Παράθεση από: pgrontas στις 09 Ιουν 2026, 04:31:51 ΜΜΕπειδή επιμένετε σε κάτι λάθος ας βάλω ένα κουίζ. Ποιο από τα ερωτήματα που έπεσαν φέτος δείχνει καλύτερα τους παπαγάλους;Λοιπόν το επίμαχο ερώτημα είναι το Δ4 (ταξινόμηση με βάση μέσο όρο). Βλέπεις γραπτά κυριολεκτικά σε τρικυμία στο Γ και στα υπόλοιπα ερωτηματα του Δ, να το έχουν σωστό. Βοηθάει και ότι πρόκειται για μέσο όρο και άρα γνωστό όνομα πίνακα - πετάμε εκεί την ταξινόμηση και τελειώσαμε.
Η απάντηση το βράδυ...
Παράθεση από: dkmultik στις 09 Ιουν 2026, 12:34:47 ΜΜΜπορούνε κάλλιστα να βρεθούν θέματα που απαιτούν να έχει διαβάσει, ή τουλάχιστον κατανοήσει απόλυτα ο μαθητής, αντί της παπαγαλίας...Και το κυριότερο, πόσο ουσιαστικο χρόνο θα κερδίσει ο μαθητής αν ξέρει οτι δεν έχει ανάπτυξη και δεν τον χάνει στο να παπαγαλίζει όλα αυτά, που δεν ειναι και λίγα. Και είναι δύσκολο να πεις στο μαθητή που θέλει να γράψει άριστα να μην τα διαβάσει. (Μπορουν να ερωτηθούν σ-λ, πολλαπλής, αντιστοιχιση κλπ)
Παράθεση από: pgrontas στις 07 Ιουν 2026, 02:08:29 ΜΜΑν δεν υπάρχει ερώτηση ανάπτυξης δεν θα τα διαβάσουν ποτέ.Μπορούνε κάλλιστα να βρεθούν θέματα που απαιτούν να έχει διαβάσει, ή τουλάχιστον κατανοήσει απόλυτα ο μαθητής, αντί της παπαγαλίας...
Παράθεση από: tsak στις 06 Ιουν 2026, 04:51:36 ΜΜΣτο μόνο που σίγουρα θα άλλαζα στο μάθημα είναι τα θέματα θεωρίας. Δεν θα έβαζα ούτε μια ανάπτυξης...Να κάθονται να παπαγαλιζουν σε μάθημα πληροφορικής 50 60 σελίδες θεωρίας...Πέστα ρε φίλε. Πραγματικά, θα μπορούσαν πχ να βάζουν περισσότερο δομές (στοίβα, ουρά, δέντρα) στη θεωρία παρά την παπαγαλία που δεν έχει καμία σχέση με την πληροφορικη...
Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2026, 07:07:21 ΜΜΠαναγιώτη βιάζεσαι. Δεν νομίζω να είναι στην δική μας κατεύθυνσηΑκριβώς γι αυτό αν δεν είναι και στη δική μας κατεύθυνση θα είναι σκάνδαλο
Προφανώς προσπαθούν να χτυπήσουν το ΔΕΤ που η βάση του έχει ξεπεράσει τους ΗΜΜΥ του ΕΜΠ,
αλλά δεν είναι τόσο απλό.
Το πρόγραμμα σπουδών έτσι όπως το διαβάζω είναι αντιγραφή αυτού του ΔΕΤ.
