Εδώ μιλάμε για το Θέμα Β
Στο Β2 βάζω:
ΑΡΧΗ
΄
΄
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
και όλα μέσα σωστά. Δεν πιστεύω η επιτροπή να πεί να κόψουν. Ε;;; :P
Κακή εκφώνηση στο Β1. Πολύ γενική περιγραφή.
Θα προτιμούσα να αναφέρονταν οι έννοιες υπερκλάση (ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ) και υποκλάσεις (ΒΙΝΤΕΟ και ΗΧΟΣ) καθώς και κληρονομικότητα.
Παράθεση από: Δημήτρης Χατζόπουλος στις 04 Ιουν 2025, 10:45:03 ΠΜΚακή εκφώνηση στο Β1. Πολύ γενική περιγραφή.
Θα προτιμούσα να αναφέρονταν οι έννοιες υπερκλάση (ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ) και υποκλάσεις (ΒΙΝΤΕΟ και ΗΧΟΣ) καθώς και κληρονομικότητα.
όχι στο θέμα αυτό μια χαρά έκαναν. Δεν θα τους δώσουν τη λύση έτοιμη. Αφού μιλάνε για ιεραρχία κλάσεων
Ελπίζω το Β1 να μην το έχουν χαρακτηρίσει κλειστού τύπου γιατί οι συνθήκες μπορούν να μπουν σε διαφορετικά κενά.
Επίσης στο θέμα Β1 έχουν λάθος τις στοιχίσεις.
Κάτι θα παίχτηκε εκεί. Πρέπει να έκαναν αλλαγή τελευταίας στιγμής.
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 10:54:23 ΠΜΕλπίζω το Β1 να μην το έχουν χαρακτηρίσει κλειστού τύπου γιατί οι συνθήκες μπορούν να μπουν σε διαφορετικά κενά.
Επίσης στο θέμα Β1 έχουν λάθος τις στοιχίσεις.
Κάτι θα παίχτηκε εκεί. Πρέπει να έκαναν αλλαγή τελευταίας στιγμής.
Εννοείς στο Β3 φαντάζομαι.
Δεν έχουν λάθος στοίχιση, λείπει ένα ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 10:54:23 ΠΜΕλπίζω το Β1 να μην το έχουν χαρακτηρίσει κλειστού τύπου γιατί οι συνθήκες μπορούν να μπουν σε διαφορετικά κενά.
Επίσης στο θέμα Β1 έχουν λάθος τις στοιχίσεις.
Κάτι θα παίχτηκε εκεί. Πρέπει να έκαναν αλλαγή τελευταίας στιγμής.
Δηλαδή τι εννοείς , να βάλουν στο 3 κενό i = 6 - j και στο 4 κενό i - j + 6 = 6 ;
Αφού μπήκαν στον κόπο να υπογραμμίσουν στο Β1, έπρεπε να υπογραμμίσουν οπωσδήποτε και τις μεθόδους
Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 11:16:36 ΠΜΔηλαδή τι εννοείς , να βάλουν στο 3 κενό i = 6 - j και στο 4 κενό i - j + 6 = 6 ;
εννοώ ότι η συνθήκες σε 3 και 4 μπορούν να μπουν και ανάποδα
ή κάποιος πονηρός να γράψει στο 3 όλη τη συνθήκη με ΚΑΙ και στο 4 απλά Αληθής
Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 11:18:33 ΠΜΑφού μπήκαν στον κόπο να υπογραμμίσουν στο Β1, έπρεπε να υπογραμμίσουν οπωσδήποτε και τις μεθόδους
τις κλάσεις υπογράμμισαν.
Τώρα είναι αργά πια...
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 11:19:34 ΠΜεννοώ ότι η συνθήκες σε 3 και 4 μπορούν να μπουν και ανάποδα
ή κάποιος πονηρός να γράψει στο 3 όλη τη συνθήκη με ΚΑΙ και στο 4 απλά Αληθής
ok. Ποιά είναι η άποψή σου για το Β2 αν ο μαθητής γράψει ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ;
Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 11:22:29 ΠΜok. Ποιά είναι η άποψή σου για το Β2 αν ο μαθητής γράψει ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ;
Ζητάει ψευδογλώσσα είναι ξεκάθαρο.
Εγώ δεν θα έκοβα αλλά ξέρω κάποιους/ες που θα κόψουν... :D
Επίσης ακόμα και αν το δεχόμασταν το πρόγραμμα αν δεν έχει κάνει δήλωση μεταβλητών τι πρόγραμμα είναι;
Στο θέμα Β αν κάποιος δεν έφτιαξε το διάγραμμα αλλά απλά το ανέλυσε σωστά θα πάρει όλες τις μοναδες;
Παράθεση από: tsabatman στις 04 Ιουν 2025, 12:07:36 ΜΜΣτο θέμα Β αν κάποιος δεν έφτιαξε το διάγραμμα αλλά απλά το ανέλυσε σωστά θα πάρει όλες τις μοναδες;
Από αύριο αυτά.
https://www.youtube.com/watch?v=1pv17ShV-UQ&ab_channel=DimopoulosInformaticsTutorials
Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 10:35:07 ΠΜΣτο Β2 βάζω:
ΑΡΧΗ
΄
΄
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
και όλα μέσα σωστά. Δεν πιστεύω η επιτροπή να πεί να κόψουν. Ε;;; :P
Θα κόψουν σίγουρα κάτι. Είναι ξεκάθαρο πως ζητά αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα.
Αλγοριθμος Β2
.
.
Τέλος Β2
Παράθεση από: George Eco στις 04 Ιουν 2025, 03:09:14 ΜΜΘα κόψουν σίγουρα κάτι. Είναι ξεκάθαρο πως ζητά αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα.
Αλγοριθμος Β2
.
.
Τέλος Β2
Ξεχνάς κάτι όμως, η ψευδογλώσσα δεν έχει συντακτικά λάθη, αλλιώς δεν θα ήταν ψευδογλώσσα. :D
Θεωρώ αδιανόητο να κοπούν μονάδες για κάποιον που έγραψε κάτι συντακτικά σωστό στην πρώτη και τελευταία σειρά του αλγορίθμου
Αν έγραψε πρόγραμμα και δήλωσε μεταβλητές, εγώ θα το έδινα όλο
Αν το ξεκίνησε με αρχή και το τελείωσε με τέλος_προγράμματος, θα έκοβα μισή μονάδα με μισή καρδιά
Τα υπόλοιπα θέλουμε να ελέγξουμε αν έχει καταλάβει, όχι τα τυπικά
Υπάρχουν μαθητές που έγραψαν Τέλος_Αλγορίθμου
Προτείνω να μην ασχοληθούν οι βαθμολογητές με τέτοιες ανούσιες λεπτομέρειες, σε ένα μάθημα που έχει διαφορές στην κωδικοποίηση αλγορίθμου και προγράμματος που ζαλίζουν ακόμα και άριστους μαθητές
Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 03:23:06 ΜΜΘεωρώ αδιανόητο να κοπούν μονάδες για κάποιον που έγραψε κάτι συντακτικά σωστό στην πρώτη και τελευταία σειρά του αλγορίθμου
Αν έγραψε πρόγραμμα και δήλωσε μεταβλητές, εγώ θα το έδινα όλο
Αν το ξεκίνησε με αρχή και το τελείωσε με τέλος_προγράμματος, θα έκοβα μισή μονάδα με μισή καρδιά
Τα υπόλοιπα θέλουμε να ελέγξουμε αν έχει καταλάβει, όχι τα τυπικά
Υπάρχουν μαθητές που έγραψαν Τέλος_Αλγορίθμου
Προτείνω να μην ασχοληθούν οι βαθμολογητές με τέτοιες ανούσιες λεπτομέρειες
Εντάξει έτσι είναι. Δε νομίζω ότι οι δικοί μας βαθμολογητές είναι τόσο τυπολάτρες.
Από τη στιγμή που ζητάει ψευδογλώσσα αν ο αλγόριθμος που δίνει είναι σωστός δεν πρέπει να κοπούν μονάδες.
Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Ιουν 2025, 03:23:06 ΜΜΘεωρώ αδιανόητο να κοπούν μονάδες για κάποιον που έγραψε κάτι συντακτικά σωστό στην πρώτη και τελευταία σειρά του αλγορίθμου
Αν έγραψε πρόγραμμα και δήλωσε μεταβλητές, εγώ θα το έδινα όλο
Αν το ξεκίνησε με αρχή και το τελείωσε με τέλος_προγράμματος, θα έκοβα μισή μονάδα με μισή καρδιά
Τα υπόλοιπα θέλουμε να ελέγξουμε αν έχει καταλάβει, όχι τα τυπικά
Υπάρχουν μαθητές που έγραψαν Τέλος_Αλγορίθμου
Προτείνω να μην ασχοληθούν οι βαθμολογητές με τέτοιες ανούσιες λεπτομέρειες, σε ένα μάθημα που έχει διαφορές στην κωδικοποίηση αλγορίθμου και προγράμματος που ζαλίζουν ακόμα και άριστους μαθητές
Πταίσμα. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα χαθεί τίποτα.
Παράθεση από: evry στις 04 Ιουν 2025, 03:25:33 ΜΜΕντάξει έτσι είναι. Δε νομίζω ότι οι δικοί μας βαθμολογητές είναι τόσο τυπολάτρες.
Από τη στιγμή που ζητάει ψευδογλώσσα αν ο αλγόριθμος που δίνει είναι σωστός δεν πρέπει να κοπούν μονάδες.
Μακάρι ειλικρινά, γιατί στην ουσία τι εξετάζουμε;
Καλησπέρα σε όλους και καλά αποτελέσματα στα παιδιά.
Τώρα που ξανακοίταξα τα θέματα, στο ΘΕΜΑ Β ποιες είναι οι 15 μονάδες θεωρίας και ποιες οι 10 της άσκησης ώστε να συμπληρωθούν 40 μονάδες θεωρία και 60 μονάδες ασκήσεις; Ή επαψε να ισχύει κατι τέτοιο;
Kαλησπέρα σε όλους και καλά αποτελέσματα στα παιδιά.
Τώρα που ξανακοίταξα τα θέματα, στο ΘΕΜΑ Β ποιες είναι οι 15 μονάδες θεωρίας και ποιες οι 10 της άσκησης ώστε να συμπληρωθούν 40 μονάδες θεωρία και 60 μονάδες ασκήσεις; Ή επαψε να ισχύει κατι τέτοιο;
--------
ΦΕΚ 5136/2022. Τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων από το 2022-2023
Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα. Ειδικότερα, το πρώτο θέμα είναι θεωρίας. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από το πρώτο μέρος, που είναι θεωρίας και βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες, και από το δεύτερο μέρος που, όπως και το τρίτο και το τέταρτο θέμα, είναι ασκήσεις ή προβλήματα σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του
https://dide.lef.sch.gr/wp-content/uploads/2022/10/fek-5137-t-b-3-10-2022.pdf
Παιδιά καλησπέρα!!! Αν κάποιος μαθητής έγραψε το β1 αναλυτικά χωρίς σχήμα αλλά τα εξηγεί όλα, θα πάρει όλες τις μονάδες;
Παράθεση από: meteo_xampos στις 04 Ιουν 2025, 07:49:50 ΜΜΠαιδιά καλησπέρα!!! Αν κάποιος μαθητής έγραψε το β1 αναλυτικά χωρίς σχήμα αλλά τα εξηγεί όλα, θα πάρει όλες τις μονάδες;
Στην κρίση του βαθμολογητή. Η εκφώνηση δεν ζητάει διάγραμμα, λέει οργανώστε. Φυσικά αν δεν δούμε τι ακριβώς έγραψε ο μαθητής δεν μπορούμε να έχουμε άποψη.
Θα αναφερθώ λίγο στις κλασεις. Θεωρώ ότι έπρεπε ρητά να διατυπωθεί ότι όπου είναι δυνατόν να αξιοποιηθει ο πολυμορφισμος.
Θεωρητικά μπορείς να μην δηλώσεις στην υπερκλάση την αναπαραγωγή() και να δημιουργείς αντικείμενα βίντεο και ήχο με την δική τους αναπαραγωγή.
" ... υλοποιείται με διαφορετικό
τρόπο .."
Πόσο πιο ξεκάθαρα ?
Παράθεση από: andreas_p στις 04 Ιουν 2025, 08:46:54 ΜΜ" ... υλοποιείται με διαφορετικό
τρόπο .."
Πόσο πιο ξεκάθαρα ?
Δηλαδή διαφωνείς ότι θα λειτουργεί σωστά ένα πρόγραμμα με την παραπάνω υλοποιηση;
Και έλεγα ότι κάπου έχω ξαναδεί τη φράση "κλάση αντικειμένων"... >:D
ΟΕΦΕ 2022 Β΄ Φάση, Β2, Α
"Με βάση την παραπάνω περιγραφή, καταγράψτε τις κλάσεις αντικειμένων καθώς και τις ιδιότητες και μεθόδους κάθε κλάσης"
Εμένα η έκφραση «οργανώστε τις ιδιότητες ... σε μια ιεραρχία καταγράφοντας τις μεθόδους και τις ιδιότητες» μου φαίνεται τουλάχιστον ασαφής. Όταν το πρωτοδιάβαζα νόμιζα ότι είχαν κάνει κάποιο συντακτικό λάθος. Μάλλον ήθελαν να πουν οργανώστε τις κλάσεις καταγράφοντας τις μεθόδους και τις ιδιότητες. Αυτό οδήγησε πολλούς μαθητές να μην κάνουν καν διάγραμμα, αφού άλλωστε δεν το ζητούσε η άσκηση.
Επίσης, μου φαίνεται εντελώς τυπολατρικό και έξω από την ουσία του μαθήματος να κόψει κάποιος μονάδες για το "Αλγόριθμος τάδε" και "Τέλος τάδε" στο Β2.
Δεν ισχύει !
Δεν ασχολήθηκαμε με το ...
Αλγόριθμος τάδε
...
Τέλος τάδε
Παράθεση από: meteo_xampos στις 04 Ιουν 2025, 07:49:50 ΜΜΠαιδιά καλησπέρα!!! Αν κάποιος μαθητής έγραψε το β1 αναλυτικά χωρίς σχήμα αλλά τα εξηγεί όλα, θα πάρει όλες τις μονάδες;
Κανονικά ναι, εφόσον αποτυπώνει με κείμενο ότι χρειάζεται, δεν βλέπω το λόγο να κοπεί κάτι. Δεν απαιτείται απο την εκφώνηση διαγραμματική αναπαράσταση
Παράθεση από: nikolasmer στις 04 Ιουν 2025, 10:35:07 ΠΜΣτο Β2 βάζω:
ΑΡΧΗ
΄
΄
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
και όλα μέσα σωστά. Δεν πιστεύω η επιτροπή να πεί να κόψουν. Ε;;; :P
Αν κόψει κάποιος απο αυτό, να τον κόψουν απο βαθμολογητή...
Παράθεση από: Parnaoutakis στις 04 Ιουν 2025, 08:07:04 ΜΜΘα αναφερθώ λίγο στις κλασεις. Θεωρώ ότι έπρεπε ρητά να διατυπωθεί ότι όπου είναι δυνατόν να αξιοποιηθει ο πολυμορφισμος.
Θεωρητικά μπορείς να μην δηλώσεις στην υπερκλάση την αναπαραγωγή() και να δημιουργείς αντικείμενα βίντεο και ήχο με την δική τους αναπαραγωγή.
Επειδή απάντηση δεν πήρα, παρα μόνο ένα ειρωνικό "πόσο πιο ξεκαθαρα?"
Είπα να στείλω το pdf της εκφώνησης στο chatgtp και να μου προτείνει λύση για να δω πως το αντιλαμβάνεται. Μήπως όντος είναι τοσο ξεκαθαρο;
Για να μην μακρυγορω μου το έλυσε χωρίς πολυμορφισμο είτε με 2 ίδιες μεθόδους αναπαραγωγή(), είτε με αναπαραγωγήΗχου() και αναπαραγωγήΒιντεο().
Στην συνέχεια του είπα να χρησιμοποιήσει πολυμορφισμο και μου το έλυσε, όπως είναι η ορθότερη προσέγγιση.
Η εκφώνηση απευθύνεται σε αρχάριους οι οποίοι δεν έχουν και την πολυτέλεια να δουν τα πλεονεκτήματα του πολυμορφισμου σε κανονικό περιβάλλον προγραμματισμού.
Και οι τρεις προσεγγίσεις από έναν μαθητή για μενα είναι σωστές. Κάποιες προτιμητέες και κάποιες όχι.
Παιδιά με όλο το σεβασμό πληροφορικοί είμαστε μην κάνουμε σαν τους φιλολόγους που ακούνε ChatGPT και νομίζουν κάποιον φωτεινό παντογνώστη.
Ναι είναι ή θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρο για οποιονδήποτε μαθητή έχει λύσει μια δυο παρόμοιες ασκήσεις και έχει διαβάσει τη θεωρία. Όποιος δεν έχει χρησιμοποιήσει πολυμορφισμό πρέπει να χάσει κάτι.
ΠαράθεσηΠαράθεση από: Parnaoutakis στις 6/4/2025, 9:13:57 PM Δηλαδή διαφωνείς ότι θα λειτουργεί σωστά ένα πρόγραμμα με την παραπάνω υλοποιηση;
Μπορεί να λειτουργεί σωστά αλλά δεν θα αξιοποιεί τις αρχές του αντικειμενοστρεφούς.
Το ChatGPT δεν είναι πανάκεια, πόσο μάλλον για εκφωνήσεις γραμμένες στα ελληνικά...
Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 04:58:50 ΜΜΠαιδιά με όλο το σεβασμό πληροφορικοί είμαστε μην κάνουμε σαν τους φιλολόγους που ακούνε ChatGPT και νομίζουν κάποιον φωτεινό παντογνώστη.
Ναι είναι ή θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρο για οποιονδήποτε μαθητή έχει λύσει μια δυο παρόμοιες ασκήσεις και έχει διαβάσει τη θεωρία. Όποιος δεν έχει χρησιμοποιήσει πολυμορφισμό πρέπει να χάσει κάτι.
Μπορεί να λειτουργεί σωστά αλλά δεν θα αξιοποιεί τις αρχές του αντικειμενοστρεφούς.
Κάθε επιστημονική λύση δεν είναι αποδεκτη;
Παράθεση από: Parnaoutakis στις 05 Ιουν 2025, 05:03:39 ΜΜΚάθε επιστημονική λύση δεν είναι αποδεκτη;
Όχι όταν σου ζητάει η άσκηση κάτι συγκεκριμένο.
Π.χ. αν σου πει να γράψεις κάτι 10 φορές με δομή επανάληψης και συ πας με δομή ακολουθίας δεν είναι αποδεκτό.
Γιατί το νόημα της άσκησης είναι να ελέγξει και να ξεχωρίσει αυτούς που ξέρουν τη δομή επανάληψης.
Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Ιουν 2025, 04:59:35 ΜΜΤο ChatGPT δεν είναι πανάκεια, πόσο μάλλον για εκφωνήσεις γραμμένες στα ελληνικά...
Η αναφορά στο chatgpt έγινε για να δούμε την ερμηνεία της εκφώνησης και όχι αν θα παράγει την ενδεδειγμένη λύση. Με του που το είπα να χρησιμοποιήσει πολυμορφισμο ανταποκριθηκε βάσει αυτών που περιμέναμε. Θέλω να πω ότι δεν είναι κακό να έχεις μεγαλύτερη σαφήνεια στην εκφωνηση ώστε να μην υπάρχουν πολλαπλές λύσεις που να ικανοποιούν την εκφώνηση.
Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 05:06:24 ΜΜΌχι όταν σου ζητάει η άσκηση κάτι συγκεκριμένο.
Π.χ. αν σου πει να γράψεις κάτι 10 φορές με δομή επανάληψης και συ πας με δομή ακολουθίας δεν είναι αποδεκτό.
Γιατί το νόημα της άσκησης είναι να ελέγξει και να ξεχωρίσει αυτούς που ξέρουν τη δομή επανάληψης.
