Τελικό επαναληπτικό Διαγώνισμα 2016 - 2017 από το Στέκι

Ξεκίνησε από bagelis, 25 Μαΐου 2017, 06:07:27 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

bagelis

Επαναληπτικό Διαγώνισμα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών (2016-2017).

-- από την Ομάδα Διαγωνισμάτων του Στεκιού

Αναρτήθηκε μία εκδοχή λύσεων - Τετάρτη 31-05-2017

tdrivas

μπράβο στους συγγραφείς που κρατάνε ψηλά την σημαία του μαθήματος σε πείσμα των καιρών και των συνθηκών στη δευτεροβάθμια..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Laertis

Συγχαρητήρια στην ομάδα για την προσφορά και τη συνέπεια τόσων χρόνων. Λυπάμαι που δεν είχα καθόλου χρόνο αυτή τη χρονιά να συνεισφέρω.
Ένα μεγάλο μπράβο στους συναδέλφους που αφιέρωσαν εθελοντικά μεγάλο προσωπικό χρόνο και πολύ μεράκι για να φέρουν εις πέρας ένα πραγματικά δύσκολο (ειδικά για φέτος) έργο.  :)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

alkisg

Συγχαρητήρια στην ομάδα που τα κατάφερε και πάλι παρ' όλες τις δυσκολίες! :)

ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ

Συγχαρητήρια για ακόμα μια φορά !!!!!
Τις λύσεις πότε θα τις έχουμε????

lxart

Τα θέματα αυτά αφορούν ίσως μια κλειστή κοινότητα ασχολούμενων με τον προγραμματισμό, ένα φροντιστήριο για πολύ καλούς μαθητές, κάποιους "τρελαμένους" με το μάθημα ΑΕΠΠ, γι' αυτό και τα πολλά συγχαρητήρια.
ΔΕΝ έχουν σχέση όμως με θέματα πανελλαδικών εξετάσεων, ΔΕΝ απευθύνονται σε ΟΛΟΥΣ του μαθητές που διδάσκονται το μάθημα ΑΕΠΠ. ΔΕΝ έχουν σαφήνεια και προσιτότητα από έναν ΜΕΣΟ μαθητή Γ Λυκείου.
Π.Χ. "4.   Εάν έναν αριθμό του δυαδικού συστήματος τον ολισθήσουμε αριστερά και κατόπιν τον ίδιο αρχικό αριθμό τον ολισθήσουμε δεξιά τα δύο αποτελέσματα διαφέρουν κατά τέσσερα."
!!!!!!!!!!!!!!!! Είναι αυτή ερώτηση Σ-Λ για Πανελλήνιες
Λυπάμαι....

bagelis

#6
@lxart
ξεκαθαρίζοντας ότι η άποψή μου είναι προσωπική, ούτε της κοινότητας, ούτε της ομάδας διαγωνισμάτων:

έχεις απόλυτο δίκιο στο μεγαλύτερο μέρος του μηνύματός σου. τα θέματα αυτά αφορούν 100% τις ομάδες που ανέφερες και από εκεί και πέρα αφορούν, σε διαφορετικό ποσοστό, και όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και μαθητές.

η διαχρονική πρόθεση στο στέκι είναι να μην φτιάξει ένα ακόμα διαγώνισμα πανελληνίων, όπως κυκλοφορούν χιλιάδες άλλα στο διαδίκτυο τώρα πια. αλλά είναι να αναδείξει την αλγοριθμική σκέψη, την φιλοσοφία της επιστήμης μας, και να δείξει την αληθινή κατεύθυνση που πιστεύει η εδώ κοινότητα ότι θα έπρεπε να πάρει το μάθημα. Όλα αυτά βέβαια με προϋποθέσεις που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τις επιζητούμε.

