Παράθεση από: CPAN στις 10 Ιουν 2026, 10:33:39 ΠΜ....πως μπορούν να αποφασίσουν μέσα σε 3 ώρες και χωρίς την δική μας γνώση και εμπειρία το τι θα πρέπει να γράψουν για να πάρουν το μέγιστο της βαθμολογίας; Ήρεμα ρωτάω!!!By the book. Δεν υπάρχει άλλη προσέγγιση στις Πανελλήνιες.![]()
![]()
![]()
ΠαράθεσηΔεν είναι εύκολο να τους αφήσεις κομμάτια έξω. Και τελικά η ανταμοιβή τους είναι πάρα πολύ μικρή, καθώς μερικές φορές οι ερωτήσεις είναι τέτοιες, που τις ίδιες μονάδες μπορούν να τις πάρει και κάποιος που τα διάβασε κατά τύχη την τελευταία μέρα. Σαφώς βέβαια και αυτό είναι ένα από τα κομμάτια που πρέπει να αποδεχτούμε στην εξεταστική διαδικασία. Τέλειο δεν μπορεί να είναι ποτέ κάτι.
Νομίζω όμως ότι στην παρούσα μορφή οι ερωτήσεις ανάπτυξης, αποτελούν ένα αγκάθι για την προετοιμασία των παιδιών, τα οποία κουράζονται πάρα πολύ για να την μάθουν.
Παράθεση από: Mavrid7s στις 10 Ιουν 2026, 12:26:21 ΜΜΣτο τμημα της Σαμου εχει φητησει ο αδερφος μου (αρκετα χρονια πριν , ειχε περασει εκει με 17.000 μορια , εχουμε περιπου 30 χρονια διαφορα υλικιακαΤο πρόβλημα αυτό που λες ισχύει με όλα τα τμήματα πληροφορικής όχι μόνο με αυτό της Σάμου. Όσοι/ες αποφοιτήσουν και δεν είναι πολύ καλοί/ες σε κάτι και δεν εξελιχθούν θα έχουν πρόβλημα. Τα πτυχία πλέον από μόνα τους δεν σου εξασφαλίζουν τίποτα. Κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί από τώρα κάτι για το μέλλον. Άρα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να επιλέξεις κάτι που σου αρέσει να ασχολείσαι και στο οποίο ενδεχομένως μπορεί να γίνεις πολύ καλός. Αν επιλέξεις ένα πτυχίο μόνο και μόνο για το χαρτί όσο καλή σχολή και να είναι θα έχεις θέμα στο μέλλον.) . Και μου λεει οτι πλεον δεν προσλαμβανονται νεοι στο τομεα αυτον . Και ειναι κατι που με ανησιχει για το εργασιακο μου μελλον . Δεν ειναι τοσο θεμα μου βασικα η σχολη σαν σχολη . Αλλα το μελλον . Συγνωμη αν κουραζω αλλα γενικα ειμαι παραπολυ ανυσηχως με αυτο το θεμα
) . Και μου λεει οτι πλεον δεν προσλαμβανονται νεοι στο τομεα αυτον . Και ειναι κατι που με ανησιχει για το εργασιακο μου μελλον . Δεν ειναι τοσο θεμα μου βασικα η σχολη σαν σχολη . Αλλα το μελλον . Συγνωμη αν κουραζω αλλα γενικα ειμαι παραπολυ ανυσηχως με αυτο το θεμα
