Θέμα Β

Ξεκίνησε από gpapargi, 05 Ιουν 2024, 10:59:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Εδώ μιλάμε για θέμα το Β
Γιώργος Παπαργύρης

o_Antonis

Μια πρώτη ματιά στο θέμα Β, πολύ εύκολο μου φαίνεται.

giannakos


Β1.         

i ← 1
ΟΣΟ i <= 10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
  j ← 20
  ΟΣΟ j >= 1 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
              ΓΡΑΨΕ i * j
              j ← j – 1
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  i ← i + 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ  
 
Β2.    
1: i mod 2 = 1  (εναλλακτικά i mod 2 <> 0, εναλλακτικά i = 1 Ή i = 3)
2: A[i, j] ← κ
3: κ + 2
4: λ
5: λ ← λ + 3
 
Β3.         
α)         
front = 1
rear = 3
 
β)         
front = 4
rear = 5
 
Β4.

α)          ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ F(x): ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: x
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: a
ΑΡΧΗ
a ← 10.5
F ← x ^ 2 + 4 * a
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

β) ΔΙΑΒΑΣΕ a
b ← F(a)
ΓΡΑΨΕ a, b

petrosp13

Στα κενά υπάρχει σφάλμα
Στην εκφώνηση λέει Πίνακας[ ] και στο κώδικα Α[ ]
Λεπτομέρεια
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιαννούλης Γιώργος

Πάντως στις λύσεις του Β2 μπορεί κάποιος να το λύσει και ως εξής:
1.  i mod 2 = 1
2. A[i,j] <- κ*j + (i-1)/2*8
3. κ
4. λ*j+(i-2)/2*12
5. λ <- λ


Vagnes

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Ιουν 2024, 11:44:26 ΠΜΣτα κενά υπάρχει σφάλμα
Στην εκφώνηση λέει Πίνακας[ ] και στο κώδικα Α[ ]
Λεπτομέρεια
Πίνακας Α[] λέει.. οπότε ολα καλά νομίζω!

petrosp13

Σωστό, στραβωμάρα  :D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Δημήτρης Χατζόπουλος

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΕΝΟΥ Β2:1
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ :
ΑΝ Ι=1 Η Ι=3

Vagnes

#8
Μαθητής μου στο θέμα Β4 έγραψε το παρακάτω

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ F(x,y):ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: x
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: a,y
ΑΡΧΗ
a<-10.5
y<-x^2+4*a
F<-y
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

β.
ΔΙΑΒΑΣΕ a
ΓΡΑΨΕ a, F(a,b)

Πόσες μονάδες πιστεύετε θα του δώσουν????

Επίσης αν στο Β3 με τα front rear, βάλανε τους χαρακτηρες που δείχνουν οι δείκτες.. δλδ A και C και μετα τις ενέργειες D και A , θα πάρουν καμιά μονάδα απο το θέμα??????

Αριστοτέλης Βιτωράτος

Τα front και rear είναι δείκτες. Άρα φυσικά η τιμή τους είναι ακέραια μεγαλύτερη ή ίση του 0. Δεν μπορεί να πάρει μονάδα μαθητής που γράφει ότι έχουν τιμή π.χ. Α ή C

Αριστοτέλης Βιτωράτος

Παράθεση από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 06 Ιουν 2024, 12:15:59 ΜΜΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΕΝΟΥ Β2:1
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ :
ΑΝ Ι=1 Η Ι=3
Τυπικά είναι.Ουσιαστικά δεν είναι
Ο μαθητής πρέπει να καταλάβει ότι πρέπει να ξεχωρίσει τις περιττές από τις άρτιες  γραμμές

tsak

Παράθεση από: Αριστοτέλης Βιτωράτος στις 06 Ιουν 2024, 03:53:04 ΜΜΤυπικά είναι.Ουσιαστικά δεν είναι
Ο μαθητής πρέπει να καταλάβει ότι πρέπει να ξεχωρίσει τις περιττές από τις άρτιες  γραμμές

Δεν είναι ξεκάθαρο το "πρέπει να καταλάβει.." νομίζω. Απλά θα μπορούσαν να πουν στο κενό 1 να μπει απλή λογική συνθήκη και θα ήταν πιο συγκεκριμένοι. Πολλοί έβαλαν το ι=1 ή ι=3 και αν πιαστείς από το κάθε επιστημονικα τεκμηριωμένη απάντηση είναι αποδεκτή δίνεις πάτημα και για αυτή τη λύση. Άποψη μου βέβαια.

o_Antonis

τι έγινε λέει;

akalest0s

Παράθεση από: Vagnes στις 06 Ιουν 2024, 12:40:45 ΜΜΜαθητής μου στο θέμα Β4 έγραψε το παρακάτω

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ F(x,y):ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: x
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: a,y
ΑΡΧΗ
a<-10.5
y<-x^2+4*a
F<-y
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

β.
ΔΙΑΒΑΣΕ a
ΓΡΑΨΕ a, F(a,b)

Πόσες μονάδες πιστεύετε θα του δώσουν????
Γιατί να του κόψουν;

ΠαράθεσηΤυπικά είναι.Ουσιαστικά δεν είναι
Δηλαδή τι εννοείς;
Τι λάθος υπάρχει στο i=1 ή i=3 ;
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

pgrontas

Παράθεση από: Αριστοτέλης Βιτωράτος στις 06 Ιουν 2024, 03:51:37 ΜΜΤα front και rear είναι δείκτες. Άρα φυσικά η τιμή τους είναι ακέραια μεγαλύτερη ή ίση του 0. Δεν μπορεί να πάρει μονάδα μαθητής που γράφει ότι έχουν τιμή π.χ. Α ή C
Ο μαθητής που απαντάει με το περιεχόμενο και όχι με το δείκτη της ουράς σαφώς και δεν έχει κατανοήσει την διαφορά θέσης-περιεχομένου και κατά συνέπεια πρέπει να χάσει μονάδες.
Όμως αν δεν πάρει καμία μονάδα είναι σαν να του κόβεις 4 φορές για το ίδιο λάθος (ειδικά αν την έχει χειριστεί σωστά την άσκηση), το οποίο δεν επιτρέπεται στη βαθμολόγηση.

Είναι πολύ σημαντικό να έρθει ξεκάθαρη οδηγία στο συγκεκριμένο γιατί έχει δοθεί κλειστού τύπου.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson