Γενικό Λύκειο > Διαδικασίες

Πίνακες διαφορετικών διαστάσεων (διαδικασία)

<< < (2/3) > >>

xaidi:
1) όχι γιατί η διαδικασία επιστρέφει ένα πίνακα πρέπει να αλλάξει και ο κώδικας .

2) δεν καταλαβαίνω τι ενοείς  (εγώ  συμφωνώ με τον Παναγιώτη).

kiro:
Και γω συμφωνώ με τον Παναγιωτη.. τότε γιατί είναι λάθος η λύση όπως την έστειλα στην αρχή?

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ….
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Α[50],Β[100]
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: πλήθος
ΑΡΧΗ
πλήθος<- 50
ΚΑΛΕΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ_ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (πλήθος ,Α)
πλήθος<-100
ΚΑΛΕΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ_ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (πλήθος ,Β)
TΕΛΟΣ_ΠΡΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ_ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (πλήθος, Π)   
 ΣΤΑΘΕΡΕΣ
   Ν = 5000 
 ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
       ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ :Π[Ν]
       ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ί, πλήθος
        ΑΡΧΗ
         ΓΙΑ ί ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
               ΔΙΑΒΑΣΕ Π[ί]
        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

filippos:
Ο αριθμός των πραγματικών και των τυπικών παραμέτρων πρέπει να είναι ο ίδιος.

Αν μία πραγματική παράμετρος είναι ακέραιος αριθμός, η αντίστοιχή της τυπική πρέπει να είναι ακέραιος αριθμός.

Αν μία πραγματική παράμετρος είναι πίνακας 100 πραγματικών αριθμών, η αντίστοιχή της τυπική πρέπει να είναι πίνακας 100 πραγματικών αριθμών.

Δε νοείται η πραγματική παράμετρος να είναι πίνακας 50 στοιχείων και η αντίστοιχή της τυπική να είναι πίνακας 100 στοιχείων.

Ο ορισμός πραγματικών και τυπικών μεταβλητών αλλά και του τρόπου - κανόνων επικοινωνίας καλούντος - καλούμενου στο πλαίσιο της ΓΛΩΣΣΑς (copy-in-copy-out) δεν αφήνει περιθώρεια για αντιστοίχιση πινάκων διαφορετικού μεγέθους.

Δεν είναι σίγουρα βολικός για την υλοποίηση πραγματικών προγραμμάτων, όμως είναι διδακτικά απλός και αυτός είναι ο στόχος στο επίπεδο και το πλάισιο που διδάσκεται.

kiro:
Δεν μου απανταει ομως κανενας ξεκαθαρα...γινεται με μια διαδικασια να καλεσω δυο πινακες δυο διαφορετικων διαστασεων οπωσ Α[50] και Β[100] και αν γινεται μπορει καποιος να μου γραψει πως γιατι τωρα μπερδευτικα παραπανω...

filippos:
Όχι, δεν γίνεται

ο αριθμός των πραγματικών και των τυπικώνπαραμέτρων πρέπει να είναι ίδιος.

Επομένως, εάν το υποπρόγραμμα περιμένει 100 τιμές (πίνακα 100 στοιχείων) το πρόγραμμα πρέπει να του "περάσει" 100 τιμές.  Ούτε 50, ούτε 150.

Αυτά βέβαια στο "εκπαιδευτικό" περιβάλλον της ΓΛΩΣΣΑς και με βάση τον "απλουστευτικό" (για διδακτικούς λόγους) ορισμό των υποπρογραμμάτων όπως αυτός γίνεται στο πλαίσιο του συγκεκριμένου μαθήματος.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση