Από την πρώτη στιγμή πήρα θέση να μην αφαιρεθεί κανένα μόριο κατά τη βαθμολόγηση του Γ θέματος για τη χρήση πινάκων. Κι αυτό όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά για την αναντιστοιχία του διδακτικού πακέτου όσον αφορά τη θεωρία και την πράξη. Ενώ στη θεωρία υποστηρίζεται σαφώς ότι δεν μπορεί να ορίζονται πίνακες κατά την εκτέλεση προγράμματος, το ίδιο το βιβλίο αυθαιρετεί σε πολλά προγράμματα ΓΛΩΣΣΑΣ ορίζοντας άνω όριο για να κάνει χρήση πινάκων. Τέλος πάντων, το θέμα αυτό έχει υπερκαλυφθεί και άλλο είναι το σημείο που θέλω να σταθώ.
Κι ενώ η κριτική και τα φώτα της δημοσιότητας εστιάζουν στην χρήση ή μη πινάκων στο Γ θέμα υπάρχουν άλλα καθοριστικά ζητήματα που θα κάνουν τη διαφορά και όχι αυτό.
Το Α θέμα είναι αρκετά καλό με τα επιμέρους ερωτήματα. Θεωρώ κι εγώ όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι σημαντική την απουσία Σ-Λ ή αντιστοίχισης. Το μόνο θέμα που μπορούσε να αντιγραφεί αλλά μου άρεσε κιόλας ήταν το Α3. Δύσκολα μαζεύονται και οι 40 μονάδες.
Το Β θέμα είναι δώρο στους αναξιοπαθούντες μαθητές της Τεχνολογικής 2, για να ανεβάσουμε λίγο και τα στατιστικά του μαθήματος .... Θα μπορούσε τουλάχιστον να είχε λίγο πιο περίπλοκες πράξεις κι όχι 2+1, 3+2 ....
Το θεμα Γ τώρα ... Ας πω τη γνώμη μου για την ιστορία ...
Θεωρώ λάθος επιλογή της ΚΕΕ το ζήτημα της χρήσης πίνακα ή όχι σε ένα τέτοιο θέμα, τη στιγμή που το διδακτικό πακέτο έχει τόσες μα τόσες ασάφειες. Θα μπορούσε να ζητηθεί με διαφορετική εκφώνηση ή ακόμη και με υποσημείωση η μη χρήση πινάκων αλλά η επιτροπη θεώρησε ότι έπρεπε να εξετάσει το κριτήριο των μαθητών στη χρήση πινάκων κατά τον προγραμματισμό.

Τουλάχιστον άστοχο για να μην πω καμιά πιο κακή λέξη. Δε μένω στη θέση που λέει ότι δεν επιτρέπεται η χρήση πίνακα αλλά στο παιδαγωγικό κομμάτι που ζητά σαφέστερα ζητήματα κατα τη διάρκεια πανελλαδικών εξετάσεων για να υπάρχει τουλάχιστον δίκαιη βαθμολόγηση. Με αυτό το θέμα το μάθημά μας έχασε την αντικειμενικότητά του στη βαθμολόγηση. Απο δω και πέρα θα υπάρχουν συνεχώς αμφισβητήσεις απο οποιονδήποτε (και δεν εννοώ καθηγητές) για την ποιότητα, το κύρος και την επιστημονικότητα των θεμάτων.
Το άλλο που μου έκανε τρομακτική εντύπωση ήτνα το μένος κάποιων (κυρίως συναδέλφων) έναντι άλλων. Τόσο μίσος ;;;; Για ποιό λόγο ;;; ή μάλλον υποψιάζομαι τους λόγους ....
Δυστυχώς αυτό κατάλαβα απο όλα όσα συνέβησαν εξαιτίας του Γ θέματος.
Τέλος το Θέμα Δ ήταν αρκετά καλό αλλά με βρίσκει εντελώς αντίθετο η βαθμονόμηση των θεμάτων. Πέντε (5) ολόκληρες μονάδες για τη σύνταξη ενός τύπου της πλάκας ;;; Είπαμε να βάζουμε και εύκολα ζητήματα αλλά αυτό πια πάει πολύ. Εδώ επίσης, στο Δ4, βλέπεις το ποιός "κατέχει" το άθλημα. Πολλοί κάνουν 4 πίνακες με 4 ταξινομήσεις ... 4 σελίδες λύση στην καλύτερη περίπτωση ...
Λυπάμαι που το (ξανα)λέω αλλά αυτή η χρονιά ήταν το κραχ τη ΑΕΠΠ. Αισθάνομαι ότι χρεοκοπήσαμε σαν κλάδος που διδάσκει αυτο το μάθημα. Μακάρι να έχω λάθος αλλά αυτό είναι αυτό που αισθάνομαι ...