τέλος το διαγώνισμα διατίθεται ανοιχτό, ακριβώς για να μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να πάρει μόνο όσα κομμάτια κρίνει χρήσιμα και να τα χρησιμοποιήσει έτσι όπως είναι ή αλλαγμένα.


tdrivas

Παράθεση από: lxart στις 26 Μαΐου 2017, 01:03:08 ΜΜ
Τα θέματα αυτά αφορούν ίσως μια κλειστή κοινότητα ασχολούμενων με τον προγραμματισμό, ένα φροντιστήριο για πολύ καλούς μαθητές, κάποιους "τρελαμένους" με το μάθημα ΑΕΠΠ, γι' αυτό και τα πολλά συγχαρητήρια.
ΔΕΝ έχουν σχέση όμως με θέματα πανελλαδικών εξετάσεων, ΔΕΝ απευθύνονται σε ΟΛΟΥΣ του μαθητές που διδάσκονται το μάθημα ΑΕΠΠ. ΔΕΝ έχουν σαφήνεια και προσιτότητα από έναν ΜΕΣΟ μαθητή Γ Λυκείου.
Π.Χ. "4.   Εάν έναν αριθμό του δυαδικού συστήματος τον ολισθήσουμε αριστερά και κατόπιν τον ίδιο αρχικό αριθμό τον ολισθήσουμε δεξιά τα δύο αποτελέσματα διαφέρουν κατά τέσσερα."
!!!!!!!!!!!!!!!! Είναι αυτή ερώτηση Σ-Λ για Πανελλήνιες
Λυπάμαι....

αν κάποιοι δεν διατηρούσαν το υψηλό επίπεδο του μαθήματος εδώ και χρόνια, το μάθημα, ίσως, να μην υπήρχε τώρα. Δεν φταίνε πάντα οι εξωτερικοί (αόρατοι και ορατοί) εχθροί..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

jtsi3

Για τα μαθήματα του ΕΠΑΛ θα βγάλετε διαγωνίσματα;

nikolasmer

Δεχόμαστε σαν σωστή λύση στο Β2 την επισυναπτόμενη ενός μαθητή μου;
Βρίσκει την απάντηση αλλά μόνο για αυτή τη συνάρτηση και για εκείνες τις συναρτήσεις στις οποίες στο δοθέν διάστημα το δεξι άκρο έχει θετική τιμή και το αριστερό αρνητική;
( Το γράφω όπως μου το υπαγορεύει ο ίδιος. Ρωτάει αν θα έπαιρνε όλες τις μονάδες του ερωτήματος )
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

bagelis

νομίζω ότι στο εμφωλευμένο ΑΝ θα έπρεπε να τα έχει αντίθετα..... είναι πολύ κοντά πάντως....

evry

Μια λύση για το Α3 για πίνακα ΝxN σε ψευδογλώσσα
Κώδικας: Pascal
start <-- 1
end <-- Ν
step <-- 1
κ <-- 1
Για i από 1 μέχρι Ν
    Για j από start μέχρι end με_βήμα step
          Α[i,j] <-- κ
          κ <- κ + 1
    Τέλος_Επανάληψης
    Αντιμετάθεσε start, end
    step <-- step *(-1)
Τέλος_Επανάληψης
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sstauross

Παράθεση από: bagelis στις 25 Μαΐου 2017, 06:07:27 ΜΜ
Επαναληπτικό Διαγώνισμα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών (2016-2017).

-- από την Ομάδα Διαγωνισμάτων του Στεκιού

Υπάρχουν κάπου οι λύσεις του διαγωνίσματος;

pfan

Ευχαριστούμε την ομάδα!!!!!!

Ξέρουμε εδώ και χρόνια ότι δεν είναι θέματα πανελλαδικών τα διαγωνίσματα από το Στέκι... ίσως για αυτό να χρειάζεται να πούμε ακόμη ένα ευχαριστώ....

Καλή συνέχεια. ;)
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

bagelis

Παράθεση από: sstauross στις 26 Μαΐου 2017, 09:51:20 ΜΜ
Υπάρχουν κάπου οι λύσεις του διαγωνίσματος;
οι λύσεις θα αναρτηθούν κάποια στιγμή από Δευτέρα μέχρι Τετάρτη....