ΓΡΑΨΕ

Ξεκίνησε από George Eco, 21 Δεκ 2021, 01:41:33 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

George Eco

Παράθεση από: gpapargi στις 10 Φεβ 2022, 09:26:58 ΠΜ
Είναι σα να ρωτάς αν μπορεί μια μεταβλητή να είναι 2 τύπων ταυτόχρονα. Μπορεί μια μεταβλητή να είναι ταυτόχρονα ακέραια και πρσγματική;  Μπορεί μια μεταβλητή να είναι ταυτόχρονα ακέραια και χαρακτήρας; Αν πχ έχει την τιμή 1 και είναι ακέραια τότε αποθηκεύεται ο αριθμός 1. Αν είναι χαρακτήρας και είναι 1 τότε αποθηκεύεται κάποιος κωδικός πχ ο αριθμός 49 στο δυαδικό (αν μιλάμε  για ASCII). Οι μεταβλητές δε δηλώνονται για πλάκα. Δηλώνονται για να ξέρουμε πως θα τις ερμηνεύσουμε αλλά και για τον καθορισμό του αποθηκευτικού χώρου που θα δεσμεύσουν. Διαφορετικά θα δηλώναμε τις μεταβλητές να είναι όλων των τύπων και δε θα είχαμε κανένα περιορισμό. Πρακτικά θα ήταν σαν να καταργούσαμε τη δήλωση. Οι πίνακες είναι πολλές μεταβλητές σε διαδοχικές θέσεις μνήμης. Ίδιοι περιορισμοί ισχύουν κι εκεί. Άσε που θα υπήρχε πρόβλημα για να βρεις το α[ι]. Το ι δεν είναι πόσα bytes παρακάτω θα πας. Συνυπολογίζεται και πόσο bytes δεσμεύει ο τύπος δεδομένων του πίνακα για να βρεις πόσο κάτω θα πας στη μνήμη. Στους δισδιάστατους ακόμα χειρότερα. Ούτε σε ποια γραμμή είναι το στοιχείο δε μπορείς να βρεις.

Ακριβώς. Όσα λες, συμπληρώνοντας, πως ακόμα και στο βιβλίο, ο ορισμός πάει κόντρα στα όσα είπε. Τέτοιο πράγμα δεν έχω ξανασυναντήσει ποτέ μου. Είναι τόσο λάθος, που με τάραξε συνθέμελα κι ήθελα απλώς να το μοιραστώ, ΜΗΠΩΣ και κάποιος από εμάς βγάλει άκρη, για το πώς στο καλό διδάσκεται έτσι αυτό το σημείο. Αύριο θα ρωτήσω τη μαθήτρια αν όντως συνεχίζεται αυτό το τροπάριο κι άλλη φορά ή αν ήταν μεμονωμένη περίπτωση, έτσι από περιέργεια.

George Eco

Έχω νέα πάνω στο θέμα "πίνακες δύο τύπων". Φαίνεται πως πολλά παιδιά μίλησαν με τα φροντιστήριά τους κι ως εκ τούτου κάποια παιδιά τον ρώτησαν το συνάδελφο γιατί ισχυρίστηκε κάτι τέτοιο. Το αποτέλεσμα ήταν πως θύμωσε λέγοντας πως ποτέ δεν είπε κάτι τέτοιο. Βέβαια όλα τα παιδιά αυτό κατάλαβαν, αλλά δε μας αφορά εδώ αν μπερδεύτηκαν τα παιδιά ή όχι, νομίζω πως το θέμα λήγει αισίως κι ευτυχώς η δική μου μαθήτρια με άκουσε και δε του έκανε θέμα.

Πάντως ναι, γενικά διανύουμε μία χρονιά που μέλλει να μας τρελάνει όλους.  :D

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: George Eco στις 13 Φεβ 2022, 07:33:09 ΜΜΈχω νέα πάνω στο θέμα "πίνακες δύο τύπων". Φαίνεται πως πολλά παιδιά μίλησαν με τα φροντιστήριά τους κι ως εκ τούτου κάποια παιδιά τον ρώτησαν το συνάδελφο γιατί ισχυρίστηκε κάτι τέτοιο. Το αποτέλεσμα ήταν πως θύμωσε λέγοντας πως ποτέ δεν είπε κάτι τέτοιο. Βέβαια όλα τα παιδιά αυτό κατάλαβαν, αλλά δε μας αφορά εδώ αν μπερδεύτηκαν τα παιδιά ή όχι, νομίζω πως το θέμα λήγει αισίως κι ευτυχώς η δική μου μαθήτρια με άκουσε και δε του έκανε θέμα.

Πάντως ναι, γενικά διανύουμε μία χρονιά που μέλλει να μας τρελάνει όλους.  :D
Δύσκολο είναι να δώσεις τον άλλον να καταλάβει αυτό που έχεις μέσα στο μυαλό σου... λένε ορισμένοι σοφοί και δεν έχουν άδικο

andreas_p

Στην Python , NAI.
Στη Γλώσσα, ΟΧΙ ...

Κώστας Τ.

Φέτος έχω ακούσει τα εξής να λέγονται γύρω γύρω:

1. Δεν γίνεται να ταξινομήσεις όλα τα στοιχεία ενός δισδιάστατου πίνακα (εννοώ σαν ένα σύνολο στοιχείων, όχι κάθε γραμμή ή στήλη ξεχωριστά)

2. Ένας μη τετραγωνικός πίνακας δεν έχει διαγωνίους

3. Αν στις εξετάσεις γράψεις Τ_Α αντί ΤΕΛΟΣ_ΑΝ, it's ok

4. Αν είναι να κοπεί ύλη, μάλλον θα κόψουν τα υποπρογράμματα

5. Έχουν χρόνια να ζητήσουν αλγόριθμο, άρα πολύ πιθανό φέτος να ζητήσουν αλγόριθμο αντί πρόγραμμα

Τα περισσότερα είναι από συναδέλφους καθηγητές σε δημόσια Λύκεια.
Κάθε χρόνο καταγράφω τα διάφορα διαμάντια.

Mxyzptlk

Δεν γίνεται να ταξινομήσεις όλα τα στοιχεία ενός δισδιάστατου πίνακα (εννοώ σαν ένα σύνολο στοιχείων, όχι κάθε γραμμή ή στήλη ξεχωριστά)
 
Ναι δεν γίνεται, γιατί το βιβλίο δεν ορίζει πουθενά με ποια σειρά γίνεται η ταξινόμηση. Άρα εκφώνηση που θα ζητάει να ταξινομηθούν τα στοιχεία ενός 2D πίνακα είναι ασαφής --> λάθος
 
 
Ένας μη τετραγωνικός πίνακας δεν έχει διαγωνίους
 
Στο τετράδιο μαθητή ορίζει την κύρια διαγώνιο μόνο για τετραγωνικούς πίνακες
 
Αν στις εξετάσεις γράψεις Τ_Α αντί ΤΕΛΟΣ_ΑΝ, it's ok
 
Ναι πράγματι είναι οκ, γιατί οι καθηγητής των ... δημόσιων σχολείων έτσι βαθμολογούν, δεν κόβουν για το Τ_Α.
Οι καθηγητές των φροντιστηρίων δεν ξέρω τι κάνουν
Oh wait.. Δεν έχει σημασία τι κάνουν γιατί δεν βαθμολογούν αυτοί και δεν έχουν καμία σχέση με την διαδικασία, κοινώς εκφέρουν γνώμη για κάτι που δεν γνωρίζουν.

 

George Eco

#21
Παράθεση από: Mxyzptlk στις 11 Μαρ 2022, 12:33:48 ΜΜΝαι πράγματι είναι οκ, γιατί οι καθηγητής των ... δημόσιων σχολείων έτσι βαθμολογούν, δεν κόβουν για το Τ_Α.
Παράθεση από: Mxyzptlk στις 11 Μαρ 2022, 12:33:48 ΜΜΑν στις εξετάσεις γράψεις Τ_Α αντί ΤΕΛΟΣ_ΑΝ, it's ok
Μισό λεπτό συνάδελφε. Συμφωνούσα στα όσα έγραφες μέχρι πριν αυτού. Πήγαινες μάλιστα by the book. Εδώ όμως πρέπει να διαφωνήσω. Αυθαίρετο κι εντελώς αβάσιμο αυτό που ισχυρίζεσαι εδώ. ΔΕ μπορείς να μιλάς ως εκπρόσωπος όλων των Καθηγητών Δημοσίου. Χαλάρωσε λίγο. Πολλοί εξετάζουν με αυστηρότητα Πανελληνίων και καλά κάνουν.

Παράθεση από: Mxyzptlk στις 11 Μαρ 2022, 12:33:48 ΜΜΟι καθηγητές των φροντιστηρίων δεν ξέρω τι κάνουν
Ούτε εγώ, γιατί είναι πολλοί, όπως ΚΑΙ του Δημοσίου. Κάποιοι, όχι όλοι, πολλές φορές, σώζουν παιδιά από ημιμάθεια κι ημιμαθείς. Άλλες φορές δε μπορούν, για διάφορους λόγους.

Για το Τ_Α πιστεύω προσωπικά πως μπορεί κανείς να κόψει, αν πας by the book, γιατί πολύ απλά είναι συντακτικό λάθος.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ και δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να προσάψεις (εσύ) εναντίον αυτού του επιχειρήματος, γιατί ακολουθεί την ίδια λογική με τις προγενέστερες απαντήσεις σου. Ειλικρινά με όσα έλεγες μέχρι εκείνο το σημείο συμφωνούσα κι είχα εντυπωσιαστεί που κατάφερνες να γράψεις απάντηση δίχως χολή. Εδώ όμως με βρίσκεις εντελώς αντίθετο. Εμένα πολλοί μαθητές και μαθήτριές μου γράφουν κοντά στο 100% κι όχι τυχαία. Ακολουθώ, όσο μπορώ καλύτερα, όσα λέει το βιβλίο. Κι εσύ εδω, ξαφνικά στηρίζεις αυθαίρετα κάτι, ενώ αμέσως πριν, υποστήριζες βάσει βιβλίου όλα σου τα επιχειρήματα κι αυτό φαντάζει λίγο "δυο μέτρα - δυο σταθμά".



Παράθεση από: Mxyzptlk στις 11 Μαρ 2022, 12:33:48 ΜΜOh wait.. Δεν έχει σημασία τι κάνουν γιατί δεν βαθμολογούν αυτοί και δεν έχουν καμία σχέση με την διαδικασία, κοινώς εκφέρουν γνώμη για κάτι που δεν γνωρίζουν.
Και στη συνέχεια, για να στηρίξεις το τελευταίο, αντί για επιχείρημα σκας ένα straw man argument.
Ειλικρινά δε σε καταλαβαίνω και δεν είναι η πρώτη φορά που μιλάς υποτιμητικά συγκεκριμένα ή αφηρημένα για συναδέλφους. Δε σου δίνουν κύρος πάντως τέτοιες απαντήσεις, μάλλον σε κάνουν να το χάνεις.
Για να καταλάβεις πόσο ατυχές ήταν αυτό που έγραψες, σκέψου πως δε συμπεριλαμβάνει το σενάριο κάποιος που εργάζεται χρόνια σε φροντιστήρια να έχει μιλήσει με πρόην μέλη εξεταστικών επιτροπών, να έχει μάθει περισσότερα από κάποιον που διόρθωσε μία φορά στη ζωή του και να ξέρει περισσότερα για το μάθημα. Υπενθυμνίζω εξετάσεις τετραμήνου δε μας νοιάζουν, το ενδιαφέρον είναι στις Πανελλήνιες γιατί είναι εξεταζόμενο μάθημα. Αν δεν ήταν δε θα διαφωνούσα καθόλου μαζί σου.
Κάποιος που έχει φτάσει παιδιά να γράφουν κοντά στο 100%, στις Πανελλήνιες έτσι κι αλλιώς μάλλον γνωρίζει το τι πρέπει να διδάσκει και τι όχι, ασχέτως του αν εξετάζει εκείνος ή όχι. Τι θα πει "διδάσκει σε φροντιστήριο άρα εκφέρει γνώμη για κάτι που δε γνωρίζει"; Εντελώς άτοπο σε κάποιες περιπτώσεις, μη γενικεύεις.

