Δομή αν που κλείνει χωρίς αλλιώς

Ξεκίνησε από Γιάννης Σ., 13 Μαρ 2010, 11:20:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Terius

Παράθεση από: kar στις 08 Φεβ 2014, 02:24:13 ΜΜ
Δυστυχώς έχω γίνει και εγώ δέκτης τέτοιων πραγματικά απαράδεκτων απόψεων και από καθηγητές σε δημόσια σχολέια και από εκείνους σε ιδιωτικά σχολεία - φροντιστήρια. Η αν λέει ο άλλος δεν μπορεί να κλείσει με αλλιώς_αν παρα μόνο με αλλιώς, ο άλλος ότι απαγορεύεται στην ψευδογλώσσα ο τελεστής >= και επιτρέπεται μόνο αυτός που χρησιμοποιείται στα μαθηματικά, (δεν υπάρχει και πλήκτρο για να το αποδώσω παρα μόνο αν εγκαταστήσω mathtype), o αλλος ότι στους δεκαδικούς αριθμούς η υποδιαστολή πρέπει οπωσδήποτε να αποτυπώνεται με . και όχι με κόμμα γιατί αλλιώς θα κοπούν μονάδες.

Φτάνει πια,
Κάθε χρόνο που βαθμολογώ από το 2006 ανελλιπώς δεν υπήρξε καθηγητής στο βαθμολογικό κέντρο Δ. Θεσσαλονίκης που να ασχολήθηκε με αυτές τις τρίχες, ή τουλάχιστο με αυτούς που μιλάω και είναι καμμιά 30-40 ανθρωποι κάθε χρόνο δεν έχει αναφερθεί τίποτα. Πραγματικά λυπάμαι για συναδέλφους μου (δημόσιους, ιδιώτες) που αναλώνονται σε τέτοιες τρίχες και δεν κοιτούν την ουσία του προγραμματισμού. Αν κάποιος βαθμολογητής κόψει έστω και μισή μονάδα για τέτοιες περιπτώσεις πραγματικά δεν θα έχω λόγια να τον χαρακτηρίσω.

Ασχοληθείτε με την ουσία του προγραμματισμού γιατί πραγματικά αυτό βαθμολογούμε. Απλά βαρέθηκα να ακούω περιττά πράγματα. Ευχαριστώ




Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου, πλην όμως θα ήθελα μια απάντηση τι στα κομμάτια απαντάς αν σε ερώτηση τύπου σωστό λάθος ζητηθεί απο την επιτροπή αν το σύμβολο <> είναι αυτό με το οποίο ορίζουμε το διάφορο στην ψευδογλώσσα. Σύμφωνα με το βιβλίο (σελι. 46) η ερώτηση αυτή πρέπει να απαντηθεί ώς λάθος. όχι; και αν όχι τότε πως δεχόμαστε ως αυθεντία το βιβλίο σε όλα τα υπολοιπα θέματα.

evry

τους απαντάς ότι στα θέματα του 2010 χρησιμοποιούν το σύμβολο # για το διάφορο στο θέμα Α3

Παράθεση από: Terius στις 04 Μαρ 2014, 12:56:19 ΜΜ
τι στα κομμάτια απαντάς αν σε ερώτηση τύπου σωστό λάθος ζητηθεί απο την επιτροπή αν το σύμβολο <> είναι αυτό με το οποίο ορίζουμε το διάφορο στην ψευδογλώσσα. Σύμφωνα με το βιβλίο (σελι. 46) η ερώτηση αυτή πρέπει να απαντηθεί ώς λάθος. όχι; και αν όχι τότε πως δεχόμαστε ως αυθεντία το βιβλίο σε όλα τα υπολοιπα θέματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr