Θέμα 4ο Λάθος στην λογική που δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα του κέρδους όμως...

Ξεκίνησε από kwtakis, 28 Μαΐου 2009, 03:08:55 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kwtakis

Καλησπέρα σας, εχώ μαθητή που στην συνάρτηση υπολογισμού του κέρδους έβαλε τον υπολογισμό του αριθμού των υπαλλήλων μέσα στην επανάληψη του υπολογισμού των κρατημμένων δωματίων! προφανώς και είναι λάθος στην λογική αλλά σαν αποτέλεσμα τελικα είναι σωστό αφού στην 25ή επαναληψη θα ξαναυπολογισει (για 25η φορά) τους υπαλλήλους με τον σωστό όμως αριθμό κρατημμένων δωματίων!
Οι βαθμολογητές τι πιστεύτετε θα πράξουν? Μπορεί να το πιάσουν ολόσωστό από την άποψη ότι ο υπολογισμός του κέρδους τελικά θα είναι σωστός?


andreas_p

Ολόσωστο ; 
Μα το παιδί μάλλον απάντησε , χωρίς σκέψη ...
Πρέπει να έχουμε τη συνολική εικόνα του γραπτού.

kwtakis

μεταξύ μας δεν διαφωνώ ότι πρέπει να χάσει μόρια...
ξέρουμε όμως τις οδηγίες των βαθμολογητών και το πως βαθμολογούν?
πχ αν υπάρχει οδηγία να αποδεχτούν οποιαδήποτε αλγόριθμο που βγάζει σωστό αποτέλεσμα ανεξαρτήτου της λογικής?

evry

Αυτό το οποίο περιγράφεις είναι μια ειδική περίπτωση, δηλαδή είναι κάτι το οποίο (λογικά) δεν θα έχουν κάνει πολλοί μαθητές. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αυτό που λέμε "στην κρίση του βαθμολογητή". Αν θες τη γνώμη μου είναι δύσκολο να μην του κόψουν διότι αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι δεν έχει καταλάβει. Ο σκοπός μας είναι να βαθμολογούμε την κατανόηση του μαθητή και όχι να λέμε "δουλεύει? σωστό, δεν δουλεύει? λάθος". Αν ήταν έτσι δεν θα χρειαζόταν να κάνουμε βαθμολόγηση, αλλά θα περνάγαμε τα θέματα 3 και 4 από compiler.
  Αυτό που έκανε ο μαθητής σου είναι αντίστοιχο με το λάθος στο παρακάτω τμήμα αλγορίθμου.

Σ <- 0
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
     Σ <- Σ + Α[i]
     ΜΟ <- Σ / 100
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


   Φυσικά δεν πρόκειται να κοπεί πολύ. Εξαρτάται και από την εικόνα του γραπτού. Αν το υπόλοιπο γραπτό είναι τέλειο τότε μπορεί να μην του κόψουν τίποτα. Στην χειρότερη περίπτωση να κοπούν 2 μονάδες νομίζω όχι παραπάνω. Εξαρτάται από το πόσες θα δώσουν στην τελευταία Αν μέσα στο υποπρόγραμμα που υπολογίζει τους υπαλλήλους. Όλο το ερώτημα πιάνει 9 μονάδες, να μην δώσουν 3 εκεί? Θα δούμε. Όταν γυρίσω από το βαθμολογικό θα ποστάρω μια απάντηση για το πόσες κόβονται σε αυτή την περίπτωση.
Πάντως ο μαθητής σου μπορεί και να τη γλιτώσει (κακώς  :police:)

Παράθεση από: kwtakis στις 28 Μαΐου 2009, 03:31:17 ΜΜ
μεταξύ μας δεν διαφωνώ ότι πρέπει να χάσει μόρια...
ξέρουμε όμως τις οδηγίες των βαθμολογητών και το πως βαθμολογούν?
πχ αν υπάρχει οδηγία να αποδεχτούν οποιαδήποτε αλγόριθμο που βγάζει σωστό αποτέλεσμα ανεξαρτήτου της λογικής?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Juan

Μαθητής μου έκανε το εξής:
Για το θέμα 4 κατασκεύασε διαδικασία. Το κύριο πρόγραμμα περνούσε σαν παράμετρο το κόστος, όχι όμως της ημέρας αλλά το συνολικό κόστος. Επομένως, η διαδικασία έπαιρνε σε κάθε κλήση της το συνολικό κόστος μέχρι την προηγούμενη επανάληψη, υπολόγιζε το κόστος της τρέχουσας ημέρας, το πρόσθετε στο συνολικό κόστος κι επέστρεφε πάλι το συνολικό κόστος στο κύριο πρόγραμμα. Πιστεύετε ότι θα του αφαιρεθούν μόρια, δεδομένου ότι στην εκφώνηση ζητείται το υποπρόγραμμα που θα κατασκευαστεί να επιστρέφει το κόστος της ημέρας και όχι το συνολικό; Παρακαλώ, ειδικά τους βαθμολογητές, πείτε τη γνώμη σας. Ευχαριστώ

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Καλησπέρα.
Κανονικά πρέπει να του κοπούν νομίζω 2 μονάδες .
Είναι σαν να λειτουργεί  αυθαίρετα.

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Σαν απάντηση στον Κωστάκη επειδή το θέμα με απασχόλησε και εμένα  μάλλον 0 ή 1 μονάδα για το συγκεκριμένο.
Θα προτιμούσα 1 μονάδα. Παραπάνω δύσκολα να κόψει κάποιος .

evry

Πράγματι λειτουργεί αυθαίρετα από την εκφώνηση και δεν κάνει αυτό που λέει. Ωστόσο δεν αυθαιρετεί και τόσο πολύ εδώ που τα λέμε. Θα έλεγα ότι θα του κοπούν το πολύ 2 μονάδες, μπορεί 1 μπορεί και καθόλου αν η όλη φιλοσοφία του είναι σωστή και το γραπτό του είναι άψογο.
   Είναι πως βαθμολογεί ο καθένας , με το πνεύμα του νόμου είναι σωστό , με το γράμμα του νόμου είναι 1-2 μονάδες
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Εγώ θα ρωτήσω κάτι άλλο:
Αν μαθητής στο 4ο θέμα δεν έχει λύσει το ερώτημα Γ και μετά την λύση των Α και Β ερωτημάτων πραγματοποιεί το Δ θα πάρει και τις 7  μονάδες που δίνει το Δ ερώτημα;

evry

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 29 Μαΐου 2009, 01:14:14 ΠΜ
Εγώ θα ρωτήσω κάτι άλλο:
Αν μαθητής στο 4ο θέμα δεν έχει λύσει το ερώτημα Γ και μετά την λύση των Α και Β ερωτημάτων πραγματοποιεί το Δ θα πάρει και τις 7  μονάδες που δίνει το Δ ερώτημα;
Νομίζω το δ δίνει 9 μονάδες και ναι θα τις πάρει όλες
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr