Επιλογή τμήματος

Ξεκίνησε από Αχιλλέας, 16 Φεβ 2024, 08:04:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Αχιλλέας

Καλησπέρα σε όλους ✌️

Είμαι μαθητής της Γ Λυκείου και όπου ναναι θα δώσω πανελλήνιες ;Ανήκω στο 2ο πεδίο και θα ήθελα πολύ να ασχοληθώ μετά τις πανελλαδικές με τον τομέα τον υπολογιστών γενικότερα και νομίζω συγκεκριμένα του προγραμματισμού ,
Τα ερωτήματα μου είναι 2
1.Ποιος σχετικος τομέας αυτή την στιγμή αλλά και μεταγενέστερα πιστεύετε θα έχει την μεγαλύτερη προσρόφηση εργαζομένων ;
2.Ποιο τμήμα να επιλέξω για τις σπουδές μου ;(Αφαιρώ μόνος μου τα ΗΜΜΥ Αθήνας και Θεσσαλονίκης λόγω μορίων και κακής ποιότητας σχολής αντίστοιχα και νομίζω πως ούτε ο Βόλος με ελκύει ιδιαίτερα)

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας 

pgrontas

Για τα τμήματα έχουν γραφτεί πολλά στο στέκι κατά καιρούς. Κάνε μια αναζήτηση και θα τα βρεις.
Για το πρώτο ερώτημα έχω να σου πω: Να ασχοληθείς με το science του computer science. Δηλαδη να δώσεις έμφαση στη θεωρία και να μην αρκεστείς στον προγραμματισμό και σε ότι φαίνεται εύκολο και πιασαρικο. Η θεωρία είναι που θα σου δώσει τη δυνατότητα να συνεχίσεις τις σπουδές σου και να ασχοληθείς με πράγματα τα οποία θα έχουν σημασία σε 40 χρόνια.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

astakos1010

Παράθεση από: pgrontas στις 16 Φεβ 2024, 10:22:33 ΜΜΓια τα τμήματα έχουν γραφτεί πολλά στο στέκι κατά καιρούς. Κάνε μια αναζήτηση και θα τα βρεις.
Για το πρώτο ερώτημα έχω να σου πω: Να ασχοληθείς με το science του computer science. Δηλαδη να δώσεις έμφαση στη θεωρία και να μην αρκεστείς στον προγραμματισμό και σε ότι φαίνεται εύκολο και πιασαρικο. Η θεωρία είναι που θα σου δώσει τη δυνατότητα να συνεχίσεις τις σπουδές σου και να ασχοληθείς με πράγματα τα οποία θα έχουν σημασία σε 40 χρόνια.