η πληροφορική στο λύκειο είναι όπως όλα τα πράγματα στην ελλάδα. Παράλογος.

Ξεκίνησε από hajijohn, 31 Αυγ 2025, 07:34:13 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thonny

Παράθεση από: evry στις 01 Σεπ 2025, 11:29:36 ΜΜΣτην Γ Λυκείου δεν υπάρχει περίπτωση για οποιαδήποτε άλλη εξέταση πέραν της γραπτής.

Σε ένα παράλληλο σύμπαν, οι πανελλήνιες εξετάσεις στην πληροφορική θα γινόντουσαν με ελεγχόμενα από τους επιτηρητές και την υπηρεσία τερματικά, και τον κώδικα θα τον υπέγραφαν οι εξεταζόμενοι με ψηφιακές υπογραφές από usb dongle που θα τους δίνονταν την ώρα των εξετάσεων.

Το κόστος; Πολύ φθηνότερο από τους διαδραστικούς!

thonny

Παράθεση από: evry στις 06 Σεπ 2025, 02:39:00 ΜΜΌσο για το αν θέλω εγώ προσωπικά να έρθει η Python στο Λύκειο η απάντηση θα σου δοθεί αν κοιτάξεις τους συγγραφείς των βιβλίων για Python του ΕΠΑΛ και του νέου βιβλίου της Γ Γυμνασίου που έχει Python (όλα γραμμένα χωρίς να πάρουμε ούτε 1 ευρώ).
Μήπως η φτήνια τρώει τον παρά ; Εσείς δεν πήρατε ευρώ, πήραν όμως οι εκδοτικοί οίκοι. Τα λιγουρεύεστε ;

thonny

Παράθεση από: andreas_p στις 11 Σεπ 2025, 12:37:07 ΜΜΕίναι επιβεβλημένη η έλευση της Python !
Αν ρωτάς εμένα, εγώ θα άφηνα τα παιδιά να γράφουν σε όποια γλώσσα τους αρέσει.
Μπορείς να το υποστηρίξεις, αν έχεις αυτή την λογική στο μάθημά σου

George Eco

Παράθεση από: thonny στις Σήμερα στις 08:04:29 ΠΜΔεν χρειάζεται να διορθώσεις, δεν χρειάζεται καν να έχεις γραπτά.

Θα τρέχεις τα προγράμματα που σου ανεβάζουν τα παιδιά στο η-τάξη, και θα βλέπεις ότι παράγουν το αποτέλεσμα που ζήτησες.
Αν δεν το παράγουν, τους το στέλνεις πίσω, μέχρι να τα καταφέρουν.
Και μόνο αν τα παρατήσουν και δεν ολοκληρώσουν την άσκηση, τότε μόνο διαβάζεις τον κώδικά τους, επισημαίνεις τα λάθη τους, και τα ενθαρρύνεις να προσπαθήσουν ξανά.

Μήπως επιτέλους να ξεφύγουμε λίγο από το στυλό και το μολύβι; Λέω εγώ τώρα.....

Για εξετάσεις Πανελληνίων μιλούσε ο συνάδελφος. Αλλά επί χάρτου έχει λυθεί.

George Eco

Παράθεση από: thonny στις Σήμερα στις 08:15:09 ΠΜΣε ένα παράλληλο σύμπαν, οι πανελλήνιες εξετάσεις στην πληροφορική θα γινόντουσαν με ελεγχόμενα από τους επιτηρητές και την υπηρεσία τερματικά, και τον κώδικα θα τον υπέγραφαν οι εξεταζόμενοι με ψηφιακές υπογραφές από usb dongle που θα τους δίνονταν την ώρα των εξετάσεων.

Το κόστος; Πολύ φθηνότερο από τους διαδραστικούς!
Για να βρούμε συμείο τομής σε αυτά τα δύο σύμπαντα, πρέπει να γίνουν πράγματα που ξεπερνούν το εύρος δυνατοτήτων των Καθηγηγητών. Ωραία τα λες. Δίκιο έχεις. Αλλά ας κάνουμε το πρώτο βήμα πρώτα, προτού τρέξουμε μαραθώνιο.

thonny

Παράθεση από: George Eco στις Σήμερα στις 01:16:10 ΜΜΓια να βρούμε συμείο τομής σε αυτά τα δύο σύμπαντα, πρέπει να γίνουν πράγματα που ξεπερνούν το εύρος δυνατοτήτων των Καθηγηγητών. Ωραία τα λες. Δίκιο έχεις. Αλλά ας κάνουμε το πρώτο βήμα πρώτα, προτού τρέξουμε μαραθώνιο.


