Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Για τις δηλώσεις Κεδίκογλου, δυστυχώς μάλλον μιλάει για μάθημα Γενικής Παιδείας
Μην ξεχνάτε την επικοινωνία συναδέλφου με τον Πρωτόπαππα που ανέφερε ότι πετύχανε να μπει μάθημα ΓΠ στη Γ και αγωνίζονται (υποτίθεται) για πανελλαδικά εξεταζόμενο
Σιγά μη βάλουν 2 μαθήματα Πληροφορικής στην Γ

Το πιο γελοίο στις δηλώσεις του είναι εκείνο το "πλέον". Η Πληροφορική είναι πλέον βασικό μάθημα. Εννοεί εδώ και 2-3 μέρες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: petrosp13 στις 23 Αυγ 2013, 09:10:22 ΠΜ
Για τις δηλώσεις Κεδίκογλου, δυστυχώς μάλλον μιλάει για μάθημα Γενικής Παιδείας
Μην ξεχνάτε την επικοινωνία συναδέλφου με τον Πρωτόπαππα που ανέφερε ότι πετύχανε να μπει μάθημα ΓΠ στη Γ και αγωνίζονται (υποτίθεται) για πανελλαδικά εξεταζόμενο
Σιγά μη βάλουν 2 μαθήματα Πληροφορικής στην Γ

Το πιο γελοίο στις δηλώσεις του είναι εκείνο το "πλέον". Η Πληροφορική είναι πλέον βασικό μάθημα. Εννοεί εδώ και 2-3 μέρες
Γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό να "φύγει"το μάθημα Γενικής από τη Γ (αν υπάρχει τελικά) και να κατέβει στη Β. Έτσι δημιουργείται "κενός χώρος"(στην Πληροφορική, όχι στις ώρες) στη Γ αν θέλουν να βάλουν το 6ωρο στην κατεύθυνση. Άποψή μου, με μάθημα Γενικής στη Γ δύσκολο να το κάνουν.

Vasilis Sp.


nikosx

Οι περισσότεροι είχαμε σταθεί στο αίτημα

Α' Λυκείου: Γενικής 2ωρο (ακόμα και επιλογής)
Β' Λυκείου: Γενικής 2ωρο
Γ' Λυκείου: Κατεύθυνσης Πανελλαδικά εξεταζόμενο 6ωρο

Οτιδήποτε λιγότερο μου φαίνεται παράλογο (το 2ωρο μάθημα Γενικής στη Γ είναι ότι χειρότερο)
Ξαναλέω ότι επειδή απ'ότι φαίνεται στη Γ Λυκείου μας πάνε για Γενικής πρέπει να αντιδράσουν οι πανεπιστημιακοί αφού η ανάγκες της Τριτοβάθμιας θα πρέπει να καθορίσουν τα Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα πρόσβασης στο χώρο. Χωρίς αυτή την αντίδραση νομίζω τα πράγματα θα πάνε προς τη λάθος κατεύθυνση.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

petrosp13

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 23 Αυγ 2013, 09:16:14 ΠΜ
Γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό να "φύγει"το μάθημα Γενικής από τη Γ (αν υπάρχει τελικά) και να κατέβει στη Β. Έτσι δημιουργείται "κενός χώρος"(στην Πληροφορική, όχι στις ώρες) στη Γ αν θέλουν να βάλουν το 6ωρο στην κατεύθυνση. Άποψή μου, με μάθημα Γενικής στη Γ δύσκολο να το κάνουν.

Ακριβώς επειδή δεν θέλουν να βάλουν πανελλαδικό μάθημα, βάζουν μάθημα ΓΠ για να μην μπορούμε να ισχυριστούμε κάτι
Άντε να εξηγήσεις μετά στον βουλευτή τι και πώς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ftsak

Καλά έκανες συνάδελφε.
Μπορείς να μας πεις το σύστημα τι αριθμό πρωτοκόλλου σου έδωσε? Ρωτάω γιατί από τον αριθμό πρωτοκόλλου φαίνεται πόσοι έχουν κάνει αίτηση ως τώρα.

Παράθεση από: pthomop στις 23 Αυγ 2013, 09:04:29 ΠΜ
Οσο για την μεταταξη τελικα χτες τα μεσανυχτα την εκανα. Ειχα κανει ενα σωρο διαλογους με αιρετους, συναδελφους κλπ και το συμπερασμα που βγηκε ειναι οτι αυτοι δεν εχουν μπεσα. Το εχω ξαναγραψει , βασικος τους στοχος ειναι η μεταταξη μας σε διοικητικες θεσεις. Δεν θα τους κανω τη χαρη  να φυγω απο την εκπαιδευση

pthomop

Παράθεση από: ftsak στις 23 Αυγ 2013, 09:59:35 ΠΜ
Καλά έκανες συνάδελφε.
Μπορείς να μας πεις το σύστημα τι αριθμό πρωτοκόλλου σου έδωσε? Ρωτάω γιατί από τον αριθμό πρωτοκόλλου φαίνεται πόσοι έχουν κάνει αίτηση ως τώρα.

