Θέμα Β

Ξεκίνησε από gpapargi, 03 Ιουν 2025, 09:56:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Εδώ μιλάμε για το Θέμα Β
Γιώργος Παπαργύρης

nikolasmer

#1
Στο Β2  βάζω:

ΑΡΧΗ
   ΄
   ΄
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


   
και όλα μέσα σωστά. Δεν πιστεύω η επιτροπή να πεί να κόψουν. Ε;;; :P
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Δημήτρης Χατζόπουλος

Κακή εκφώνηση στο Β1. Πολύ γενική περιγραφή. 
Θα προτιμούσα να αναφέρονταν οι έννοιες υπερκλάση (ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ) και υποκλάσεις (ΒΙΝΤΕΟ και ΗΧΟΣ) καθώς και κληρονομικότητα.

evry

Παράθεση από: Δημήτρης Χατζόπουλος στις 04 Ιουν 2025, 10:45:03 ΠΜΚακή εκφώνηση στο Β1. Πολύ γενική περιγραφή.
Θα προτιμούσα να αναφέρονταν οι έννοιες υπερκλάση (ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ) και υποκλάσεις (ΒΙΝΤΕΟ και ΗΧΟΣ) καθώς και κληρονομικότητα.
όχι στο θέμα αυτό μια χαρά έκαναν. Δεν θα τους δώσουν τη λύση έτοιμη. Αφού μιλάνε για ιεραρχία κλάσεων
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Ελπίζω το Β1 να μην το έχουν χαρακτηρίσει κλειστού τύπου γιατί οι συνθήκες μπορούν να μπουν σε διαφορετικά κενά.
Επίσης στο θέμα Β1 έχουν λάθος τις στοιχίσεις.
Κάτι θα παίχτηκε εκεί. Πρέπει να έκαναν αλλαγή τελευταίας στιγμής.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 10:54:23 ΠΜΕλπίζω το Β1 να μην το έχουν χαρακτηρίσει κλειστού τύπου γιατί οι συνθήκες μπορούν να μπουν σε διαφορετικά κενά.
Επίσης στο θέμα Β1 έχουν λάθος τις στοιχίσεις.
Κάτι θα παίχτηκε εκεί. Πρέπει να έκαναν αλλαγή τελευταίας στιγμής.
Εννοείς στο Β3 φαντάζομαι. 
Δεν έχουν λάθος στοίχιση, λείπει ένα ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

nikolasmer

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 10:54:23 ΠΜΕλπίζω το Β1 να μην το έχουν χαρακτηρίσει κλειστού τύπου γιατί οι συνθήκες μπορούν να μπουν σε διαφορετικά κενά.
Επίσης στο θέμα Β1 έχουν λάθος τις στοιχίσεις.
Κάτι θα παίχτηκε εκεί. Πρέπει να έκαναν αλλαγή τελευταίας στιγμής.
Δηλαδή τι εννοείς , να βάλουν στο 3 κενό  i = 6 - j και στο 4 κενό i - j + 6 = 6 ;
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

petrosp13

Αφού μπήκαν στον κόπο να υπογραμμίσουν στο Β1, έπρεπε να υπογραμμίσουν οπωσδήποτε και τις μεθόδους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 11:16:36 ΠΜΔηλαδή τι εννοείς , να βάλουν στο 3 κενό  i = 6 - j και στο 4 κενό i - j + 6 = 6 ;
εννοώ ότι η συνθήκες σε 3 και 4 μπορούν να μπουν και ανάποδα
ή κάποιος πονηρός να γράψει στο 3 όλη τη συνθήκη με ΚΑΙ και στο 4 απλά Αληθής
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 11:18:33 ΠΜΑφού μπήκαν στον κόπο να υπογραμμίσουν στο Β1, έπρεπε να υπογραμμίσουν οπωσδήποτε και τις μεθόδους
τις κλάσεις υπογράμμισαν.
Τώρα είναι αργά πια...
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nikolasmer

Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:19:34 ΠΜεννοώ ότι η συνθήκες σε 3 και 4 μπορούν να μπουν και ανάποδα
ή κάποιος πονηρός να γράψει στο 3 όλη τη συνθήκη με ΚΑΙ και στο 4 απλά Αληθής
ok. Ποιά είναι η άποψή σου για το Β2 αν ο μαθητής γράψει ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ;
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

evry

Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 11:22:29 ΠΜok. Ποιά είναι η άποψή σου για το Β2 αν ο μαθητής γράψει ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ;
Ζητάει ψευδογλώσσα είναι ξεκάθαρο.
Εγώ δεν θα έκοβα αλλά ξέρω κάποιους/ες που θα κόψουν... :D

Επίσης ακόμα και αν το δεχόμασταν το πρόγραμμα αν δεν έχει κάνει δήλωση μεταβλητών τι πρόγραμμα είναι;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsabatman

Στο θέμα Β αν κάποιος δεν έφτιαξε το διάγραμμα αλλά απλά το ανέλυσε σωστά θα πάρει όλες τις μοναδες;

nikolasmer

Παράθεση από: tsabatman στις 04 Ιουν 2025, 12:07:36 ΜΜΣτο θέμα Β αν κάποιος δεν έφτιαξε το διάγραμμα αλλά απλά το ανέλυσε σωστά θα πάρει όλες τις μοναδες;
Από αύριο αυτά.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Σάκης Δημόπουλος