοίως πεπερασμένα βήματα χρησιμοποιούνται για τη μετατροπή κλασμάτων σε ομώνυνα, τις πράξεις κλάσμάτων, την επίλυση εξισώσεων, την εύρεση ΜΚΔ και ΕΚΠ κλπ
Ο μαθητής εκτελεί αλγορίθμους από το δημοτικό, κι ας μην ξέρει ούτε ο δάσκαλός του ότι έτσι λέγεται αυτό που κάνουν.
ΕΠίσης να προσθέσω ότι οι ωραιότερες ασκήσεις είναι αυτές που ζητάς αλγόριθμο που να κάνει όλα αυτα που κάνουμε στο δημοτικό, όπως ανάλυση σε πρώτους παράγοντες, μετατροπή κλασμάτων σε ομώνυμα, εύρεση ΕΚΠ κλπ
Η έννοια του αλγορίθμου είναι συνυφασμένη με τα μαθηματικά. Θα μπορούσαν τα παιδιά να αισθάνονται πιο εξοικοιωμένα με τους αλγορίθμους αν απλά αποκαλούσαμε "αλγόριθμο της διαιρέσως" αυτό που κόσμος αποκαλεί "διαίρεση κάθετα".