Παράθεση από: left στις 19 Οκτ 2025, 10:12:16 ΜΜGPTΑν και γενικά το τι είπε το GPT δεν αποτελεί επιχείρημα , δεν βλέπω κάτι διαφορετικό από ό,τι συζητήθηκε εδώ νωρίτερα. Ίσα, ίσα πολύ δημιουργική ασάφεια.
Προτεινόμενη απάντηση:
- Συνήθως οι κόμβοι έχουν τον ίδιο τύπο δεδομένων, π.χ. όλοι αριθμούς ή όλοι χαρακτήρες, για να είναι πιο απλή η διαχείριση της δομής.
- Μπορεί όμως να έχουν διαφορετικό τύπο, αν θέλουμε να αποθηκεύουμε διαφορετικά είδη δεδομένων στους κόμβους.
- Παράδειγμα: σε ένα δέντρο παράστασης, τα εσωτερικά κόμβοι έχουν τελεστές (+, -, *, /) και τα φύλλα έχουν αριθμούς.
- Συνήθως αυτό γίνεται σε γλώσσες δυναμικού τύπου (Python, JavaScript), ή με ειδικούς δείκτες/γενικεύσεις σε γλώσσες στατικού τύπου (C, Java, C++).
Παράθεση από: alexxtasi στις 17 Οκτ 2025, 05:59:17 ΜΜΓια τα online εκπ.λογισμικά,Οκ, απλά με την εκκίνηση της εφαρμογής στο firefox εμφανίστηκε το λογότυπο του ruffle και απόρησα επειδή προφανώς και δεν το έχω εγκατεστημένο στους λογαριασμούς των μαθητών.
όπως και στο topic που είπα πριν ( Τροποποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού που απαιτούσε adobe flash plugin ), προτείνεται πλέον η χρήση των online λογισμικών. Αυτό γίνεται απλά με τον Firefox (δε χρειαζόμαστε το PaleMoon ούτε το flash).
Στην περίπτωση αυτή *δε* χρειάζεται να εγκαταστήσεις plugin για το Ruffle.
Παράθεση από: alexxtasi στις 17 Οκτ 2025, 05:59:17 ΜΜΓια την τοπική εγκατάσταση των εκπ.λογισμικών,Φυσικά, ευχαριστώ.
αν και σκοπός είναι η χρήση των online... επιβεβαιώνω πως, όπως έγραψες, ενώ το sch-webapp-launcher είναι εγκατεστημένο δε λειτουργεί. Ούτε στο 24.04 αλλά ούτε και στην αναβάθμιση από 22.04 σε 24.04.
Δώσε μας λίγο χρόνο να το ψάξουμε...
sch-webapp-launcher dim-glossa-a-b