Ο αριθμος πρωτοκολλου ειναι 13682. Μηπως δεν σχετιζεται με τον αριθμο των αιτησεων; Φαινεται πολυ μεγαλος

tropheus

Παράθεση από: pthomop στις 23 Αυγ 2013, 10:10:09 ΠΜ
Ο αριθμος πρωτοκολλου ειναι 13682. Μηπως δεν σχετιζεται με τον αριθμο των αιτησεων; Φαινεται πολυ μεγαλος

Αν κρίνω από το παράδειγμα που έχουν δώσει στο "Εγχειρίδιο χρήσης του Ηλεκτρονικού Συστήματος Υποβολής Αίτησης Μετάταξης Εκπαιδευτικών", εφόσον έχεις αριθμό πρωτοκόλλου 13682 σημαίνει ότι μέχρι χτες τα μεσάνυχτα είχαν γίνει 3682 αιτήσεις ...



novaro

#2018
Παράθεση από: pthomop στις 23 Αυγ 2013, 10:10:09 ΠΜ
Ο αριθμος πρωτοκολλου ειναι 13682. Μηπως δεν σχετιζεται με τον αριθμο των αιτησεων; Φαινεται πολυ μεγαλος

Ρε παιδιά την έχω δει και στο pde την απορία. Δηλαδή εσείς αν ήσασταν οι developers αυτής της εφαρμογής θα βάζατε ο κάθε ένας να παίρνει με τη σειρά ένα πρωτόκολλο σαν το βιβλίο πρωτοκόλλου και ο καθένας να ξέρει πόσες αιτήσεις έγιναν άρα θα κάνει αφού κάναν πολλοί η δεν έγιναν πολλές άρα δεν θα κάνω αίτηση.
Προφανώς και έχουν προ-δημιουργήσει ένα αρχείο με randomized αριθμούς πρωτοκόλλου π.χ από το 10000 μέχρι το 25000 ( και όχι από 1-20000 γιατί θα το έπερναν πρέφα όλοι πια αφού το σύστημα θα έδινε σε κάποιους πρωτ. π.χ 12 την τελευταία μέρα των αιτήσεων) και κάθε φορά που κάνει κάποιος του δίνουν το παρακάτω αδιάθετο αριθμό του πίνακα της Β.Δ και μηδενίζουν τη τιμή όταν δοθεί αυτό το πρωτόκολλο. Το ίδιο έγινε και με τα μηχανογραφικά προφανώς.

Τελικά βέβαια από ότι κατάλαβα το Υπουργείο πέτυχε το σκοπό του αφού οι περισσότεροι νόμιζαν ότι όντως είναι σειριακός και έκαναν αίτηση νομίζοντας ότι έκαναν τόσοι πολλοί.



Vasilis Sp.

Στα πληροοφοριακά συστήματα που αναπτύχθηκαν από την αντίστοιχη υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας (μηχανογραφικά μαθητών)  ο αριθμός πρωτοκόλλου είναι σειριακός. Εγώ πιστεύω ότι έτσι συμβαίνει και σε αυτήν την εφαρμογή.

P.Tsiotakis

παίδες, υπάρχει και topic μετατάξεις

αντε να δούμε και σήμερα τι μας επιφυλάσσουν οι επικοινωνιολόγοι


Γιάννης Αναγνωστάκης

Ορισμένες σκέψεις:

1) Ένα μάθημα επιλογής στη Α΄Λυκείου και ένας γενικής παιδείας στη Γ είναι δύο ασύνδετα μαθήματα μεταξύ τους , αφού υπάρχει ενδεχόμενο ένα παιδί να κάνει  Πληροφορική μόνο στην Γ' Λυκείου...

2) Αν το μάθημα είναι πράγματι γενικής παιδείας, το οποίο και απεύχομαι, δεν θα είναι προγραμματισμός (Α.Ε.Π.Π).. Τι θα κάνετε δηλαδή, αλγορίθμους στα παιδιά που πάνε για ιστορικό, φιλολογιά κτλ ; (άσχετα αν κανονικά θα έπρεπε να κάνουν όλοι..).. Και εδώ που τα λέμε, όπως είναι η κατάσταση στην Ελλάδα, ένας κλάδος που δεν έχει μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα θεωρείται και αντιμετωπίζεται ως 'δεύτερος' ...

3) Αν συνδυάσετε τα 1 και 2, καταλήγουμε στο ότι τα μαθήματα μας θα υποβαθμιστούν και η αλγοριθμική εξαφανίζεται από το Λύκειο

4) Ελπίζω να μην κάνουν την πατάτα να μεταφέρουν την πιστοποίηση το Λύκειο


Επειδή οι μέρες πλέον είναι μετρημένες, πως μπορούμε να αντιδράσουμε; Mail σε ακαδημαϊκούς και βουλευτές; Μήπως να προσπαθήσουμε να ενεργοποιήσουμε τα πολυτεχνεία και ειδικά το Ε.Μ.Π;

Ας κάνουμε focus όλοι μας τώρα στις κινήσεις των τελευταίων ημερών...

P.Tsiotakis

Οι δικές μας κόκκινες γραμμές δεν ειναι λαστεξ σαν των πολιτικών. Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα ...
Οι πληροφορικοι δεν κυνηγανε ωριτσες, υπερασπίζονται το διδακτικό τους αντικείμενο. Το κατάλαβες ΑΛ?

Vasilis Sp.

Παναγιώτη πολύ καλά έθεσες την κόκκινη γραμμή. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν ζητάμε απλά να έχουμε ώρες στο Λύκειο για να βολευτούμε. Ζητάμε το αυτονόητο, τα παιδιά μας να εξετάζονται σε μαθήματα που θα τους δώσουν εφόδια για τη συνέχεια.