Λογική Μεταβλητή για φρουρό μίας επανάληψης

Ξεκίνησε από nikolasmer, 12 Φεβ 2024, 04:01:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikolasmer

Πολύ ύποπτο που το ChatGPT προτείνει πάντα λύση με λογική μεταβλητή για τερματισμό επαναληπτικής διαδικασίας σε προγράμματα σε Python. Μπας και αυτός είναι πιο ορθός παιδαγωγικά τρόπος; Μήπως τον καταλαβαίνουν καλύτερα οι μαθητές; Στο κάτω κάτω πάλι θα την συναντήσουν σε καμία αναζήτηση τη λογική μεταβλητή.
Απορία το έχω. ???  
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

evry

Το chatGPT δεν προτείνει απολύτως τίποτα. Είναι Large Language Model και όχι τεχνητή νοημοσύνη. Άρα παράγει βάσει των κειμένων με τα οποία έχει εκπαιδευτεί. Αν είχε εκπαιδευτεί με κείμενα από Pythonistes θα χρησιμοποιούσε list comprehensions για παράδειγμα.
Δεν σκέφτεται απλά παράγει κείμενα όπως φαίνεται παρακάτω:
chatGPT.png
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gpapargi

Δεν του έχω εμπιστοσύνη. Όταν πρωτοβγήκε του ζήτησα να μου αποδείξει ότι το άθροισμα 2 άρρητων είναι άρρητος. Αυτό δεν ισχύει με αντιπαράδειγμα το ρίζα(2) και το - ρίζα(2). Παρόλα αυτά το "απέδειξε" με λάθος συλλογισμούς. Αλλά μου έδειξε ότι δεν κατανοεί πραγματικά. Από ότι είδα ο τρόπος που δουλεύει είναι να βρει την καλύτερη λέξη (με βάση αυτά που το έχουν "ταΐσει" στην εκπαίδευση) που να συνεχίζει αυτό που του έδωσες. Δεν το εμπιστεύομαι στο τι είναι πιο κατανοητό στο μαθητή. Τουλάχιστο μέχρι στιγμής...
Γιώργος Παπαργύρης

nikolasmer

Για μένα το ερώτημα είναι αν είναι αντιληπτό και πιο εύπεπτο από τους μαθητές.
παράδειγμα γιατί ενώ η μισή selection που είναι πιο οικία  στους μαθητές δεν προτείνεται να διδαχθεί πρώτη; Τέλος πάντων. Φιλοσοφική συζήτηση. Δεν ξέρω να απαντήσω.
 
Ευχαριστώ για τα comments.  :) 
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός