To θέμα Β2 ήταν εκτός ύλης;

Ξεκίνησε από Rathaniel, 28 Μαΐου 2016, 09:37:29 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

To θέμα Β2 ήταν εκτός ύλης;

NAI
9 (30%)
OXI
21 (70%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 30

Η ψηφοφορία έληξε: 12 Ιουν 2016, 09:37:29 ΠΜ

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: Πέτρος Κ. στις 29 Μαΐου 2016, 09:58:04 ΠΜ
Δεν είναι ακολουθία  :o . Είναι γεωμετρική πρόοδος!  :)

Η Γεωμετρική Πρόοδος είναι μία ειδική κατηγορία Ακολουθίας!.. ;)
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Άρης Κεσογλίδης

Όπως έγραψα και πριν:     (στη Συζήτηση με όνομα "Θέμα Β")
-----------------------------------------
Στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών Σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, τα θέματα που τίθενται είναι 2 ειδών :
1) ή σχετικά με τη ΘΕΩΡΙΑ και τα όσα αναφέρονται στο βιβλίο
2) ή υπάρχει κάποιο ΑΣΧΕΤΟ σενάριο (όπως σε κάθε Πρόγραμμα) στο οποίο πρέπει να αποτυπώσεις τη λύση με Εντολές σε Πρόγραμμα. Και γενικά με ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ .
(Αν υπάρχει και 3ο είδος ενημερώστε με)

Το θέμα Β2 , έχει ένα ΑΣΧΕΤΟ σενάριο και ΔΕΝ αναφέρεται στη θεωρία του βιβλίου!
Άρα καταλήγει να είναι ένα απλό πρόβλημα λογικής, που μπορεί να το λύσει οποιοσδήποτε που δεν έχει καμία σχέση με το μάθημα!

Δεν μπορώ να δεχτώ αυτό που λέτε για το ΑΝ ζητούσαν κώδικα.
ΑΝ ζητούσαν κώδικα, ναι, όλα καλά (για στοίβα όπως έλεγαν οι οδηγίες).
Αλλά αν δεχτούμε αυτό, σημαίνει όπως λέω ότι μπορεί να μπει και οποιοδήποτε πρόβλημα δεν ακουμπάει καθόλου στη Θεωρία και έχει άσχετο σενάριο και να έχουμε θέματα λογικής.

Δηλαδή, να μπει θέμα:
>>Δίνονται 2 αριθμοί, 45 και 19.
Να διπλασιάσετε τον 1ο και να κάνετε ακέραια διαίρεση στον 2ο, κρατώντας κάθε φορά τον 1ο σε ένα άθροισμα, αν ο 2ος είναι περιττός.
Να κάνετε πίνακα τιμών μέχρι ο 2ος να γίνει 0.

(ίσως να βάζαμε και πόσο χρόνο διαρκεί ο πολ/σμός και πόσο η ακέραια διαίρεση...)

Ε, όχι, δεν είναι αυτό θέμα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις της ΑΕΠΠ!
(Όπως και το παράδειγμα με τη Στοίβα και με το Μέγιστο που έγραψα παραπάνω)

Αν είναι, να ονομαστεί το Μάθημα της Β' λυκείου "Αλγοριθμική" (χωρίς εντολές, ψευδογλώσσες και Γλώσσες), να τα βάλουμε εκεί αυτά, και να ετοιμάζουμε το μυαλό των παιδιών σε τέτοια αλγοριθμική σκέψη.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Λάμπρος Παπαδόπουλος

Δύσκολο να πεις ότι είναι εκτός ύλης. Ως παράδειγμα όταν φτάνουμε στην ουρά κάτι παρόμοιο δεν δίνουμε;
Από την άλλη όμως δύσκολο είναι να πεις και τι εξέτασε το συγκεκριμένο θέμα. Ίσως να το έβαλαν για να γράψουν κάτι
και αυτοί που δεν είχαν μελετήσει αρκετά ( ή καθόλου) και ως ποσοστό ήταν περισσότεροι φέτος.