Γενικός σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:59:20 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Παράθεση από: gpapargi στις 21 Ιουν 2025, 10:17:24 ΠΜΟι θεωρία ανάπτυξης καλό είναι να καταργηθεί πλήρως. Στη φυσική και τη χημεία έχει καταργηθεί. ΣΛ και πολλαπλής είναι η θεωρία. Όχι ανάπτυξης/παπαγαλία. 

Αν αυτό όντως ισχύει, είναι ντροπή που ζητάμε ακόμα ερωτήσεις ανάπτυξης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikolasmer

Τελικά τα θέματα δεν ήταν εύκολα. Ή τουλάχιστον τόσο εύκολα όσο διατείνονταν μερικοί. 
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

petrosp13

Είναι οι χαμηλότεροι βαθμοί της τελευταίας 5ετίας χωρίς, ωστόσο, μεγάλες διαφοροποιήσεις
Φυσιολογικά νούμερα
Σε σχέση με το 30% που πέρασε το 90 στο ΑΟΘ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

o_Antonis

Μια πρόχειρη παρουσίαση των ποσοστών των 3 τελευταίων ετών
23-25.png

George Eco

Επειδή τα δύο προηγούμενα χρόνια έπεσαν αντικειμενικά πολύ πιο εύκολα θέματα, προτείνω να εισαχθούν και του 2022 και του 2021 να έχουμε εικόνα πενταετίας ώστε να μας είναι και πιο ξεκάθαρο.

o_Antonis

Ορίστε, παραγγελιά!
(άντε βγάλε άκρη  :angel:)
21-25.png

George Eco


bageo

Οι εξετάσεις έχω σκοπό την κατάταξη των μαθητών για να την εισαγωγή στις διάφορες σχολές κ όχι την αξιολόγηση τους .. από τον πίνακα επομένως φαίνεται ότι δεν υπάρχει καθόλου ισοκατανομή των μαθητών με αποτέλεσμα να υπάρχουν μόνο δύο ήδη βαθμολογιών .. οι πολύ ψηλές ακόμα και για τους κάτω του μετρίου και πολύ χαμηλές για αυτούς που δεν άνοιξαν βιβλίο. Επιμένω τα θέματα είναι πολύ εύκολα σε σχέση με άλλες εποχές κ σίγουρα δυσκολότερα από τα 2-3 προηγούμενα χρόνια