Σχόλια της ΕΜΕ για τα μαθηματικά κατεύθυνσης

Ξεκίνησε από evry, 02 Ιουν 2025, 10:37:25 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Δυστυχώς αυτό είναι το πρώτο θέμα με το οποίο εγκαινιάζω αυτόν τον πίνακα, αλλά μερικά πράγματα δεν μπορεί να μένουν έτσι. Θα πρέπει να τα σχολιάζουμε για να καταλαβαίνουμε τι γίνεται.

Παραθέτω από τα σχόλια της ΕΜΕ για τα μαθηματικά κατεύθυνσης:

ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
•    Τα θέματα προϋποθέτουν πολύ καλή γνώση της ύλης των προηγούμενων τάξεων.
•    Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία.
•    Τα θέματα είναι δυσκολότερα σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά με πιθανό αποτέλεσμα να έχουμε χαμηλότερες βαθμολογίες, ειδικά στους υποψηφίους/ες του προσανατολισμού σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.


Κατά τη γνώμη μου άσχετα αν το παραπάνω σχόλιο είναι ορθό ή όχι είναι απαράδεκτο και προσβλητικό για τους μαθητές της κατεύθυνσης.
Αυτά
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος


gpapargi

Παράθεση από: evry στις 02 Ιουν 2025, 10:37:25 ΜΜΔυστυχώς αυτό είναι το πρώτο θέμα με το οποίο εγκαινιάζω αυτόν τον πίνακα, αλλά μερικά πράγματα δεν μπορεί να μένουν έτσι. Θα πρέπει να τα σχολιάζουμε για να καταλαβαίνουμε τι γίνεται.
Αρκεί όμως να τα σχολιάζουμε μεταξύ μας και να καταλαβαίνουμε τι γίνεται; Μήπως θα πρέπει να υπάρχει και κάποιος μηχανισμός να βγαίνουν προς τα έξω αυτά που μας ενοχλούν;
Γιώργος Παπαργύρης

o_Antonis

Ενώ συμφωνώ πως δεν τέθηκε κομψά, υπάρχει το δεδομένο ότι πάει κάτω από 10 το 70+% έναντι 30% της θετικής 
(κοιτάντας τα περσινά, ίσως ανοίξει κι άλλο).
Είναι χαοτική η διαφορά.

evry

Παράθεση από: o_Antonis στις 04 Ιουν 2025, 11:48:26 ΠΜΕνώ συμφωνώ πως δεν τέθηκε κομψά, υπάρχει το δεδομένο ότι πάει κάτω από 10 το 70+% έναντι 30% της θετικής
(κοιτάντας τα περσινά, ίσως ανοίξει κι άλλο).
Είναι χαοτική η διαφορά.
Δεν μίλησαν αναφερόμενοι σε δεδομένα, γενίκευσαν και προέβλεψαν. Πρόσεξε τη διαφορά. 
Ενισχύουν ένα στερεότυπο το οποίο μπορεί να συμβαίνει αλλά αν δεν έχεις κάποιο τρόπο να το εξηγήσεις, να το αιτιολογήσεις δεν μπορεί να το πετάς έτσι.
Πως θα φαινόταν αν έγραφα :
ότι τα θέματα θα είναι πολύ δύσκολα ειδικά για όσους έχουν δηλώσει μαθηματικά τμήματα της επαρχίας?
Τα δεδομένα με επαληθεύουν αλλά πες μου πως θα φαινόταν και τι συνειρμούς θα δημιουργούσε
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

o_Antonis

Σε περίπτωση που δεν το είδες υπάρχει και εκτενής (!) σχολιασμός για τα θέματα των ΕΠΑΛ.

https://hms.gr/wp-content/uploads/2025/06/%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%B1_%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC_%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BB_2025.pdf


ας πούμε ότι το pr δεν είναι το δυνατό τους σημείο