Τελευταία μηνύματα

#61
Γ΄ Λυκείου / Απ: Αλγοριθμικά κριτήρια
Τελευταίο μήνυμα από alkisg - 05 Νοε 2025, 11:33:41 ΠΜ
Είσοδος: δεν δημιουργεί ούτε επεξεργάζεται πρωτογενείς τιμές, άρα θα έπρεπε να έχει είσοδο
Καθοριστικότητα: τι κάνει η S <- S + I όταν δεν έχει αρχικοποιηθεί το S;
Περατότητα: άπειρο loop
#62
Γ΄ Λυκείου / Απ: Αλγοριθμικά κριτήρια
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 05 Νοε 2025, 10:49:56 ΠΜ
Δεν νομίζω, ειδικά αφού επιτρέπεται να μην έχει κάποιο δεδομένο επειδή μπορεί να δημιουργεί μόνος του τιμές
Αν και γενικά το κριτήριο της εισόδου δεν πρέπει να το αγγίζουμε σε θέματα
#63
Τεχνική υποστήριξη / WineZGUI (σαφώς γιά Linux!)
Τελευταίο μήνυμα από mandarinos - 05 Νοε 2025, 09:52:10 ΠΜ
Τυχαία έπεσα επάνω στο WineZGUI. (Ιστοσελίδα του + οδηγίες γιά εγκατάσταση, εδώ.)

Παρά το ότι είναι ακόμη προέκδοση ( = όχι ακόμη n.xx, ένθα n>=1, αλλά 0.xx), κάνει θαύματα. Κι επειδή είναι μεγαλούτσικο (1.8 GBytes), καταλαβαίνω πως δεν είναι απλά γιά ρυθμίσεις στο Wine, αλλά ένας πολύ καλός (σχεδόν αυτόνομος) προσομοιωτής των Ms-Windows μέσα σε Linux.

Έκανα μιά δοκιμή με την FMS-Logo (ιστοσελίδα της εδώ), και την "εγκατέστησε" μιά χαρά... συν το ότι, εκτελώντας την, τα Ελληνικά σε εντολές οθόνης της Logo (print, κλπ) φαίνονται κανονικά ως Ελληνικά! (Παλιότερα, δεν υπήρχε περίπτωση να δείς σωστά Ελληνικά σε προγράμματα γιά Ms-Windows μέσα από Wine / PlayOnLinux· τα "σακάτεβε". Έβλεπες ποιός-ξέρει-ποιούς χαρακτήρες Unicode στη θέση τους.)

Δεν ξέρω τί γίνεται με σοβαρώτερα προγράμματα, που παραδοσιακά είναι μόνο γιά Ms-Windows (πχ Autocad - απαράδεκτοι, όμως: γιά να κατεβάσεις ένα demo, απαιτεί φακέλλωμα· ν' αποδείξεις ότι δουλεύεις σε αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα!... άσε μας, ρέ φίλος!...), αλλά, όποιος μπορεί, καλό θα ήταν να δοκιμάσει και να μας πεί.

Προσωπικά, μου άρεσε πολύ το WineZGUI και πιστεύω ότι θα είναι χρήσιμο γενικώτερα. Πχ, δεν θα μπαίνουν στον κόπο οι συνάδελφοι, που φροντίζουν τα εκπαιδευτικά πακέτα, να μετατρέψουν σε πακέτο .deb τυχόν χρήσιμα προγράμματα των Ms-Windows.

Υγ: Αν δεν κάνω λάθος, απαιτεί να προϋπάρχει εγκατάσταση της Zenity. Ωστόσο, απ' όσα ξέρω, όλες οι μοντέρνες διανομές του Linux την εγκαθιστούν εξ αρχής.
#64
Γ΄ Λυκείου / Αλγοριθμικά κριτήρια
Τελευταίο μήνυμα από lala - 05 Νοε 2025, 09:14:27 ΠΜ
Στον παρακάτω αλγόριθμο θεωρείτε ότι εκτός από την περατότητα παραβιάζεται και η είσοδος?

ΓΙΑ I ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 10 ΜΕ_ΒΗΜΑ 0
          S ← S + I
 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ S


Ευχαριστώ
#65
Τεχνική υποστήριξη / Email sch.gr
Τελευταίο μήνυμα από din_os - 03 Νοε 2025, 05:54:49 ΜΜ
Μετά από την υποχρεωτική αλλαγή password του email στο σχολικό δίκτυο, δεν μπορώ να ρυθμίσω με επιτυχία IMAP στο κινητό. 

Έχει κανείς παρόμοιο πρόβλημα;
#66
Γ΄ Λυκείου / Απ: Θέματα Είμαστε Μέσα 25/10
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 03 Νοε 2025, 09:21:41 ΠΜ
Καλημέρα Μανώλη, καλή βδομάδα. ΟΕΦΕ κι Είμαστε Μέσα γενικά εδώ και χρόνια δε θεωρώ πως βγάζουν ποιοτικά θέματα. Βγάζουν διαφορετικά κι υπερφορτωμένα για τρίωρο θέματα. Δεν τα έχω, οπότε βάσει των όσων λες θα απαντήσω:

1] 3 max και πάνω βγαίνει με ταξινόμηση πίνακα. ΜΟΝΟ. Αν απαιτείται σε τύπου Γ με δομή επανάληψης είναι απαράδεκτο θέμα,  παίρνει ΠΑΡΑ πολλή ώρα. Όποτε το ζήτησαν Πανελλήνιες ήταν σε θέμα πίνακα.

