Διαβάζω όλες τις αναρτήσεις και βλέπω ότι έχουν ξεφύγει από τον σχολιασμό του Γ, και είδα διάφορα πράγματα γενικά για την ΥΛΗ, και δεν βγάζουμε άκρη...
Τι θα πει "δεν είναι μέσα σαν θεωρία, είναι στο τετράδιο του μαθητή σαν άσκηση, άρα δεν θεωρείται ότι πρέπει να το ξέρει ο μαθητής";;
Και για την Κλιμακωτή χρέωση, και για την Συγχώνευση, και για την Έξυπνη Φυσαλίδα ή οτιδήποτε άλλο.
Για να κάνω πιο χτυπητό το παράδειγμα, στα Μαθηματικά της Γ' λυκείου ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ έχει σχέση με άσκηση, μπαίνει σαν ερώτημα στις ασκήσεις. Στη Θεωρία υπάρχουν απλά τα θεωρήματα και τα πορίσματα.
Επομένως είναι αυτονόητο ότι αν κάτι έχει σχέση με άσκηση του βιβλίου θεωρείται ότι πρέπει να ξέρεις να το κάνεις στις ασκήσεις στις εξετάσεις.
Έτσι κι εδώ, και έτσι γινόταν και τόσα χρόνια.
Γιατί να μην μπορεί να μπει σε ερώτημα ενός θέματος δηλαδή "να κάνετε ταξινόμηση η οποία να σταματάει τις σειρές συγκρίσεων όταν/αν ο πίνακας ταξινομηθεί νωρίτερα"; (Έξυπνη Φυσαλίδα)
Γιατί να μην μπορεί να βάλει άσκηση που να λέει "Να γίνει αναζήτηση του στοιχείου key με Δυαδική Αναζήτηση", όταν φέτος θεωρείται ότι έχει διδαχθεί;;