ΠαράθεσηΟπότε είτε πρέπει να δοθεί η τεχνική υποστήριξη των συστημάτων του σχολείου στα τμήματα IT των δήμων, όπως και τα υπόλοιπα τεχνικά θέματα, είτε πρέπει να θεσπιστεί επίσημος ρόλος (π.χ. 'υποδιευθυντής' πληροφορικής) με αντίστοιχη μείωσή και επίδομα.Το πρώτο δεν γίνεται διότι -απ' όσο ξέρω- και στους Δήμους οι Πληροφορικοί είναι πολύ λίγοι για να εξυπηρετούν όλα τα σχολεία (μην ξεχνάτε πως αυτοί έχουν και την Πρωτοβάθμια). Οπότε μένει το 2ο. Μόνο που οι εκάστοτε ηγεσίες του Υπ. Παιδείας κοιτάζουν να εξοικονομήσουν ( όσο δεν παίρνει) εκπαιδευτικό προσωπικό, αντί να δώσουν παραπέρα "άνεση" ωραρίου (πόσο μάλλον χρήμα) στο ήδη υπάρχον. Στην περιοχή μου υπάρχουν ακόμη σχολεία στα οποία δεν έχει τοποθετηθεί ΠΕ86 απ' την αρχή της χρονιάς, ακόμα και σε κάποια που έχουν Τμήματα της Ο.Π. Οικονομίας & Πληροφορικής· και θα μεριμνήσουν για "τεχνικούς"; Βλέπω -δυστυχώς- ένα σκοτεινό αδιέξοδο, απ' το οποίο καλούμαστε να βγούμε μόνοι μας οι Πληροφορικοί, κάνοντας ad hoc επιλογές.
Παράθεση από: evry στις 14 Νοε 2025, 03:45:29 ΜΜέχει και δυο ασκήσεις στο Τετράδιο Μαθητή που δεν έχουν πέσει ποτέ και δεν τις λες και εύκολεςΗ μια από τις δυο περιπτώσεις είναι αυτή;![]()
![]()
![]()
Παράθεση από: Kermit, ο Βάτραχος στις 03 Δεκ 2025, 10:47:02 ΠΜΓια παράδειγμα στη Γλώσσα Α' και Β' δημοτικού -> Ο Φαγαλέξης -> Ουρανία -> άσκηση στον ήλιο δεν μπορείς να ολοκληρώσεις την άσκηση, επειδή δεν παίρνει τον τόνο.Καλή παρατήρηση.
ΠαράθεσηΚάπου ώπα - ας έρθει ο ΈΠΑΦΟΣ ή όποιος έχει την υποστήριξη να αναλάβει τα updates.Κι εγώ συμφωνώ με τα χίλια, αλλά: