Θέματα ωριαίων εξετάσεων

Ξεκίνησε από toufeki, 23 Νοε 2009, 10:37:14 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

toufeki

...και το τελευταίο για σήμερα.

Αύριο έχει ο θεός.


Σημ: Το είδα το ορθογραφικό. Τα παιδιά το πήραν διορθωμένο.

Keep Growing

#1
...ένα ωριαίο για Α τρίμηνο.



ΥΓ. ...εκ παραδρομής, υπάρχει ένα ορθογραφικό λάθος στο όνομα του αρχείου.
Ζητώ συγγνώμη
ΟΚ το διόρθωσα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

Παράθεση από: Keep Growing στις 14 Φεβ 2011, 05:44:30 ΜΜ
...ένα ωριαίο.
Εκπαιδευτική εκδρομή στο αξιοθέατο "και όμως υπάρχουν"!!!
Η τάξη του  Παναγιώτη!!!
Οι μαθητές μου θα νομίσουν πως τους πήγα στο διάστημα...

Πάνο και ξανά συγχαρητήρια!!!

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

G.S.

Μου ζήτησε ένα παιδάκι , Γ' γυμνασίου, στη γειτονια μου , να το βοηθήσω για ένα διαγώνισμα που θα γράψει την Τρίτη στο σχολείο. Η ύλη είναι στις σελίδες 184-196. Τι πρέπει να του επισημάνω και τι περίπου μπάινει σε ένα τέτοιο διαγώνισμα;

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, είμαι καθηγητής πληροφροικής σε φροντιστήρια (ΑΕΠΠ και μαθήματα ΕΠΑΛ) αλλά όσα χρόνια διδάσκω δε μου έτυχε να ασχοληθώ με Γ' γυμνασίου. Ευχαριστώ...
Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

happiness

Μάλλον 186-196 είναι η ύλη γιατί στην 186 ξεκινάει το 2ο κεφάλαιο. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο να του επισημάνει. Το 2ο κεφάλαιο παρουσιάζει περιληπτικά τις εντολές logo που μαθαίνουμε στη Γ γυμνασίου. Πρέπει να ξέρει ποιες είναι (όνομα), πως συντάσονται, τι κάνουν και πως να τις χρησιμοποιεί για να φτιάχνει διαδικασίες. Επίσης στην ύλη αυτή είναι και οι μεταβλητές. Επίσης πρέεπι να έχει κατανοήσει τι είναι οι μεταβλητές, πως ορίζονται (αρχικοποιούνται) ,πως τις καλούμε, και πως μεταβάλονται κατά την διάρκεια ενός προγράμματος.


happiness

Συνάδελφοι σπάω το κεφάλι μου να βρω σχηματάκια τύπου "σπίτι" κτλ όπως οι δραστηριότητες που έχει το βιβλίο. Έχω βρει το  "λουλούδι" με τη διαδικασία "πέταλο", το "μύλος" με τη διαδικασία "τρίγωνο", "σκάλα" με την "ορθογώνιο" κτλ. Ψάχνω παρόμοια.

happiness

#11
Α! επίσης βάζω εδώ τα θέματα που χρησιμοποιήσα στο Α τρίμηνο. Προσοχή! Το αρχείο δεν είναι "έτοιμο προς χρήση". Στο doc είναι μαζεμένα όλα τα θέματα που έβαλα σε όλες τις ομάδες που είχα (προφανώς διάλεξα διαφορετικά για κάθε ομάδα). Με γκρι είναι σημειωμένες οι απαντήσεις. Οι αντιστοιχήσεις ΔΕΝ είναι ανακατεμένες, οπότε πρέπει να τους αλλάξετε θέση πριν τις χρησιμοποιήσετε. Στη συμπλήρωση κενών, επίσης οι λέξεις ΔΕΝ είναι ανακατεμένες.

Καλύπτει την ύλη από την αρχή έως και τις διαδικασίες. Χρησιμοποιήστε το ελεύθερα.

happiness

#12
Και τα θέματα του Β τριμήνου. Και αυτό το αρχείο χρειάζεται τις κατάλληλες αλλαγές (ανακάτεμα απαντήσεων κτλ) πριν δωθεί στους μαθητές. Θα ήθελα και τη γνώμη σας σχετικά με την δυσκολία τους. Τα βρίσκετε υπερβολικά δύσκολα για την τάξη αυτή; Η ύλη που καλύπτεται είναι έως και τις υπερδιαδικασίες (πριν τις μεταβλητές).

edit: Συγνώμη ανέβασα λάθος αρχείο. Το διόρθωσα.