ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ π
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: e, e2, e3
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: αρ1, αρ2, αρΠ1, αρΠ2, αρΠΛ1, αρΠΛ2, τελ_αφ, τελ_προ, αρΔ1, αρΔ2
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ι
ΑΡΧΗ
ι <- "ι"
ΓΡΑΨΕ "Μενού Επιλογών:"
ΓΡΑΨΕ "1. Αφαίρεση"
ΓΡΑΨΕ "2. Πρόσθεση"
ΓΡΑΨΕ "3. Πολλ/σμός"
ΓΡΑΨΕ "4. Διαίρεση"
ΓΡΑΨΕ "Διάλεξε μια επιλογή"
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ e
ΑΝ e > 4 Η e < 1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "Λάθος, ξανά"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ e = 3 Η e = 2 Η e = 1 Η e = 4
ΑΝ e = 1 ΤΟΤΕ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ "Πές τους αριθμούς που θές να αφαιρέσεις:"
ΔΙΑΒΑΣΕ αρ1, αρ2
ΓΡΑΨΕ "1. Θές:", αρ1, "-", αρ2
ΓΡΑΨΕ "2. Θές:", αρ2, "-", αρ1
ΔΙΑΒΑΣΕ e2
ΑΝ e2 <> 1 ΚΑΙ e2 <> 2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "Λάθος, ξανά"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ e2 = 1 Η e2 = 2
ΑΝ e2 = 1 ΤΟΤΕ
ΑΝ αρ1 < 0 ΚΑΙ αρ2 < 0 ΤΟΤΕ
τελ_αφ <- -αρ1 + αρ2
ΓΡΑΨΕ "Παραλήπω αρνητικά πρόσημα, αποτέλεσμα:", τελ_αφ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ αρ1 < 0 ΤΟΤΕ
τελ_αφ <- -αρ1 - αρ2
ΓΡΑΨΕ "Παραλήπω αρνητικό πρόσημο, αποτέλεσμα:", τελ_αφ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ αρ2 < 0 ΤΟΤΕ
τελ_αφ <- αρ1 + αρ2
ΓΡΑΨΕ "Παραλήπω αρνητικό πρόσημο, αποτέλεσμα:", τελ_αφ
ΑΛΛΙΩΣ
τελ_αφ <- αρ1 - αρ2
ΓΡΑΨΕ "Αποτέλεσμα:", τελ_αφ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ e2 = 2 ΤΟΤΕ
ΑΝ αρ1 < 0 ΚΑΙ αρ2 < 0 ΤΟΤΕ
τελ_αφ <- -αρ2 + αρ1
ΓΡΑΨΕ "Παραλήπω αρνητικό πρόσημο, αποτέλεσμα:", τελ_αφ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ αρ1 < 0 ΤΟΤΕ
τελ_αφ <- -αρ1 - αρ2
ΓΡΑΨΕ "Παραλήπω αρνητικό πρόσημο, αποτέλεσμα:", τελ_αφ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ αρ2 < 0 ΤΟΤΕ
τελ_αφ <- αρ2 + αρ1
ΓΡΑΨΕ "Παραλήπω αρνητικό πρόσημο, αποτέλεσμα:", τελ_αφ
ΑΛΛΙΩΣ
τελ_αφ <- αρ2 - αρ1
ΓΡΑΨΕ "Αποτέλεσμα:", τελ_αφ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ e = 2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "Γράψε 2 αριθμούς που θές να πρωσθέσεις:"
ΔΙΑΒΑΣΕ αρΠ1, αρΠ2
ΑΝ αρΠ2 < 0 ΚΑΙ αρΠ1 < 0 ΤΟΤΕ
τελ_προ <- -αρΠ1 - αρΠ2
ΓΡΑΨΕ "Παραλήπω αρνητικά πρόσημα, αποτέλεσμα:", τελ_προ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ αρΠ2 < 0 ΤΟΤΕ
τελ_προ <- αρΠ1 - αρΠ2
ΓΡΑΨΕ "Παραλήπω αρνητικό πρόσημο, αποτέλεσμα:", τελ_προ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ αρΠ1 < 0 ΤΟΤΕ
τελ_προ <- -αρΠ1 + αρΠ2
ΓΡΑΨΕ "Παραλήπω αρνητικό πρόσημο, αποτέλεσμα:", τελ_προ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ "Αποτέλεσμα:", αρΠ1 + αρΠ2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ e = 3 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "Γράψε 2 αριθμούς για πολλ/σμό."
ΔΙΑΒΑΣΕ αρΠΛ1, αρΠΛ2
ΓΡΑΨΕ "Αποτέλεσμα:", αρΠΛ1* αρΠΛ2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ e = 4 ΤΟΤΕ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ "Γράψε 2 αριθμούς για να διαιρέσεις:"
ΔΙΑΒΑΣΕ αρΔ1, αρΔ2
ΓΡΑΨΕ "1. Θές:", αρΔ1, "/", αρΔ2
ΓΡΑΨΕ "2. Θές:", αρΔ2, "/", αρΔ1
ΔΙΑΒΑΣΕ e3
ΑΝ e3 <> 1 ΚΑΙ e3 <> 2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "Λάθος, ξανά"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ e3 = 1 Η e3 = 2
ΑΝ e3 = 1 ΤΟΤΕ
ΑΝ αρΔ2 = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "Όχι δια μηδέν!"
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ "Αποτέλεσμα:", αρΔ1/αρΔ2
ι <- "ο"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ αρΔ1 = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "Όχι δια μηδέν!"
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ "Αποτέλεσμα:", αρΔ2/αρΔ1
ι <- "ο"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ι = "ο"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Παράθεση από: pgrontas στις 24 Νοε 2025, 05:06:01 ΜΜΓενικό και ίσως ρητορικό ερώτημα και ίσως εκτός θέματος:Δίκιο έχεις, μαζί σου!
Από πότε αναλάβαμε την υποστήριξη των διαδραστικών; Είναι μέρος του εργαστηρίου πληροφορικής; Σαφώς και όχι.
Αναλαμβάνουν οι ΠΕ04 την υποστήριξη των ηλεκτρολογικών του σχολείου, επειδή είναι υπεύθυνοι εργαστηρίου φυσικών επιστημών και διδάσκουν για το ηλεκτρικό ρεύμα;
Στη σημερινή εποχή που τα ΕΣΠΑ πάνε και έρχονται σε δραστηριότητες χωρίς ουσιαστικό αντίκτυπο, που άλλες κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων λαμβάνουν ειδικές αυξήσεις, θα είμαστε εμείς πάλι τα κορόιδα που θα φορτωθούμε επιπλέον αρμοδιότητες χωρίς ανταμοιβή, για το καλό του σχολείου (sic)?
Κάπου ώπα - ας έρθει ο ΈΠΑΦΟΣ ή όποιος έχει την υποστήριξη να αναλάβει τα updates.
Παράθεση από: alexxtasi στις 01 Δεκ 2025, 02:50:23 ΜΜΌπως αναφέρεται και στοΚαλημέρα, Αλέξανδρε!
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=9694.msg102414
πλέον τα εκπαιδευτικά λογισμικά έχουν τροποποιηθεί για να τρέχουν διαδικτυακά. Έτσι αποφεύγουμε τα προβλήμα του flash player.
Υπάρχει κάποιος λόγος που το εκτελείς με τον sch-webapp-launcher ? Δηλαδή κάτι στο dim-glossa-a-b διαδικτυακά δε δουλεύει ?