Αποστολέας Θέμα: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ  (Αναγνώστηκε 39290 φορές)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3564
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #150 στις: 28 Φεβ 2010, 07:50:17 μμ »
(Απλά για την ιστορία)
Βασικά το είχα ακούσει από τον διευθυντή στη Μήλο πριν χρόνια, όταν ήμουν εκεί και μου είχε μείνει. Με λίγο ψάξιμο βρήκα ότι κάτι τέτοιο ίσχυε αρκετά παλιά, νομίζω ότι υπήρχε συγκεκριμένο όριο σε χιλιόμετρα, αλλά με τον νέο δημιουπαλληλικό κώδικα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε άκυρο

"Εγώ απλά είπα το αυτονόητο και το οποίο λέει και ο νόμος, ότι δηλαδή ο καθηγητής πρέπει να μένει στον τόπο που είναι και το σχολείο"
Ευριπίδη μπορείς να μας ενημερώσεις για τον νόμο αυτό περισσότερο;
Ευχαριστώ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #151 στις: 28 Φεβ 2010, 07:52:24 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση Ευριπίδη :).

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #152 στις: 01 Μαρ 2010, 09:43:01 πμ »
Αυτό που λέει ο Ευρυπίδης ισχύει, για αυτό υπάρχουν και τα εκτός έδρας.
Μάλιστα, για να πας εκδρομή το ΣΚ εκτός νομού, τυπικά πρέπει να ζητήσεις έγκριση
δεν έχω τη νομοθεσία να σας τη δώσω πάντως

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #153 στις: 01 Μαρ 2010, 07:58:38 μμ »
Αυτό που λέει ο Ευρυπίδης ισχύει, για αυτό υπάρχουν και τα εκτός έδρας.
Μάλιστα, για να πας εκδρομή το ΣΚ εκτός νομού, τυπικά πρέπει να ζητήσεις έγκριση
δεν έχω τη νομοθεσία να σας τη δώσω πάντως

αν μπορεις κανε τον κοπο να μας αντιγραψεις το νομο... αυτο που ξερω για τα εκτος εδρας ειναι οτι εκπαιδευτικος παιρνει εκτος εδρας για το σχολειο (ή τα σχολεια) στα οποια συμπληρωνει το ωραριο του μονο αν αυτα δεν ειναι προσβασιμα με αστικη συγκοινωνια ειτε απο το σπιτι του ειτε απο την οργανικη του θεση.
Αν δλδ μενεις π.χ. Γιαννενα και εχεις οργανικη σε καποιο χωριο (οπουδηποτε και αν ειναι αυτο) και συμπληρωνεις το ωραριο σου σε σχολειο των Ιωαννινων ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΟΥΤΕ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ. Πρεπει να κατοικεις στο χωριο της οργανικης σου για να διεκδικησεις οδοιπορικα και εκτος εδρας.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #154 στις: 01 Μαρ 2010, 08:15:54 μμ »
Για τα οδοιπορικά άλλαξε. Οδοιπορικά έπαιρνε ο εκπαιδευτικός αν ήταν τοποθετημένος σε περισσότερα του ενός σχολεία τα οποία βρίσκονταν σε διαφορετικό οικισμό.
Τα οδοιπορικά υπολογίζονταν είτε με βάση την απόσταση του σχολείου τοποθέτησης από το σχολείο συμπλήρωσης είτε από το σπίτι του εκπαιδευτικού. Ως απόσταση ορίζονταν η μικρότερη από τις δύο. Φυσικά υποχρεωτικά σχολείο τοποθέτησης θα πρέπει να είναι αυτό με τις περισσότερες ώρες. Με νεότερη εγκύκλιο (προ λίγων ημερών) τα οδοιπορικά θα δίνονται μόνο αν το δεύτερο σχολείο έχει έδρα σε άλλη κωμόπολη ή πόλη. Πράγμα που εξαιρεί το 90% των περιπτώσεων. Συνήθως οι συνάδελφοι τοποθετούνται σε σχολείο πόλης η κωμόπολης και συμπληρώνουν λίγες ώρες στα χωριά. Στην ουσία για να πάρεις οδοιπορικά πλέον πρέπει να είσαι σε πρωτεύουσα νομού ή επαρχίας και να συμπληρώνεις σε άλλη πρωτεύουσα νομού (δεν υπάρχει κάτι τέτοιο) ή άλλη πρωτεύουσα επαρχίας, κάτι πάλι πολύ σπάνιο αφού συνήθως κάθε επαρχία ανήκει σε διαφορετική περιοχή μετάθεσης.

Επίσης εκτός από τα οδοιπαρικά ο συνάδελφος δικαιούται και το ήμισι των ωρών συμπλήρωσης ως υπερωρία. Δηλαδή αν ένας συνάδελφος που υπηρετεί στα Τρίκαλα, συμπληρώνει στην Καλαμπάκα 6 ώρες, εκτός από τα οδοιπορικά δικαιούται και 3 ώρες υπερωρία εβδομαδιαίως.

Γι' αυτό αν ανήκεις οργανικά σε σχολείο μακριά από το σπίτι σου και το δεύτερο σχολείο είναι στην πόλη που μένεις, δεν παίρνεις οδοιπορικά.

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #155 στις: 01 Μαρ 2010, 08:41:28 μμ »
Παιδιά ο φρέσκος κώδικας δημοσίων υπαλλήλων:
1) http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_gen/Neos_Kodikas_Dimosion_Ypallilon.pdf
2) http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_gen/8_NEOS-kodikas_PERIEXOMENA.htm

Αν ενδιαφέρεστε επίσης για εκπαιδευτική νομοθεσία - διατάγματα - εγκυκλίους ένα καλό site είναι

http://www.shae.gr/unauthorised_gr.asp?name=

όπου κάνεις μια εγγραφή και ενημερώνεσαι.

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #156 στις: 02 Μαρ 2010, 01:05:07 μμ »
Παράθεση
Αλλάζει μορφή η υποχρεωτική εκπαίδευση


Το «νέο σχολείο» ανακοινώνει το υπουργείο Παιδείας. Για αύριο έχει προγραμματισθεί το υπουργικό συμβούλιο, στο οποίο η υπουργός κ. Αννα Διαμαντοπούλου θα παρουσιάσει τις αλλαγές που θα προωθηθούν από το 2010-2011 στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Οι ανακοινώσεις θα γίνουν στη σκιά των απεργιακών κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών. Η ΟΛΜΕ αποφάσισε να απεργήσει τη Δευτέρα 15/3 και ζητά από την ΑΔΕΔΥ να προκηρύξει απεργία την ίδια ημέρα, ενώ η ΔΟΕ θα αποφασίσει για την ημέρα της απεργίας τη Δευτέρα 8/3.

Ειδικότερα, οι αλλαγές στην υποχρεωτική εκπαίδευση, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, μείωση της ύλης και σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Ταυτόχρονα, τα πρώτα πιλοτικά νηπιαγωγεία και δημοτικά (από 100) θα λειτουργήσουν τον Σεπτέμβρη. Θα ακολουθήσει η επέκταση του θεσμού του ολοήμερου σχολείου στα γυμνάσια και τα λύκεια. Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός του υπ. Παιδείας για το «νέο σχολείο» περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

- Το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών θα αναμορφωθεί ώστε να δοθεί βάρος στην ενίσχυση της κριτικής ικανότητας των μαθητών και την εκπαίδευσή τους σε πληροφορική και ξένες γλώσσες.

- Η διδακτέα - εξεταστέα ύλη, ακόμη και βασικών μαθημάτων, θα μειωθεί.

- Ο κλασικός «μαυροπίνακας» θα αντικατασταθεί από τον διαδραστικό πίνακα.

- Εκτός από το ένα βιβλίο για κάθε μάθημα θα αξιοποιηθούν και εναλλακτικοί τρόποι μάθησης (π.χ. πηγές από Ιντερνετ).

Τέλος, η κ. Διαμαντοπούλου αναμένεται να αναφερθεί και στο νέο σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών.

Άντε να δούμε.  :-\
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #157 στις: 04 Μαρ 2010, 02:41:32 μμ »
Η Alfavita έχει το κείμενο της ανακείμενο για το Νέο Σχολείο: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank4_3_10_1250.php

Στην πρώτη εικόνα αναγράφεται "πιστοποίηση ξένων γλωσσών & πληροφορικής"

Ενώ όμως υπάρχει ολόκληρη ενότητα για την πιστοποίηση ξένων γλωσσών, για την πληροφορική το μόνο που αναφέρει είναι:
"Ο Μαθητής γίνεται «μικρός ερευνητής» . Αποκτά ποιότητα και ταχύτητα στην ανάλυση και στη σκέψη, επάρκεια στη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας ώστε με κριτική ικανότητα να μπορεί να επιλέγει μέσα από την πληθώρα πληροφοριών και γνώσεων που έχει πλέον στην διάθεση του."