Στις πανελλήνιες ως επιτηρητές-διορθωτές δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι μόνο οι Καθηγητές Βθμιας.
Μπορεί κάλλιστα να υποχρεωθούν να είναι και οι καθηγητές Γθμιας, οι ερευνητές και οι διδακτορικοί.
Αυτά που εισηγούμαι ελπίζω να τα γνωρίζουν οι άνθρωποι της Γθμιας, αλλιώς να βάλω μια θηλιά στο λαιμό μου και να πάω από εκεί που ήρθα. :-X




evry

Παράθεση από: thonny στις Σήμερα στις 01:21:38 ΜΜΣτις πανελλήνιες ως επιτηρητές-διορθωτές δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι μόνο οι Καθηγητές Βθμιας.
Μπορεί κάλλιστα να υποχρεωθούν να είναι και οι καθηγητές Γθμιας, οι ερευνητές και οι διδακτορικοί.
Αυτά που εισηγούμαι ελπίζω να τα γνωρίζουν οι άνθρωποι της Γθμιας, αλλιώς να βάλω μια θηλιά στο λαιμό μου και να πάω από εκεί που ήρθα. :-X





Διαδίδεις ψευδείς ειδήσεις.
Μόνο εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας δημόσιων σχολείων μπορούν να είναι επιτηρητές.
και εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων ως βαθμολογητές.
Αυτά που λες είναι ψέματα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

thonny

Παράθεση από: evry στις Σήμερα στις 03:02:57 ΜΜΔιαδίδεις ψευδείς ειδήσεις.
Μόνο εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας δημόσιων σχολείων μπορούν να είναι επιτηρητές.
και εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων ως βαθμολογητές.
Αυτά που λες είναι ψέματα
Δεν διαδίδω ψευδείς ειδήσεις.

Αν διαβάσεις προσεκτικότερα αυτό που είπα,  θα δεις ότι είπα ότι έτσι θα μπορούσε να γίνει, αν αυτό το αποφάσιζε το υπουργείο.

Αλλά το υπουργείο δεν αποφασίζει να εμπλέξει την Γθμια στις πανελλήνιες , ούτε φυσικά να δεσμεύσει κονδύλια έτσι ώστε να γίνουν οι πανελλήνιες εξετάσεις της πληροφορικής περισσότερο αξιόπιστες, συμβατές με τις τρέχουσες εξελίξεις της επιστήμης μας (με ελεγχόμενα τερματικά και ψηφιακές υπογραφές σε usb dongle), αλλά ταυτόχρονα να γίνουν και περισσότερο δίκαιες έτσι ώστε να προκρίνονται στην Γθμια οι πραγματικά καλοί μαθητές και όχι οι παπαγάλοι των φροντιστηρίων .

Προτιμά το υπουργείο να ξοδεύει πολύ περισσότερα χρήματα σε άχρηστους (και κυρίως πανάκριβους) διαδραστικούς πίνακες.

Γιατί άραγε; Ρητορική η τελευταία ερώτηση, όλοι ξέρουμε το γιατί. Εκτός των άλλων, λίγο πολύ γνωστών λόγων, παραθέτω και τον επόμενο λόγο για συζήτηση. Για να επιτευχθεί η συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο πρέπει απαραιτήτως τα εγχώρια ταλέντα στην πληροφορική να εντοπιστούν και εν συνέχεια να εξαγοραστούν, πρέπει επίσης η νέα γενιά να ευνουχιστεί γενικώς όσον αφορά στην πληροφορική, έτσι ώστε να μην μπορούμε να αντιτάξουμε το αντίπαλο δέος στα μπαϊρακτάρ.

Γλώσσα, και πάλι γλώσσα λοιπόν για την νέα γενιά, με μολύβι και χαρτί, και μέχρι να σβήσει ο ήλιος (της Ελλάδας).