Γενικό Λύκειο > Δομή ακολουθίας

Το ειδικό σύμβολο & εντός... συμβολοσειράς!!!

<< < (2/2)

vageo:
" ... Στο βιβλίο, μιλάει για συνέχεια ΕΝΤΟΛΗΣ, όχι συμβολοσειράς, σε από κάτω γραμμή.  ... "

Ναι, εντολή όμως ονομάζεται κάθε πρόταση (και όχι λέξη) που περιγράφει μια σαφή ενέργεια. Αφού ΔΕΝ ολοκληρώθηκε η περιγραφή της σαφούς ενέργειας τότε αυτή συνεχίζεται στην επόμενη γραμμή.

" ... Ποια είναι η ΔΙΑΦΟΡΑ;

Καμία!!!! Στα λόγια μου έρχεσαι! Καμία! Αυτά τα δύο εκτελούν ακριβώς το ίδιο και τα έβαλα ως παράδειγμα!
Φαντάσου αυτό σε μία συμβολοσειρά που ΔΕ χωράει σε μία γραμμή. Με ασφάλεια το ΙΔΙΟ πράγμα σε δύο γραμμές. ΚΑΜΙΑ διαφορά! ... "

Μα εγώ ΔΕΝ ΕΓΓΡΑΨΑ ότι δεν υπάρχει διαφορά, αντιθέτως την περιγράφω λίγο πιο κάτω.

bugman:
Όταν λέει ότι το & στην επόμενη γραμμή σημαίνει ένωση γραμμών, τότε αυτό συμβαίνει κατά το scanning του προγράμματος για τον επόμενο χαρακτήρα. Ουσιαστικά όταν βλέπει αλλαγή γραμμής κοιτάει ένα ακόμα χαρακτήρα να δει αν είναι το & και αν είναι τα πετάει και πάει στον επόμενο χαρακτήρα. Σαν να μην υπήρχε ποτέ η αλλαγή γραμμής. Αυτό το κάνει να είναι ανεξάρτητο από το τι γράφουμε. Έτσι και το αλφαριθμητικό μπορεί να σπάσει σε περισσότερες γραμμές.

vageo:
Ναι, νομίζω ότι μπορεί να περιγραφεί και έτσι και συμφωνώ με


--- Παράθεση από: bugman στις 23 Ιουλ 2020, 01:28:27 πμ ---Όταν λέει ότι το & στην επόμενη γραμμή σημαίνει ένωση γραμμών, τότε αυτό συμβαίνει κατά το scanning του προγράμματος για τον επόμενο χαρακτήρα. Ουσιαστικά όταν βλέπει αλλαγή γραμμής κοιτάει ένα ακόμα χαρακτήρα να δει αν είναι το & και αν είναι τα πετάει και πάει στον επόμενο χαρακτήρα. Σαν να μην υπήρχε ποτέ η αλλαγή γραμμής. Αυτό το κάνει να είναι ανεξάρτητο από το τι γράφουμε. Έτσι και το αλφαριθμητικό μπορεί να σπάσει σε περισσότερες γραμμές.

--- Τέλος παράθεσης ---

ΚΑΙ  bugman νομίζω ότι δέχεται αυτό που γράφω (ή όχι;).
Πάντα βέβαια σημασία έχει αυτό που θα πούμε στην τάξη να είναι και το σωστό (όσο γίνεται σύμφωνα με το βιβλίο) και όχι να συμφωνήσουμε εμείς.

George Eco:
My bad vageo. Περασμένα μεσάνυχτα που απαντώ αυτά παθαίνω.
Λοιπόν μου είπες:
Ποια είναι η ΔΙΑΦΟΡΑ; Στην πρώτη περίπτωση τα strings είναι ΔΥΟ, πράγμα που ΔΕΝ το θέλουμε, άρα ΔΕΝ είναι σωστές οι εντολές.
Εκτός και αν το θέλουμε, ανάλογα αν ΔΕΝ μας δεσμεύει η εκφώνηση, οπότε μπορούμε να γράψουμε ΚΑΙ με αυτόν τον τρόπο το τμήμα αυτό των εντολών και να είναι σωστό.

Όταν από μία εκφώνηση θα σου λέει να εμφανίζει μήνυμα μπλα μπλά, δε σε εμποδίζει κανεις να σπάσεις το string. Αν σου λέει χρησιμοποιώντας μόνο μία συμβολοσειρά η άσκηση, ας φροντίσεις καλύτερα να χωράει στη γραμμή, δε νομίζω να περιορίσουν ποτέ έτσι τα παιδιά όμως, αλλά αυτό που λες είναι σωστό. Αν η εκφώνηση εμποδίζει το να σπάσεις το string, οκ κι εγώ δε ξέρω εκεί αν θα το έκανα αυτό. Σε περίπτωση που ΔΕ σε εμποδίζει όμως, ο ασφαλής δρόμος, είναι ο καλύτερος πιστεύω,  μέχρι να υπάρξει διευκρίνιση.

Αυτό που λέει ο Γιώργος (bugman) είναι ολόσωστο. Σε όλες τις γλώσσες που θα απαιτούσαν το πρώτο σύμβολο να είναι & για να συνεχιστεί η εντολή, θα ήταν έτσι. Συμφωνώ. Σε όλες εκτός... της ΓΛΩΣΣΑΣ. Γιατί δεν έχουμε ούτε ένα παράδειγμα στο οποίο να συμβαίνει αυτό. Η ΓΛΩΣΣΑ ορίζεται μέσα από τα βιβλία που τη διδάσκουμε, κι όσο κι αν δε μας αρέσει αυτό, δυστυχώς αυτά μας ορίζουν τα όρια.

Δε νομίζω να πέσει θέμα που να μας δημιουργήσει θέμα με αυτό το σημείο, αλλά σε γενικές γραμμές ξαναλέω, κατανοώ απόλυτα το γιατί το χρησιμοποίησε έτσι ο συνάδελφος στη λύση του ΟΕΦΕ, αλλά δε παύει να είναι αυθαίρετη εικασία ότι μπορεί να το χρησιμοποιήσει έτσι. Και με θλίβει που αναγκάζομαι να ψειρίζω τόσο πολύ τα πράγματα και δεν έχω ένα έγχειρίδιο για τη ΓΛΩΣΣΑ από το Υπουργείο που να καλύπτει τα πάντα.

ΔΕ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΘΕΛΩ να πω ότι έχετε απόλυτο δίκιο πάμε παρακάτω. Δε μπορώ. Κι 99,9% να είμαι σίγουρος. Αν υπάρχει 0.1% πιθανότητα ή και 0.00001% πιθανότητα κάποιος εξεταστής να κόψει από αυτό, είναι κάτι που δε θέλω να κάνουν τα παιδιά μου. Ειλικρινά δε θέλω να αφήνω τίποτα με αμφιβολίες.

Σκέπτομαι μήπως στείλω ερωτήσεις σε κάποιον αρμόδιο φορέα. Όχι ότι περιμένω απάντηση της προκοπής, αλλά απλά τουλάχιστο να πω ότι έκανα το καθήκον μου.

bugman:
Για τη ΓΛΩΣΣΑ δεν φτιάχτηκε ένα υπόδειγμα διερμηνευτή, από αυτούς που έδωσαν την σύνταξη. Οπότε λογικό είναι εδώ να κάνουμε υποθέσεις για το πως υλοποιείται το ενωτικό γραμμών.
Να σκεφτεί κανείς ότι στη Python υπάρχει όριο 80 χαρακτήρων στη γραμμή (με τις εσοχές).
Έχει και \ στο τέλος της γραμμής και κανόνες για σπάσιμο εκφράσεων!
class Rectangle(Blob):

    def __init__(self, width, height,
                 color='black', emphasis=None, highlight=0):
        if (width == 0 and height == 0 and
                color == 'red' and emphasis == 'strong' or
                highlight > 100):
            raise ValueError("sorry, you lose")
        if width == 0 and height == 0 and (color == 'red' or
                                           emphasis is None):
            raise ValueError("I don't think so -- values are %s, %s" %
                             (width, height))
        Blob.__init__(self, width, height,
                      color, emphasis, highlight)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση