Να ξεκαθαρίσουμε, πρώτα απ' όλα, κάτι σχετικά με την Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ (εφεξής ΕΑΕΗΥ).
Είναι εμφανές πως το μάθημα προέκυψε από τα 2 και κάτι πρώτα κεφάλαία της ΑΕΠΠ, που μαζί με λίγες προσθήκες θεωρίας, δημιούργησαν το βιβλίο του μαθήματος που διδάσκουμε. Οι ώρες προφανώς υπολογίστηκαν βάση τις ώρες που χρειαζόταν κάποιος να διδάξει τα 2 αυτά κεφάλαια της ΑΕΠΠ στα πλαίσια του 2ωρου μαθήματος. Έτσι πήραν ένα κομμάτι της ύλης ενός 2ωρου μαθήματος της Τεχνολογικής της Γ' τάξης ΓΕΛ, που έβγαινε σε 20-25 ώρες περίπου, και κάνοντας το 1ώρο, το "άπλωσαν" στη Β' τάξη ως μάθημα Γενικής Παιδείας. Το μόνο πρόβλημα με αυτό είναι πως κανείς δεν έλαβε υπόψη το ποιότικο χαρακτηριστικό της συχνότητας των μαθημάτων και την εξ' ορισμού υποβάθμιση οποιουδήποτε μαθήματος διδάσκεται μία ώρα την εβδομάδα.
Και τώρα ερχόμαστε στη σημερινή πραγματικότητα...
Θα διαφωνήσω μαζί σου ntzios kostas σχετικά με τη δυσκολία των θεμάτων γιατί, σύμφωνα με τον στόχο του μαθήματος τον οποίο έχει θέσει το ίδιο το υπουργείο και όχι εμείς, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να λύσουν τέτοιες ασκήσεις τελειώνοντας τη Β΄τάξη. Θεωρητικά τουλάχιστον, ο μαθητής μετά την ΕΑΕΗΥ της Β' λυκείου και μετά από μία ανασκόπηση 2 ή 4 ωρών, στην αρχή της Γ' τάξης, μπαίνει κανονικά στην ύλη του (πανελλαδικά εξεταζόμενου) μαθήματος της ΑΕΠΠ!!!