Πολύ αόριστο για τα δικά μου γούστα. Θα συνεχίσει το μάθημα στο Γυμνάσιο αυτόνομο ή θα διδάσκουμε ECDL;

Επίσης, για το λύκειο μεταξύ άλλων αναφέρει:
"Αναδιοργανώνονται πλήρως οι δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου. Θα μειωθεί ο σημερινός   υψηλός αριθμός μαθημάτων χωρίς να μειωθεί ο συνολικός χρόνος εργασίας μαθητών και εκπαιδευτικών, ενώ ο περιορισμένος αριθμός γνωστικών αντικειμένων θα αντιστοιχεί σε ορισμένα υποχρεωτικά μαθήματα κορμού και σε μαθήματα επιλογής."

Θα τα καταφέρει η ΑΕΠΠ;

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #158 στις: 04 Μαρ 2010, 03:22:08 μμ »
Ως ράδιο αρβύλα ακούγεται οτι θα αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας, από 21 για τους νεοδιόριστους σε 25 από 19 μετά την εξαετία σε 21 και μετά την δωδεκαετία σε 18. Για τους πληροφορικούς που διεκπεραιώνουμε και πολλές δοικητικές εργασίες και εργασίες υποστήριξης, σημαίνει οτι μόνο στον ύπνο μας δεν θα ασχολούμαστε με την υπηρεσία.

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #159 στις: 04 Μαρ 2010, 05:26:54 μμ »
"Άντε να δούμε.  :-\"

Τί άλλο να δούμε ρε συ Βασίλη; Τα έχουμε δει όλα.
...και έχουμε να δούμε πολλά ακόμα.
Κάνε υπομονή και θα δεις.  :'(

denix

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 137
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #160 στις: 05 Μαρ 2010, 02:08:35 πμ »
Θα τα καταφέρει η ΑΕΠΠ;
Μπααα, χλωμό το βλέπω.
Όλοι οι δρόμοι, άλλωστε, οδηγούν προς τα εκεί (σιγά-σιγά και σταθερά):
Αύξηση ωρών (βλ. παραπάνω @ iliasthes), e-school, κατάργηση απαλλαγής, ολοήμερο, διαθεματικότητα, ECDL...
Μάλλον πάμε σε ρόλο υποστήριξης-αναβάθμισης των άλλων θεμάτων της διαθεματικότητας του New School.
ΜΑΚΑΡΙ να πέσω έξω...

Προβλέπω ακόμη, η αξιολόγηση του σχολείου να γίνεται με βάση την ταχύτητα και την πληρότητα ενημέρωσης του e-school (οι καθηγητές, με netbook & WiFi, να το ενημερώνουν αγχωμένα, ποιος θα πρωτο-προλάβει, μόλις χτυπήσει το κουδούνι, γιατί ο διευθυντής θα έχει στήσει on-line παγανιά...) Αν ήμουν καλλιτέχνης θα έκανα ΦΟΒΕΡΗ γελοιογραφία πάνω σ' αυτό το θέμα!!

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #161 στις: 05 Μαρ 2010, 08:40:25 πμ »
Συνάδελφοι, σήμερα 5/3 έχουμε απεργία.
Ας κάνει ότι μπορεί ο καθένας μας.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3564
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #162 στις: 05 Μαρ 2010, 08:48:57 πμ »
Εννοείς φαντάζομαι να κάνει ότι μπορεί για το σχολείο, ώστε να λειτουργήσει έτσι?

Συνάδελφοι, σήμερα 5/3 έχουμε απεργία.
Ας κάνει ότι μπορεί ο καθένας μας.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #163 στις: 05 Μαρ 2010, 08:51:30 πμ »
Ναι Ευριπίδη: ΝΟΤ (Εννοείς φαντάζομαι να κάνει ότι μπορεί για το σχολείο, ώστε να λειτουργήσει έτσι?)
 Η παραπάνω λογική παράσταση είναι αληθής.  >:D

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3564
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #164 στις: 05 Μαρ 2010, 09:06:16 πμ »
Απλά το ΝΟΤ() της πρότασης που έγραψες είναι :
Να κάνει ότι μπορεί ώστε το σχολείο να μην λειτουργήσει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr