Γενικό Λύκειο > Γενικά

Πληροφορική Γ λυκείου

<< < (2/6) > >>

Αφροδίτη:
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την ωραία τοποθέτηση συνάδελφε , ήταν αρκετά βοηθητικά αυτά που είπες.

ntzios kostas:
Δες τα θέματα του 2011. Τα ίδια τα θέματα έχουν το πρόγραμμα με πεζά.

Από εκεί και πέρα το σχολικό βιβλίο γράφει στη σελίδα 147 τελευταία παράγραφο " Σε όλο το βιβλίο οι εντολές της Γλώσσας είναι γραμμένες με μπλε χρώμα και είναι πάντα με κεφαλαία, ενώ οι μεταβλητές είναι με πεζά ή κεφαλαία αλλά με το πρώτο γράμμα πάντακεφαλαίο.....

Άρα αν απαιτήσουμε τα κεφαλαία πρέπει να απαιτήσουμε και τα υπόλοιπα μην πω και την γραμματοσειρά που έχει το σχολικό.


Λάμπρος Μπουκουβάλας:

--- Παράθεση από: Αφροδίτη στις 21 Οκτ 2020, 04:36:46 μμ ---Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν μετράνε καν τα κεφαλαία και τα πεζά.

--- Τέλος παράθεσης ---

Πάντως, όσα χρόνια διορθώνω στο μάθημα, ποτέ δεν έγινε λόγος για διάκριση πεζών-κεφαλαίων μεταξύ των διορθωτών. Πιστεύω ότι κανένας διορθωτής δεν ασχολείται με αυτό το ζήτημα. Ειδικά όταν δούμε ένα αξιοπρεπέστατο γραπτό, προφανώς δεν κολλάμε στα πεζά!
Όσο για την ταξινόμηση σε 2Δ, ναι και εγώ τη διδάσκω.

Νίκος Αδαμόπουλος:

--- Παράθεση από: ntzios kostas στις 23 Οκτ 2020, 02:03:41 μμ ---Δες τα θέματα του 2011. Τα ίδια τα θέματα έχουν το πρόγραμμα με πεζά.

Από εκεί και πέρα το σχολικό βιβλίο γράφει στη σελίδα 147 τελευταία παράγραφο " Σε όλο το βιβλίο οι εντολές της Γλώσσας είναι γραμμένες με μπλε χρώμα και είναι πάντα με κεφαλαία, ενώ οι μεταβλητές είναι με πεζά ή κεφαλαία αλλά με το πρώτο γράμμα πάντακεφαλαίο.....

Άρα αν απαιτήσουμε τα κεφαλαία πρέπει να απαιτήσουμε και τα υπόλοιπα μην πω και την γραμματοσειρά που έχει το σχολικό.




--- Τέλος παράθεσης ---

Κώστα αν έχεις παρακολουθήσει τις συζητήσεις, τον τελευταίο καιρό έχουμε αρχίσει και ξαναμιλαμε για τα πάντα από μηδενική βάση. Κάποιοι αρέσκονται να αναμασανε τα ίδια και τα ίδια ... Θα σου πουν ότι το θέμα που αναφέρεις δεν είναι σε Γλώσσα, ότι είναι σε κάποια άλλη άγνωστη γλώσσα, που κακώς ζητήθηκε έτσι, κλπ, κλπ. Πραγματικά δεν ξέρω αν είναι ο γιαλός στραβός ή στραβά αρμενίζουμε...

sensible:

--- Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 23 Οκτ 2020, 08:09:05 μμ ---Κώστα αν έχεις παρακολουθήσει τις συζητήσεις, τον τελευταίο καιρό έχουμε αρχίσει και ξαναμιλαμε για τα πάντα από μηδενική βάση. Κάποιοι αρέσκονται να αναμασανε τα ίδια και τα ίδια ... Θα σου πουν ότι το θέμα που αναφέρεις δεν είναι σε Γλώσσα, ότι είναι σε κάποια άλλη άγνωστη γλώσσα, που κακώς ζητήθηκε έτσι, κλπ, κλπ. Πραγματικά δεν ξέρω αν είναι ο γιαλός στραβός ή στραβά αρμενίζουμε...

--- Τέλος παράθεσης ---

Και είναι λογικότατο να συζητούνται όλα από την αρχή (στο δημόσιο σχολείο τουλάχιστον) για τον πολύ απλό λόγο:
Κάποτε η διδασκαλία του ΑΕΠΠ θα έλεγα ότι ανήκε σε ένα πολύ κλειστό lobby καθηγητών, ελάχιστων με οργανικές σε ΓΕΛ. Με την αύξηση ωρών διδασκαλίας του νέου μαθήματος Πληροφορικής Γ λυκείου μπήκε στο κόλπο κάθε καρυδιάς καρύδι, ακόμα και αναπληρωτές (και όχι μόνο σε απομακρυσμένες περιοχές) ή ωρομίσθιοι ή τριμηνήτες(covid19) πλέον το διδάσκουν. Ελάχιστοι από αυτούς είναι ψημένοι με τις πολυετείς συζητήσεις και αντιπαραθέσεις πάνω σε λεπτομέρειες του βιβλίου ή των θεμάτων των εξετάσεων εδώ στο στέκι!
Απλά πράματα, λοιπόν και μη σου κάνει εντύπωση...κανένας δε θα κάνει search και θα κάτσει να διαβάσει τα κατεβατά. Θα ποστάσει μια απορία ή την άποψη του και τρέχα εσύ μετά να πεις ότι στο τάδε post του 2010 έχει ξανασυζητηθεί το θέμα! Πιάσ΄τα αυγό και κουρεφ' το.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση