Αποστολέας Θέμα: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ  (Αναγνώστηκε 39290 φορές)

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #165 στις: 05 Μαρ 2010, 09:24:56 πμ »
Ακριβώς.
Η δική μου πρόταση θα πρέπει να είναι ΑΛΗΘΗΣ μόνο και αποκλειστικά σε ημέρες απεργίας και στάσης εργασίας.
Για όλες τις υπόλοιπες μέρες ΑΛΗΘΗΣ θα πρέπει να είναι η δική σου πρόταση.

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2832
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #166 στις: 05 Μαρ 2010, 09:44:33 πμ »
Απλά το ΝΟΤ() της πρότασης που έγραψες είναι :
Να κάνει ότι μπορεί ώστε το σχολείο να μην λειτουργήσει.

Το ΝΟΤ μπαίνει σε ολόκληρη την έκφραση. Άρα σημαίνει:
Να μην κάνει ό,τι μπορεί ώστε το σχολείο να λειτουργήσει.

Αυτό δεν είναι ισοδύναμο με το παραπάνω!

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #167 στις: 05 Μαρ 2010, 10:00:22 πμ »
Νίκο: ΟΧΙ ( Α Η Β) = ΟΧΙ Α ΚΑΙ ΟΧΙ Β
         ΟΧΙ (Α ΚΑΙ Β) = ΟΧΙ Α Η ΟΧΙ Β.

Αν Α=  "να κάνει ότι μπορεί ο καθηγητής  για το σχολείο"
 και Β= "ώστε να λειτουργήσει το σχολείο"

τότε το αποτέλεσμα θα είναι: ΟΧΙ (να κάνει ότι μπορεί ο καθηγητής για το σχολείο) Η ΟΧΙ(ώστε να λειτουργήσει το σχολείο)

και τελικά έχουμε:
Εννοείς φαντάζομαι να μην κάνει ότι μπορεί για το σχολείο, ή το σχολείο να μην λειτουργήσει έτσι?

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3564
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #168 στις: 05 Μαρ 2010, 10:01:25 πμ »
Εξαρτάται, δηλαδή εγώ το πήρα ως

P: κάνω ότι μπορώ
Q: το σχολείο λειτουργεί

οπότε η πρόταση γίνεται 
P ==> Q,

όμως το αντίθετο της παραπάνω είναι το P and (not(Q)) δηλαδή αυτό που έγραψα προηγουμένως.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

veni

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2012
  • *
  • Μηνύματα: 101
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #169 στις: 05 Μαρ 2010, 10:15:26 πμ »
Τα 6 ερωτήματα του Neil Postman σχετικά με την εισαγωγή μιας τεχνολογίας

1. Ποιο είναι το πρόβλημα στο οποίο αυτή η τεχνολογία δίνει λύση;
2. Τίνος είναι το πρόβλημα;
3. Ποια νέα προβλήματα θα μπορούσαν να ανακύψουν από το γεγονός ότι έχουμε λύσει το πρόβλημα αυτό;
4. Ποιοι άνθρωποι και ποιοι θεσμοί μπορούν να υποστούν την πιο σοβαρή ζημιά από μια τεχνολογική λύση;
5. Ποιες αλλαγές στη γλώσσα επιβάλλονται με τις νέες τεχνολογίες, και τι κερδίζεται ή χάνεται με αυτές τις αλλαγές;
6. Τι είδους άνθρωποι και θεσμοί αποκτούν ιδιαίτερη οικονομική και πολιτική ισχύ εξαιτίας της τεχνολογικής αλλαγής;

πηγή: Νιλ Πόστμαν (2002), Η Πυξίδα του Μέλλοντος, Πώς το παρελθόν μπορεί να βελτιώσει το μέλλον μας , Αθήνα: Καστανιώτης, σελ. 57-78


veni
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

skoud

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 252
  • Σταύρος Κουνάδης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #170 στις: 11 Μαρ 2010, 10:22:19 μμ »
Ενημερωτικό ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για τη συνάντηση ΔΣ ΠΕΚΑΠ και συμβούλου της υπουργού Παιδείας, στις 4/3/2010

http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=143
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #171 στις: 11 Μαρ 2010, 10:59:33 μμ »
Ενδιαφέρον, οφείλω να πω πως αυτά περί κινούμενων εργαστηρίων και οτι οι υπολογιστές θα ανήκουν στο σχολείο είναι πολύ καλύτερα από το "γιάγμα" υπολογιστών που έγινε πέρσι. Σε πολλά μαθήματα θα μπορούσε "κατά περίσταση" και όχι συστηματικά και σε κάθε μάθημα να χρησιμοποιούνται υπολογιστές.  Για το e-school και γενικά τη μηχανοργάνωση μια ολοκληρωμένη πρόταση θα ήταν να αφήσουν την αγαπημένη αποκλειστική προμηθεύτρια εταιρεία και να γίνει μια σοβαρή δουλειά από το ίδιο το υπουργείο με τη συνεργασία όλων των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Ένα σύστημα πραγματικά πολυχρηστικό με αρχιτεκτονική πελάτη-εξυπηρετητή ώστε να μην χρειάζεται το ίδιο άτομο να καταχωρεί, τα πάντα. Μάλιστα ο εξυπηρετητής του σχολείου θα είναι και πελάτης σε ένα κεντρικότερο σύστημα μέσω του οποίου α στέλνονται και στοιχεία από βαθμόδα σε βαθμίδα ή από σχολείο σε σχολείο όταν χρειάζεται (μεταγραφές κλπ). Η "κατασκευή" του e-school είναι τέτοια που καθιστά δύσκολη τη χρήση του από περισσότερα του ενός άτομα όπως και για τον Νέστωρα πυο χρησιμοποιούμε ήδη.

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1067
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #172 στις: 12 Μαρ 2010, 12:12:25 πμ »
Συνάδελφοι ΠΕ19/20 .

Μία είναι η λύση.

Άμεσα, (ΤΩΡΑ)   εγγραφή στην ΠΕΚΑΠ, και καθολική συμμετοχή στην εκάστοτε ψηφοφορία για ΔΣ.

(άλλωστε είναι μια απλή αποστολή μιας επιστολής ψήφου !!!, απ΄όποιο σημείο κι αν βρίσκεστε !!!!!)

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #173 στις: 12 Μαρ 2010, 09:27:14 πμ »
Παράθεση
...Η γενική εντύπωσή μας είναι ότι προς το παρόν δεν υπάρχει κανένας συγκεκριμένος σχεδιασμός για τη θέση της Πληροφορικής ως μάθημα σε σχέση με τις αλλαγές που προωθούνται στην εκπαίδευση....

Να εξηγήσουν τότε τι σημαίνει "αύξηση ωρών διδασκαλίας Πληροφορικής" (εκτός αν εννοούν χρήση των υπολογιστών του σχολείου)

Παράθεση
...Τέθηκε από πλευράς μας το θέμα της υποστήριξης των εκπαιδευτικών που θα διδάσκουν με χρήση ΤΠΕ και της τεχνικής στήριξης των εργαστηρίων της Ψηφιακής τάξης, εξηγώντας ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει από τους καθηγητές Πληροφορικής. Παρ’ ότι συμφώνησε με αυτό, φάνηκε ότι δεν έχουν μελετήσει το θέμα και ότι ίσως είχαν σκεφτεί ότι αυτό θα γινόταν από τους καθηγητές Πληροφορικής...

Έλεος, κύριοι του ΥΠΔΒΜΘ!

Παράθεση
...Ζητήθηκε η γνώμη μας για το πώς μπορεί να λυθούν αυτά. Η απάντησή μας ήταν ότι πρέπει να υπάρξει ένας τεχνικός υπεύθυνος ανά σχολείο ή τουλάχιστον ανά ομάδα σχολείων στα πρότυπα των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και ίσως υπό την επίβλεψή τους...

Σωστή η πρόταση της ΠΕΚΑΠ, αλλά νομίζω ότι θα είναι τόσο άμεσα τα ζητήματα υποστήριξης, που θα πρέπει να υπάρχει υπεύθυνος και σε κάθε σχολείο.

Παράθεση
...Του θέσαμε επίσης το θέμα πως θα γίνεται η διδασκαλία με υπολογιστές σε αίθουσα με 25-30 μαθητές και διαπιστώσαμε ότι δεν το είχαν σκεφτεί...

Ξανά: έλεος, κύριοι του ΥΠΔΒΜΘ!

Παράθεση
...Μας ζητήθηκε πρόταση και για αυτό το θέμα, δείχνοντας ότι υπάρχει μια αγωνία στο Υπουργείο για το ποιος θα αναλάβει το e-school, ξεκαθαρίζοντας όμως ότι αυτή την περίοδο λόγω της γενικότερης κατάστασης δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσληψης γραμματέων στα σχολεία. Του προτείναμε να ζητήσουν από κάθε σχολείο ένα εκπαιδευτικό που ενδεχομένως να ήθελε εθελοντικά να αναλάβει αυτή την εργασία, είτε απαλλασσόμενος τελείως από τα διδακτικά του καθήκοντα, είτε με μείωση του διδακτικού ωραρίου του τουλάχιστον στο μισό του υποχρεωτικού. Προσθέσαμε επίσης ότι την τεχνική στήριξη του e-school θα πρέπει να την έχει ο ίδιος τεχνικός που θα έχει και αυτήν της ψηφιακής τάξης και σαφώς όχι ο καθηγητής Πληροφορικής...

Σωστή η πρόταση της ΠΕΚΑΠ. Το e-school είναι η "ναυαρχίδα" των διοικητικών εργασιών και χρειάζεται ξεχωριστή πρόβλεψη για τον υπεύθυνο.

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #174 στις: 12 Μαρ 2010, 09:31:45 πμ »
Να επανέλθω και σε κάτι για το οποίο είχα αναρωτηθεί και παλαιότερα: γιατί δεν στέλνει η ΠΕΚΑΠ τα ενημερωτικά της δελτία μέσω e-mail σε όλα τα σχολεία; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα "νομικής" φύσεως; Βλέπω άλλες ενώσεις, π.χ. Γερμανικών, να πράττουν κάτι τέτοιο. Θεωρώ πολύ σημαντικό να υπάρχει μια άμεση ενημέρωση τέτοιου είδους προς όλους τους συναδέλφους, οι οποίοι πιθανότατα να αγνοούν τις τρέχουσες εξελίξεις και ενέργειες από πλευράς ΠΕΚΑΠ.

za√‘ag

  • Μάχιμος ... ΟΧΙ ... κοπρίτης
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 852
  • Παλιά λεγόμασταν ΔΟΥΛΟΙ. Σήμερα ... ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
    • Το Blog μου
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #175 στις: 12 Μαρ 2010, 03:58:18 μμ »
Το έχω ξαναρωτήσει και άλλοτε χωρίς απάντηση ..... αλλά "είμαι λίγο αγύριστο κεφάλι"

Όλη η ιστορία της "Μεταρρύθμισης" και του "Νέου Σχολείου" είναι έργο της Αννούλας;;

Καλά ... έχει τόσες γνώσεις και τα σχεδίασε και τα έγραψε μόνη της όλα αυτά που διαβάσαμε;

Με συγχωρείτε που ρωτάω, αλλά είμαι πολύ δύσπιστος εδώ και πολλά χρόνια για όσα γίνονται.

Δεν υπονοώ κάτι αλλά είμαι σίγουρος ότι κανένας υπουργός δεν τα σκέφτεται μόνος του όλα αυτά...

«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #176 στις: 12 Μαρ 2010, 04:12:31 μμ »
Είναι και της Αννούλας και του Αρούλη και της Μαριέτας και του Γεράσιμου....... και των διαχρονικών συμβούλων τους και της παγκοσμιοποίησης και της αδιαφορίας και του ωχαδελφισμού μας και της διαχρονικής Τσούλιας και της καταπίεσης των γονέων και των παιδιών τους και της υπερκαταναλωτικής μανίας, και της μισθολογικής μας απαξίωσης και της κοινωνικής μας απαξίωσης για την οποία φέρουμε μεγάλο μερίδιο ευθύνης και τα ιδιαίτερα (ιδιαίτερα αυτά χωρίς αιτία), και ....ότι άλλο προσθέσεις που ξέχασα εγώ Βαγγέλη.   

dim

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 445
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #177 στις: 12 Μαρ 2010, 04:57:17 μμ »
Σε χαίρομαι όπλο που έχεις ικανούς αυτούς τους ανθρώπους για να συντάξουν το έγγραφο Νέο Σχολείο!
Μα φυσικά!!!!!!  Copy Paste  απο άλλη χώρα είναι.

skoud

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 252
  • Σταύρος Κουνάδης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #178 στις: 13 Μαρ 2010, 08:04:44 μμ »
Να επανέλθω και σε κάτι για το οποίο είχα αναρωτηθεί και παλαιότερα: γιατί δεν στέλνει η ΠΕΚΑΠ τα ενημερωτικά της δελτία μέσω e-mail σε όλα τα σχολεία; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα "νομικής" φύσεως;

Είμαστε στη φάση να λύσουμε και αυτό το πρόβλημα, νομίζω πολύ σύντομα. Όπως έχω ξαναγράψει, είμαστε μόνο 7 και δεν τα προλαβαίνουμε όλα και δεν τα ξέρουμε όλα π.χ. είναι κάπου διαθέσιμες όλες οι e-διευθύνσεις των σχολείων? ...
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #179 στις: 13 Μαρ 2010, 09:38:52 μμ »
Είμαστε στη φάση να λύσουμε και αυτό το πρόβλημα, νομίζω πολύ σύντομα. Όπως έχω ξαναγράψει, είμαστε μόνο 7 και δεν τα προλαβαίνουμε όλα και δεν τα ξέρουμε όλα π.χ. είναι κάπου διαθέσιμες όλες οι e-διευθύνσεις των σχολείων? ...

Κατά καιρούς βλέπω κάποια μηνύματα με αποδέκτες διευθύνσεις όπως dim@sch.gr , gym@sch.gr , lyk@sch.gr , epal@sch.gr , epas@sch.gr , sek@sch.gr, οι οποίες είναι mail lists και αποτελούν τις κατηγορίες των σχολείων. Δεν ξέρω ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί, βρήκα όμως πληροφορίες σε ένα αρχείο του υπουργείου: http://dide.pre.sch.gr/epimorfosi/listes.doc