2] Τον α λα ρωσικά δεν απαιτείται να τον ξέρουν απ' έξω, σωστά μιλάς. Τι ακριβώς εξετάζεις δηλαδή εκεί και τι χρησιμότητα έχει;
Σε αντιπαράθεση με αυτό, παραθέτω χρήσιμους αλγορίθμους που πρέπει να ξέρουν για καλό και για κακό τα παιδιά (χρήσιμοι, απλοί μικροί):

Ταξινόμηση Φυσαλίδας 
Δυαδική αναζήτηση
Είσαγωγή 
Εξαγωγή
Ώθηση
Απώθηση
#67
Γ΄ Λυκείου / Απ: Θέματα Είμαστε Μέσα 25/10
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - 03 Νοε 2025, 08:54:42 ΠΜ
Καλημέρα σε όλους

Δεν ξέρω μήπως μας διαβάζει και κάποιος συνάδελφος που βγάζει τα θέματα του Είμαστε Μέσα,  θα ήθελα να επισημάνω με όλο τον σεβασμό και την συναδελφικότητα προς εκείνους, υπερβολική η δυσκολία των θεμάτων, μη διαχειρίσιμα ειδικά το Γ και το Δ, που είχαν και τα δύο εμφωλευμένες επαναλήψεις, εύρεση  3 max, διαδοχικό πλήθος, εύρεση πλήθους min, διπλές συνθήκες στην εμψωλευμενη επανάληψη, " βρες το πρώτο γεγονός που συμβαίνει κάτι "... και στο Β διάγραμμα με κολπάκι, μετατροπή με κολπάκι, ξανά σε εμφωλευμενα...επίσης "" γραψε τον αλά ρώσικα "", εγώ ακόμη δεν έχω καταλάβει, πρέπει ή δεν πρέπει " να το ξέρουν απ εξω" ( όχι θα έλεγα εγω)

Συγνώμη για το spoile εφόσον δεν έχουμε όλοι τα θέματα  , αλλά μια ματιά που τα έριξα από συνάδελφο,  ήταν μη διαχειρισιμα, ειδικά στο σημείο που βρισκόμαστε   το πρώτο πέρασμα της ύλης δηλαδή  ... και εγω έχω ανεβάσει άπειρα δύσκολα με τον φιλο Νίκο ας πούμε, αλλα για την επανάληψη, που έχει βγει η ύλη και έχεις κάνει και 2 πιο συνθέτες ασκήσεις, και σε επεξεργάσιμη μορφή για να προσθαφαιρεσει ο καθένας ο,τι θέλει

Με όλη την καλή διάθεση  αλλά αν μας διαβαζει καποιος συνάδελφος από το Είμαστε Μέσα, ίσως χρειάζεται μια αναθεώρηση της δυσκολίας, γιατί η ψυχολογία των μαθητών πέφτει ατα Τάρταρα και αντε να εξηγείς πως δεν πολυέχει νόημα να αναλύσουμε σε αυτό το χρονικό διάστημα θέματα τέτοιας δυσκολίας

Καλή εβδομάδα σε όλους
#68
Γ΄ Λυκείου / Απ: Θέματα Είμαστε Μέσα 25/10
Τελευταίο μήνυμα από ikariofil - 03 Νοε 2025, 12:08:20 ΠΜ
αν μπορείτε στείλτε μου και εμένα
Ευχαριστώ
#69
Γενικά / Απ: η πληροφορική στο λύκειο ε...
Τελευταίο μήνυμα από jsavvidis - 01 Νοε 2025, 08:21:43 ΜΜ
Γεια σας, συνάδελφοι.

Θα ήθελα να μάθω εάν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τα νέα πολλαπλά βιβλία; Πιο συγκεκριμένα Python ή ΓΛΩΣΣΑ;

Θα απογοητευτώ πάρα πολύ ένα δεν υπάρξει πραγματική γλώσσα προγραμματισμού. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρέπει ο/η μαθητής/τρια να εκφράζεται δημιουργικά με ότι μαθαίνει στο σχολείο. Δυστυχώς με την διδασκαλία σε ΓΛΩΣΣΑ δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Δεν μπορούν καν να εφαρμόσουν τις θεωρητικές γνώσεις που διδάσκονται στο ίδιο μάθημα.

Με τιμή

Σαββίδης Ιωάννης
#70
Γ΄ Λυκείου / Απ: Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ G...
Τελευταίο μήνυμα από jsavvidis - 01 Νοε 2025, 08:03:15 ΜΜ
Συγχαρητήρια Νίκο !!!!! Πολύ δυνατό εργαλείο... Οι μαθητές μου στέλνουν τις λύσεις τους απ ευθείας με σύνδεσμο.... Είναι πολύ πρακτικό και το χρησιμοποιούν πάρα πολύ.