Ημερομηνία Πανελληνίων Εξετάσεων 2011

Ξεκίνησε από thanassis33, 04 Μαρ 2011, 04:26:20 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λάμπρος Μπουκουβάλας

μια "πρωτοτυπία" είναι ότι φέτος, όσοι δεν επιθυμούν εισαγωγή στην τριτοβάθμια, μπορούν να μη προσέλθουν και να πάρουν απλά το απολυτήριο.

τώρα εξηγείται η διαφορά της σχετικής εγκυκλίου από τις παλαιότερες, η οποία επέτρεπε στους μαθητές που δεν επιθυμούν εισαγωγή να μην περάσουν από τα λύκεια της χώρας για να δηλώσουν ότι θα είναι εξεταζόμενοι...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

odysseas

Παράθεση από: sdoukakis στις 05 Απρ 2011, 07:16:22 ΜΜ
...Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερησίων και εσπερινών Λυκείων...
Η εξέταση εσπερινών και ημερησίων την ίδια ώρα... την ίδια ημέρα...
Προφανώς σε διαφορετικά θέματα... ( ;; )

Εφόσον η ύλη είναι διαφορετική δε θα μπορούσαν τα θέματα να είναι κοινά.

Υποθέτω οτι το κίνητρο πίσω από την εξέταση μαθητών από εσπερινά το πρωί είναι καθαρά οικονομικό: εφόσον οι υποψήφιοι δεν είναι πολλοί, θα εξεταστούν σε εξεταστικά κέντρα μαζί με μαθητές ημερησίων και συνεπώς δε θα υπάρχουν επιτροπές σε εσπερινά λύκεια. Βγάζει νόημα αν είσαι λογιστής, αλλά είναι εξοργιστικό αν σκεφτεί κανείς οτι οι μαθητές αυτοί είναι εργαζόμενοι.

Ειλικρινά δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι αυτό θα παραμείνει ως έχει -- διδάσκω σε εσπερινό και δεν μπορώ να φανταστώ πως οι μαθητές μας που δίνουν πανελλήνιες θα αφήνουν μέρα παρά μέρα τις δουλειές τους...

Επίσης, θα πρέπει κανείς να αναρωτηθεί γιατί η δυνατότητα λήψης απολυτηρίου με ενδοσχολικές εξετάσεις ίσχυσε από φέτος, ανακοινωθείσα με τόση σπουδή πρακτικά στο τέλος της χρονιάς. Αν ένας ικανός αριθμός μαθητών επιλέξει να χρησιμοποιήσει αυτή τη δυνατότητα τότε ανοίγονται νέες, φανταστικές, υπέροχες δυνατότητες εξοικονόμησης χρημάτων: βραχυπρόθεσμα με τη συγχώνευση εξεταστικών κέντρων, αλλά και μεσοπρόθεσμα με τη κατάργηση/συγχώνευση μικρών ΑΕΙ-ΤΕΙ που ίσως μείνουν με πολύ λιγότερους φοιτητές.

katrina

Παράθεση από: skoud στις 05 Απρ 2011, 06:45:34 ΜΜ
Το δελτίο τύπου του υπουργείου

Λήξη μαθημάτων σχολικού έτους 2010 – 2011 στις 10 Μαΐου 2011 (!!!)
Έναρξη εξετάσεων στις 12/5/2011
Σταύρο σ'ευχαριστώ πολύ για την πλήρη ενημέρωση
Aραγε, το end  θά είναι happy;

Σπύρος Δουκάκης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΙΕΛΕ (ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ) Αθήνα, 11/4/2011

