Επαγγελματικό Λύκειο > Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ

Όσον αφορά την ύλη τι γίνεται?

(1/2) > >>

adam:
Συνάδελφοι να ρωτήσω που βρισκόμαστε από ύλη? Είναι η δεύτερη φορά που στείλανε έντυπο για σημειώσουμε που φτάσαμε. Εγώ τώρα μπαίνω στην παράγρ 7.9 και δεν ξέρω αν είναι καλά ή όχι. Δεν έχω ξανακάνει πανελλαδικό μάθημα. Επιπλέον έχω ένα μικρόοοο προβληματάκι! Τα παιδιά αδυνατούν να κατανοήσουν πολλές έννοιες και έχω την αίσθηση ότι πάμε πολύ αργά! Εσείς τι λέτε?

Αρης:

--- Παράθεση από: adam στις 27 Ιαν 2009, 06:58:10 μμ ---Συνάδελφοι να ρωτήσω που βρισκόμαστε από ύλη? Είναι η δεύτερη φορά που στείλανε έντυπο για σημειώσουμε που φτάσαμε. Εγώ τώρα μπαίνω στην παράγρ 7.9 και δεν ξέρω αν είναι καλά ή όχι.

--- Τέλος παράθεσης ---

Τα πας καλύτερα από μένα... Εγώ τώρα μπαίνω στην 7.7  :-X


--- Παράθεση από: adam στις 27 Ιαν 2009, 06:58:10 μμ ---Επιπλέον έχω ένα μικρόοοο προβληματάκι! Τα παιδιά αδυνατούν να κατανοήσουν πολλές έννοιες και έχω την αίσθηση ότι πάμε πολύ αργά! Εσείς τι λέτε?

--- Τέλος παράθεσης ---

Εγώ θα ήθελα να ακούσω κάποιον/α που δεν έχει αυτό το "μικρόοοο προβληματάκι".

Εδώ, εγώ προσωπικά, παιδεύομαι να ξεκαθαρίσω έννοιες και να τις οργανώσω στο κεφάλι μου. Φαντάσου, λοιπόν, πόσο πιο δύσκολο είναι για τα παιδιά των ΕΠΑΛ, τα οποία ξέρουμε ότι δεν έχουν και τις μεγαλύτερες δυνατότητες.
Για να προχωρήσω, λοιπόν, με πιο γοργούς ρυθμούς εγώ θα ακολουθήσω την εξής τακτική: Στο μάθημα θα επιμένω μόνο στην επεξήγηση των εννοιών γράφοντας τα βασικά στοιχεία της κάθε παραγράφου (bullets) και τα υπόλοιπα (μπλα μπλα του βιβλίου) θα τα διαβάζει όποιος/α θέλει και μπορεί. Φυσικά θα τους δίνω τις ασκήσεις τη joanna (να 'σαι καλά!).


--- Παράθεση ---Ευτυχώς που τους έχω και σε άλλο μάθημα και μπορώ να πάρω ώρες για τα δίκτυα...
--- Τέλος παράθεσης ---

adam:
Είναι αλήθεια πως το βιβλίο είναι πέρα για πέρα απαράδεκτο κι ότι αν δεν κάνει ο καθένας από μας προσωπικές παρεμβάσεις (π.χ. σημειώσεις, επισημάνσεις κλπ) δουλειά δε γίνεται. Τι γίνεται όμως αν στα 20 άτομα μαθητών δουλεύεις μόνο με 1 (να πω 2 πολύ είναι); Πως να αντιστρέψει κανείς την πλήρη άρνηση (δηλωμένη από τους ίδιους τους μαθητές), να κάνει ας πούμε πιο ενδιαφέρον (?!) το μάθημα και παράλληλα να "βγάλει" την γ.....νη την ύλη?
Παρεπιμπτόντως να συμφωνήσω πως η δουλειά που κάνουν κάποιοι συνάδελφοι (βλέπε joanna) με τις ασκήσεις είναι πολύ βοηθητική και λύνει τα χέρια πολλών.

taxata:
Συνάδελφοι εγώ τώρα μόλις τελείωσα την 7.7, χωρίς όμως να έχω εμβαθύνει όσο θα ήθελα στα προηγούμενα. Πρέπει βλέπετε να τελειώσει η ύλη μέχρι 30/3/09. Ευτυχώς που τους έχω και στην Vbasic και ξεκλέβω ώρες και από εκεί αλλιώς ... Πάντως εκείνο που βλέπω είναι ότι για να γίνει αντιληπτή η Διευθυνσιοδότηση θέλει πολλά παραδείγματα τα οποία δεν πρόλαβα να κάνω και πολύ φοβάμαι ότι στο Routing τα πράγματα θα είναι χειρότερα. Οι Ασκήσεις σου πάντως Joanna βοηθούν πολύ τους μαθητές να προσέχουν σημεία της ύλης που διαφορετικά θα τα περνούσαν στα ψιλά. Θα πρέπει πάντως να κάνουμε ένα Index λαθών και σημείων με ασάφειες στο βιβλίο που δεν είναι και λίγα (πχ εκείνο το most(least) significant bit σελ 248 βγάζει μάτι μάλλον θέλει να πει το λιγότερο σημαντικό σημείο της 1ης οκτάδας και όχι το λιγότερο σημαντικό της MAC που είναι το δεξιό Bit και όχι το αριστερό τι νομίζετε ???)

klarabel:
τέλειωσα 7.10!!!! χωρίς όμως να έχουμε χάσει μέρες από καταλήψεις και χωρίς εργαστήριο. Μερικοί έχουν χαθεί από την αρχή, κάποιοι που παρακολουθούν δεν διαβάζουν οπότε .... Νομίζω πως ο μόνος που μαθαίνει είμαι εγώ! Μέσα στην τάξη κάποιες φορές αισθάνομαι ...μεγάλη μοναξιά!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση