Θέμα Δ

Ξεκίνησε από gpapargi, 05 Ιουν 2024, 11:01:14 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Εδώ μιλάμε για το θέμα Δ
Γιώργος Παπαργύρης

Νίκος Αδαμόπουλος

Στο Δ1 έπρεπε να αναφέρει ότι τα δεδομένα πρέπει να διαβάζονται!

Αριστοτέλης Βιτωράτος

Το θέμα Δ ήταν πολύ εύκολο.
Τα ερωτήματα Δ4 και Δ5 ήταν πολύ εύκολα για τελευταία ερωτήματα του Δ

akalest0s

Πάντως, παραδοσιακά στο μάθημα δεν είναι στάνταρ ότι τα τελευταία ερωτήματα του Δ θα είναι τα πιο δύσκολα. Συχνά το Γ είναι πιο δύσκολο. 
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: akalest0s στις 06 Ιουν 2024, 04:17:29 ΜΜΠάντως, παραδοσιακά στο μάθημα δεν είναι στάνταρ ότι τα τελευταία ερωτήματα του Δ θα είναι τα πιο δύσκολα. Συχνά το Γ είναι πιο δύσκολο.
Βασ'ιλη θα συμφωνήσω 100%, τα τελυταία χρόνια το Γ (που από μόνο του σαν παραδοσιακή δομή επανάληψης μπερδεύει συνήθως περισσότερο τους μαθητές καθώς πρέπει να συνδυάσουν όλα τα ερωτήαμτα σε ενα σετ επαναλήψεων) είναι πιο σύνθετο από το Δ ... βασικά για εμένα, αν υπήρχε ένα πιο δύσκολο ερώτημα στο Δ (παρα ήταν τυπικό για Δ) , και υπήρχε και ένα θεωρητικό από αντικειμενα η λίστα πχ για να απλωθεί λίγο η ύλη που λέμε, θα ήταν μια χαρά διαγώνισμα, γιατί το Γ είναι αρκετά καλό (πρώτη φορά εμφωλευμένες επαναλήψεις )



o_Antonis

Γκουχ, δεν υπάρχουν -αναγκαστικά- εμφωλευμένες

ΔΙΑΒΑΣΕ α,β,γ,δ,ε,στ

:)

Αν ήταν: "να διαβάζει επαναληπτικά κάθε επίδοση" 
αλλάζει


Λαμπράκης Μανώλης

με 6 μέχρις_ότου όμως ε ??  8) :D χεχεχε

Lilian

Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αν ένας αντί για υποπρόγραμμα επειδή δεν αναφέρει στην εκφώνηση να γραφτεί το κατάλληλο υποπρόγραμμα αντί για συνάρτηση έκανα διαδικασία πόσο περίπου θα του κόψουν! Πώς θα βαθμολογηθεί αυτό το θέμα. Στο δ4 έπιανε τέσσερις μονάδες και το δ5 6 μονάδες κ ο υπόλοιπος κώδικας είναι σωστός. 

pgrontas

Παράθεση από: Lilian στις 06 Ιουν 2024, 05:29:18 ΜΜΚαλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αν ένας αντί για υποπρόγραμμα επειδή δεν αναφέρει στην εκφώνηση να γραφτεί το κατάλληλο υποπρόγραμμα αντί για συνάρτηση έκανα διαδικασία πόσο περίπου θα του κόψουν! Πώς θα βαθμολογηθεί αυτό το θέμα. Στο δ4 έπιανε τέσσερις μονάδες και το δ5 6 μονάδες κ ο υπόλοιπος κώδικας είναι σωστός.
Αν είναι σωστό το υποπρόγραμμα και η επικοινωνία του με το κυρίως και γενικά αν έχει υλοποιηθεί σωστά με διαδικασία δεν θα χάσει τίποτα.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Lilian στις 06 Ιουν 2024, 05:29:18 ΜΜΚαλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αν ένας αντί για υποπρόγραμμα επειδή δεν αναφέρει στην εκφώνηση να γραφτεί το κατάλληλο υποπρόγραμμα αντί για συνάρτηση έκανα διαδικασία πόσο περίπου θα του κόψουν! Πώς θα βαθμολογηθεί αυτό το θέμα. Στο δ4 έπιανε τέσσερις μονάδες και το δ5 6 μονάδες κ ο υπόλοιπος κώδικας είναι σωστός.
Ακριβώς όπως ήδη απάντησε ο Παναγιώτης. 
Αν έχεις βάλει 3 παραμέτρους, 2 για είσοδο και 1 για έξοδο, και την καλείς σωστά από το κύριο πρόγραμμα, τότε όλα καλά!

alekarama

Μια μαθήτρια μου έχει υπολογίσει και εμφανίσει τα αντίστοιχα μηνύματα ανάμεσα στα Για
Για i από 1 μέχρι 10
sum1<--0
sum2<--0
Για j από 1 μέχρι 12
....
Τέλος _επαναληψης
Αν sum1<sum2 τότε
.....
Τέλος _αν
Τέλος _επαναληψης
που είναι προφανώς λάθος αλλά πόσο πιστεύετε ότι μπορεί να χάσει από εκεί;

johnk

Αν κάποιος στο θέμα Δ έκανε διαδικασία αντί συνάρτησης, θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Στο ερώτημα λέει να κάνετε υποπρόγραμμα, άρα φαντάζομαι δε θα κοπούν μονάδες, σωστά;

Sergio

Παράθεση από: johnk στις 07 Ιουν 2024, 10:21:27 ΠΜΑν κάποιος στο θέμα Δ έκανε διαδικασία αντί συνάρτησης, θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Στο ερώτημα λέει να κάνετε υποπρόγραμμα, άρα φαντάζομαι δε θα κοπούν μονάδες, σωστά;
Οχι
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

andreas_p

Παράθεση από: johnk στις 07 Ιουν 2024, 10:21:27 ΠΜΑν κάποιος στο θέμα Δ έκανε διαδικασία αντί συνάρτησης, θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Στο ερώτημα λέει να κάνετε υποπρόγραμμα, άρα φαντάζομαι δε θα κοπούν μονάδες, σωστά;
Όχι.

Laertis

Μία σκέτη απο γιουβέτσι και φέτος το Θέμα Δ, βαρεθήκαμε πια.... :laugh:
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola