Προσωπικά προτείνω στους μαθητές μου να χρησιμοποιούν πίνακα μόνο όταν ο αριθμός των δεδομένων περιγράφεται επακριβώς από την εκφώνηση,(ή όταν υπάρχει τέλος πάντων ένα ανώτατο όριο τιμών εισόδου). Αν αυτή η άσκηση θα μπορούσε να λυθεί και χωρίς πίνακα, τους λέω να μην τους πολυαπασχολεί, αφού η απάντηση θα ληφθεί σωστή ( αλλιώς φεύγουμε από τον στόχο του μαθήματος ). Φανταστείτε ένας μαθητής για την λύση μίας άσκησης να αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσει πίνακα και στο τελευταίο ερώτημα να διαπιστώσει ότι η χρήση του ήταν επιβεβλημένη. Πρέπει να φτιάξει την άσκηση από την αρχή με το άγχος πλέον να αρχίζει να τον κυριεύει.
Τώρα όσον αφορά την άσκηση του Βαγγέλη, αν ένας μαθητής χρησιμοποιήσει πίνακα, θα πρέπει να την χάσει σχεδόν ολόκληρη.