Παράθεση από: pgrontas στις 23 Νοε 2025, 10:37:27 ΠΜΔεν τους είναι πιο εύπεπτο. Προσωπικά αν και τους εξηγώ τον πλεονασμό, δεν φαίνεται να τους κάθεται καλά. Ίσως το συνηθίζουν από τα φροντιστήρια και μετά πρέπει να το ξεσυνηθίσουν.Όλα έχουν να κάνουν εδώ με το διδάσκοντα. Θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου πάντα, να εξηγεί το πλεονασμό ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ χ = ΑΛΗΘΗΣ ( ο οποίος είναι safe ) κι επίσης θα πρέπει να δείχνει και τις εναλλακτικές δυνατές λύσεις ώστε τα παιδιά να βλέπουν διάφορες προσεγγίσεις. Δε ξέρουν τι θα αντικρύσουν στις Πανελλήνιες και δε ξέρουν τι θα απαιτείται. Όσο πιο ευρύ το φάσμα των λύσεων που συζητείται τόσο το καλύτερο.
Πάντως γενικά οι μαθητές δεν συμπαθούν τις λογικές μεταβλητές. Προτιμούν πλήθος = 0 κτλ.
Αν κατάλαβα καλά τι εννοείς.
.

Παράθεσηγια να κατεβάσεις ένα demo, απαιτεί φακέλλωμα· ν' αποδείξεις ότι δουλεύεις σε αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα!... άσε μας, ρέ φίλος!...[ Και -btw- συμφωνώ: Τόσο σπαστικό είναι! ]




Παράθεση από: gidarakos στις 18 Νοε 2025, 05:11:59 ΜΜΧωρίς να το έχω δοκιμάσει, δες μήπως η λύση σου είναι η εντολή rm_dotfiles στους χρήστες με το πρόβλημα: https://el.ltsp.org/ltsp/run-commands/#predefined-commandsΛοιπόν, το δοκίμασα σε χρήστη και δούλεψε.
