Στατιστικά πανελληνίων εξετάσεων

Ξεκίνησε από gpapargi, 28 Ιουν 2024, 03:51:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Δημήτρης Χατζόπουλος

#15
Προσωπικά πιστεύω (αν και ειναι μεγάλη συζήτηση το σύστημα εισαγωγής...) ότι ΙΣΩΣ, να μην ήταν κακή ιδέα μια αλλαγή στο σύστημα, με 5 μαθήματα. πχ για την θετική κατεύθυνση.
Έκθεση, Μαθηματικά, φυσική, + μια επιλογή 2 απο 3 απο τα Πληροφορικη, Χημεία και Βιολογία ανάλογα με την κατευθυνση ή τις σχολές, δλδ είτε Χημεία-Πληροφορική, είτε Χημεία-Βιολογία, ή Πληροφορική-Βιολογια
και ανάλογες επιλογες με 3+2 μαθήματα στις άλλες κατευθύνσεις.

petrosp13

Μια κυβέρνηση σε κάθετη πτώση δημοτικότητας και με τόσα καθημερινά προβλήματα, δεν θα αυξήσει τα εξεταζόμενα μαθήματα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gpapargi

Και γενικά η Χημεία δε χρειάζεται στην πληροφορική. Ένας που θέλει σχολή πληροφορικής, μαθηματικό, ηλεκτρολόγους χρειάζεται πληροφορική και όχι χημεία. Ένας που θέλει υγεία, βιολογία, χημικό θέλει χημεία. Υπάρχουν και κάποιοι λίγοι που θέλουν και τα 2, όπως πχ οι μηχανολόγοι. Πέρα από αυτούς τους λίγους για όλους τους άλλους τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. 
Είχε θέσει κάποτε το ερώτημα στην ΑΔΙΠ ο Λοβερδος και δόθηκαν απαντήσεις, αλλά αυτές δεν ήταν οι αναμενόμενες με βάση τη λογική και τους οδηγούς σπουδών. Πχ το μαθηματικό είχε απαντήσει ότι θέλει οι φοιτητές του να έχουν εξεταστεί και στη Χημεία και στην Πληροφορική. ΑΠό που και ως που και στα 2 αφού η Χημεία δε χρειάζεται στο μαθηματικό; Η απάντηση ήταν ότι το μαθηματικό θέλει να προσελκύσει φοιτητές που ενδιαφέρονται για τη φυσική. ΔΗλαδή ο καθένας λειτουργεί με βάση τα συμφέροντά του.  Εν τω μεταξύ, το φυσικό είτε δεν έχει χημεία είτε το έχει σαν επιλογή 4ου έτους. Είναι οι δεσμοί Π04 που ενώνουν φυσικούς και χημικούς. Γενικώς είναι βρώμικο το παιχνίδι και φάνηκε προ δεκαετίας. 
Γιώργος Παπαργύρης