Δηλαδή ο μαθητής θα πρέπει να υποπτεύεται τι έχει ο δημιουργός στο μυαλό του, ή να υλοποιήσει βάσει εκφώνησης μια λύση που πληροί τα κριτηρια;
Γιατί να υποπτευθεί ο μαθητής όταν το ζητάει ξεκαθαρα;
Παράθεση από: Parnaoutakis στις 05 Ιουν 2025, 05:12:50 ΜΜΔηλαδή ο μαθητής θα πρέπει να υποπτεύεται τι έχει ο δημιουργός στο μυαλό του, ή να υλοποιήσει βάσει εκφώνησης μια λύση που πληροί τα κριτηρια;
Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 05:17:32 ΜΜΓιατί να υποπτευθεί ο μαθητής όταν το ζητάει ξεκαθαρα;
"Η αναπαραγωγή υλοποιείται με διαφορετικό τρόπο στο βίντεο και στον ηχο"
Και στην μία και στην άλλη λύση υλοποιείται με διαφορετικό τρόπο. Έχουν διαφορετικό κώδικα.
ΠαράθεσηΤο ψηφιακό περιεχόμενο μπορεί να ζητηθεί για αναπαραγωγή και για μεταφόρτωση (download)
...
κάθε κλάσης αντικειμένων σε μια ιεραρχία
Μην παίζουμε με τις λέξεις.
Δεν είναι η καλύτερη χρήση του χρόνου μου να (ξανα)εξηγώ τα αυτονόητα.
Διάβασε σε παρακαλώ τι έχω γράψει νωρίτερα και γιατί πρέπει να κοπούν μονάδες.
Κάποιο λόγο θα έχεις να μην το δέχεσαι αλλά δεν θα τα ισοπεδώσουμε και όλα.
- Να βρεθεί ο πωλητής με τις μεγαλύτερες συνολικές πωλήσεις
- Να αποθηκευτούν οι συνολικές πωλήσεις για κάθε πωλητή σε μονοδιάστατο πίνακα. Κατόπιν να βρεθεί ο πωλητής με το μεγαλύτερο άθροισμα
Θέμα επιλογής είναι πώς θα το θέσουμε
Παράθεση από: pgrontas στις 05 Ιουν 2025, 05:41:17 ΜΜΜην παίζουμε με τις λέξεις.
Δεν είναι η καλύτερη χρήση του χρόνου μου να (ξανα)εξηγώ τα αυτονόητα.
Διάβασε σε παρακαλώ τι έχω γράψει νωρίτερα και γιατί πρέπει να κοπούν μονάδες.
Κάποιο λόγο θα έχεις να μην το δέχεσαι αλλά δεν θα τα ισοπεδώσουμε και όλα.
Όντως παίζουμε με τις λέξεις. Η πρόθεση μου ειναι η ελάχιστοποίηση της παρερμηνειας με σαφήνεια στην διατύπωση ώστε να μην χρειάζεται να το συζητάμε εκ των υστέρων. Τέλος.
[rant]
Πόσο δύσκολο είναι να τονίσουμε ότι στην αντικειμενοστρεφή σχεδίαση το σύμβολο στην σχέση της κληρονομικότητας είναι τριγωνάκι κενό - όχι γεμάτο, ούτε βελάκι!
[/rant]
Φυσικά δεν τίθεται θέμα απώλειας μονάδων, αλλά είναι εκνευριστικό να μην το βλέπεις ούτε μία φορά ακριβώς όπως θα έπρεπε να είναι.
Παράθεση από: bagelis στις 04 Ιουν 2025, 10:04:55 ΜΜΚαι έλεγα ότι κάπου έχω ξαναδεί τη φράση "κλάση αντικειμένων"... >:D
ΟΕΦΕ 2022 Β΄ Φάση, Β2, Α
"Με βάση την παραπάνω περιγραφή, καταγράψτε τις κλάσεις αντικειμένων καθώς και τις ιδιότητες και μεθόδους κάθε κλάσης"
Η έκφραση "κλάση αντικειμένων" υπάρχει στο σχολικό βιβλίο στη σελίδα 96.
Η έκφραση "υποκλάσεις αντικειμένων" υπάρχει στο σχολικό βιβλίο στη σελίδα 99 (ορισμός κληρονομικότητας).
Η έκφραση "κλάσεις αντικειμένων" υπάρχει στο σχολικό βιβλίο στις σελίδες 104 και 111
(η 111 είναι και παρόμοια εκφώνηση άσκησης, πιθανόν το "πάτημα" του Β1 θέματος).
Ομορφιές.