H πρόταση του ΥΠΔΒΜΘ για απόκτηση απολυτηρίου από τα ημερήσια Γενικά Λύκεια, χωρίς συμμετοχή σε πανελλαδικές εξετάσεις, αποτελεί ένα ακόμη βήμα για την απαξίωση του Γενικού Λυκείου, για την όξυνση των φαινομένων αναξιοκρατίας, ανισότητας και διαφθοράς στα σχολεία και για την απαξίωση της έννοιας του απολυτηρίου προς όφελος όσων θέλουν να εμπορευματοποιήσουν τη γνώση.
    Η πρόταση του Υφυπουργού Παιδείας κ. Πανάρετου για τη νεκρανάσταση της πάλαι ποτέ Ε Δέσμης ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου σε ένα ήδη διεφθαρμένο σύστημα, τις ανομίες του οποίου οι εποπτικές αρχές του κράτους δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν. Είναι νωπές οι μνήμες από το σκάνδαλο των πλασματικών απολυτηρίων των ιδιωτικών ΤΕΕ της Αρτας, όπου εκατοντάδες «απόφοιτοι» με «άριστες» βαθμολογίες κατέλαβαν, μέσω ΑΣΕΠ, θέσεις εξειδικευμένης εργασίας του Δημοσίου, πετώντας έξω παιδιά δημοσίων σχολείων που κόπιασαν ν' αποκτήσουν ένα γνήσιο απολυτήριο με πανελλαδικές εξετάσεις. Αξίζει να σημειωθεί πως ο εγκέφαλος της υπόθεσης των πλασματικών τίτλων στην αρτα έχει «τιμωρηθεί» για την πράξη του αυτή, με την εκλογή του ως διευθυντής Β/μιας εκπαίδευσης του νομού.
    Είναι αναμφισβήτητο πως ο τρόπος αξιολόγησης πρέπει να αλλάξει για ολόκληρο το φάσμα του Λυκείου. Ωστόσο, φαινόμενα όπως αυτό της αρτας, αλλά και πολλές περιπτώσεις καταδολίευσης ενδοσχολικών εξετάσεων, χωρίς ουδείς να τιμωρείται, προκαλούν εύλογες απορίες για το κατά πόσον η νέα πρόταση του ΥΠΔΒΜΘ είναι απλώς αφελής ή εμπεριέχει σκοπιμότητες. Η απόκτηση τίτλου χωρίς πανελλαδικές, απλώς και μόνο μέσω ενδοσχολικών εξετάσεων, απειλεί την εγκυρότητα των απολυτηρίων, διότι, ιδιαίτερα στα ιδιωτικά σχολεία, προβλέπεται μια άνευ προηγουμένου νόθευσης βαθμών και εξετάσεων. Η Ομοσπονδία μας έχει στη διάθεσή της και σύντομα θα δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία νόθευσης ενδοσχολικών εξετάσεων σε ιδιωτικά σχολεία που οδηγούν σε «άριστα» απολυτήρια. Οι διαβλητές διαδικασίες πριμοδότησης όσων επιλέξουν τον άκοπο τρόπο απόλυσης, χωρίς πανελλαδικές, θα προσελκύσει ορδές πελατών στα ιδιωτικά σχολεία, με σκοπό την απόκτηση απολυτηρίων με υψηλή βαθμολογία για κάθε μελλοντική χρήση. Όπως γίνεται αντιληπτό, με αυτό τον τρόπο καταργείται κάθε έννοια αξιοκρατίας, καθώς οι επιμελείς μαθητές που θα υποχρεώνονται στην αξιοκρατική και ανώνυμη βαθμολόγηση των πανελλαδικών εξετάσεων είναι πιθανό να συγκεντρώνουν χαμηλότερες βαθμολογίες από όσους θα επιλέξουν το απολυτήριο μέσω ενδοσχολικών εξετάσεων.
    Η Ομοσπονδία μας θεωρεί πως η ουσιαστική πιστοποίηση του απολυτηρίου του Λυκείου πρέπει να συνδέεται με αδιάβλητες διαδικασίες αξιολόγησης. Σε μια εποχή που η έννοια του δημόσιου συμφέροντος υποχωρεί δραματικά υπέρ των ασύδοτων ορέξεων της αγοράς, προτάσεις όπως αυτή του ΥΠΔΒΜΘ γεννούν προβληματισμό για τη σκοπιμότητά τους. Η λειτουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος πρέπει να στηρίζεται και στην διαφάνεια και στην σύννομη λειτουργία των θεσμών του. Η κατασκευή μιας μηχανής κοπής απολυτηρίων με αδιαφανείς και διαβλητές μεθόδους το μόνο που πετυχαίνει είναι την πλήρη απαξίωση του δημόσιου σχολείου και την ένταση των φαινομένων διαφθοράς που μαστίζουν ήδη το χώρο της εκπαίδευσης.

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 05 Απρ 2011, 09:08:09 ΜΜ
μια "πρωτοτυπία" είναι ότι φέτος, όσοι δεν επιθυμούν εισαγωγή στην τριτοβάθμια, μπορούν να μη προσέλθουν και να πάρουν απλά το απολυτήριο.

τώρα εξηγείται η διαφορά της σχετικής εγκυκλίου από τις παλαιότερες, η οποία επέτρεπε στους μαθητές που δεν επιθυμούν εισαγωγή να μην περάσουν από τα λύκεια της χώρας για να δηλώσουν ότι θα είναι εξεταζόμενοι...

petrosp13

Κατάλαβε κάποιος αυτή την είδηση περί αλλαγής υπολογισμού των μορίων φέτος;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Vangelis

Παράθεση από: odysseas στις 05 Απρ 2011, 11:18:21 ΜΜ
Εφόσον η ύλη είναι διαφορετική δε θα μπορούσαν τα θέματα να είναι κοινά.


Θα μπορούσαν τα θέματα να εχουν κοινά τμήματα.  Για παράδειγμα θα μπορούσε το πρώτο και δεύτερο θέμα να είναι κοινό.



Σπύρος Δουκάκης

#21
Και αν δεν "εξεταστούν" οι μαθητές/τριες στα κεφάλαια 9 και 10, τότε μπορεί να είναι και τα ίδια.

Μία επιτροπή εξετάσεων, λιγότερα έξοδα για το κράτος! Πώς δεν το σκέφτηκαν ακόμα στο υπουργείο; ;D

Παράθεση από: Vangelis στις 12 Απρ 2011, 11:02:23 ΜΜ
Θα μπορούσαν τα θέματα να εχουν κοινά τμήματα.  Για παράδειγμα θα μπορούσε το πρώτο και δεύτερο θέμα να είναι κοινό.
Παράθεση από: odysseas στις 05 Απρ 2011, 11:18:21 ΜΜ
Εφόσον η ύλη είναι διαφορετική δε θα μπορούσαν τα θέματα να είναι κοινά.