Και να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Στα φροντιστήρια, δε νοιάζει κανέναν τι θα βάλει ο Καθηγητής στο Τετράμηνο και πως εξετάζει για το Τετράμηνο. Νοιάζονται για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις μόνο. Για το πως εξετάζονται οι Πανελλήνιες.

Φιλική υπενθύμιση: Το γνωστικό αντικείμενό μας, όσο επιστημονικά καταρτισμένο κι αν είναι, δυστυχώς όταν μιλάμε για Πανελλήνιες, περιορίζεται στα πλαίσια του μαθήματος, αν θέλουμε να κρατάμε ασφαλή τα παιδιά από κακοτοπιές.

Mxyzptlk

Όλοι εσείς που δουλεύετε στα φροντιστήρια γράφετε για το πως γίνεται η βαθμολόγηση χωρίς να έχετε βαθμολογήσει ούτε ένα γραπτό. Δεν έχετε ιδέα αλλά έχετε αποψάρα και κατηγορείτε τους καθηγητές των δημόσιων σχολείων ότι λένε μαργαριτάρια , ενώ στην πραγματικότητα τα μαργαριτάρια τα πετάτε εσείς. Έχω μιλήσει με 5 βαθμολογητές και μου είπαν ότι κανείς δεν κόβει για το Τ_Α. Ας μιλήσουν και οι καθηγητές του δημοσίου που γράφουν στο φόρουμ. Κόβει κανείς για Τ_Α ; Τότε θα καταλάβετε τι βλακείες λέτε. Δεν μπορεί να γράφετε αυτές τις βλακείες για να κάνετε εντύπωση όταν διαβάζουν το φόρουμ μαθητές. Λίγη υπευθυνότητα δεν βλάπτει. Αφού δεν έχετε βαθμολογήσει ούτε ένα γραπτό δεν μπορεί να έχετε άποψη, τόσο απλά.

Ώστε μιλάω υποτιμητικά ε;
Ο προηγούμενος που στοχοποίησε τους καθηγητές του δημοσίου ότι πετάνε μαργαριτάρια ενώ στην ουσία αυτά που έλεγε αυτός ήταν λάθος δεν στοχοποίησε;
Όλη αυτή η χολή που βγάζετε για τους καθηγητές των σχολείων (μόνο των δημόσιων, γιατί άραγε;) δεν στοχοποιεί; Δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται για αυτό.
Όταν όμως γράφουν για τα φροντιστήρια τότε μιλάμε υποτιμητικά.
Εσείς μπορείτε να μιλάτε υποτιμητικά για τους καθηγητές του δημοσίου αλλά είστε στο απυρόβλητο γιατί είστε οι φοβεροί καθηγητές που οι μαθητές σας γράφουν 100/100!!!
Συνέλθετε και ξεκαβαλήστε το καλάμι. 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

#23
Μια απλή ερώτηση, με κάθε σεβασμό, αλήθεια, προς όσους συμφωνούν αλλά και προς όσους διαφωνούν, διότι όλοι προσπαθούμε να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά (και δεν θα γραψω κάτι άλλο):
Δηλαδή είναι ασφαλές να πει ο καθηγητής στους μαθητές "ok, βάλτε τ_αν, τ_επ κλπ...";
Εγώ, απο τη στιγμή που δεν αποτελεί επίσημη οδηγία, προτιμώ να τους προστατέψω.
Θα προσθετα τελευταίο, ότι οποιαδήποτε ερώτηση ή αμφιβολία είναι λογική. Όταν όμως τοποθετούμαστε και απαντάμε, ας είμαστε προσεχτικοί και ας απαντάμε βάσει οδηγιών η πραγμάτων που υπάρχουν στα βιβλία  του μαθήματος (όπως έχετε ήδη κάνει κάποιοι), για να προστατευουμε όσους διαβάζουν τις απαντήσεις, διότι ανάμεσα σε αυτούς υπάρχουν και νέοι συνάδελφοι, ακόμα και μαθητές.
Καλη συνέχεια.

George Eco

#24
Παράθεση από: Mxyzptlk στις 12 Μαρ 2022, 09:37:02 ΜΜΌλοι εσείς που δουλεύετε στα φροντιστήρια γράφετε για το πως γίνεται η βαθμολόγηση χωρίς να έχετε βαθμολογήσει ούτε ένα γραπτό. Δεν έχετε ιδέα αλλά έχετε αποψάρα και κατηγορείτε τους καθηγητές των δημόσιων σχολείων ότι λένε μαργαριτάρια , ενώ στην πραγματικότητα τα μαργαριτάρια τα πετάτε εσείς. Έχω μιλήσει με 5 βαθμολογητές και μου είπαν ότι κανείς δεν κόβει για το Τ_Α. Ας μιλήσουν και οι καθηγητές του δημοσίου που γράφουν στο φόρουμ. Κόβει κανείς για Τ_Α ; Τότε θα καταλάβετε τι βλακείες λέτε. Δεν μπορεί να γράφετε αυτές τις βλακείες για να κάνετε εντύπωση όταν διαβάζουν το φόρουμ μαθητές. Λίγη υπευθυνότητα δεν βλάπτει. Αφού δεν έχετε βαθμολογήσει ούτε ένα γραπτό δεν μπορεί να έχετε άποψη, τόσο απλά.

Ώστε μιλάω υποτιμητικά ε;
Ο προηγούμενος που στοχοποίησε τους καθηγητές του δημοσίου ότι πετάνε μαργαριτάρια ενώ στην ουσία αυτά που έλεγε αυτός ήταν λάθος δεν στοχοποίησε;
Όλη αυτή η χολή που βγάζετε για τους καθηγητές των σχολείων (μόνο των δημόσιων, γιατί άραγε;) δεν στοχοποιεί; Δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται για αυτό.
Όταν όμως γράφουν για τα φροντιστήρια τότε μιλάμε υποτιμητικά.
Εσείς μπορείτε να μιλάτε υποτιμητικά για τους καθηγητές του δημοσίου αλλά είστε στο απυρόβλητο γιατί είστε οι φοβεροί καθηγητές που οι μαθητές σας γράφουν 100/100!!!
Συνέλθετε και ξεκαβαλήστε το καλάμι.

Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα κατανόησης του κλίματος του forum νομίζω. Κανείς εδώ δε μίλησε υποτιμητικά για Καθηγητές Δημοσίου (που τους γράφω όχι τυχαία με κεφαλαίο) και ξέρεις κάτι; Το να προσπαθώ να διοριστώ ως Αναπληρωτής και να έχω εσένα να με κατηγορείς, εμένα κι άλλους, πως στοχοποιώ και καλά, κάτι που θέλω να γίνω, με προσπερνά.
" Αφού δεν έχετε βαθμολογήσει ούτε ένα γραπτό δεν μπορεί να έχετε άποψη, τόσο απλά."  Φυσικά και ΔΕΝ ισχύει αυτό που λες, πρόκειται για επιχείρημα του αχυρανθρώπου, σου εξήγησα ήδη το γιατί, τόσο απλά.  Εμένα προσωπικά, άτομο από εξεταστική επιτροπή μου είπε πως θα έκοβε. Όχι πολύ, αλλά θα έκοβε, για να είναι δίκαιος προς όσους δε βαριούνται και γράφουν σωστά by the book. Κι εκεί είναι το θέμα μου. Προτείνω τα παιδιά μου να γράφουν με ασφάλεια ολόκληρη τη φράση, επειδή κάποιος θα έκοβε. Κακό είναι; ΕΔΩ δεν έγραψαν ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ αλλά Σ/Λ και τους έκοψαν σωστές απαντήσεις. Κί όχι μόνο στο μάθημά μας, τι λες τώρα; Λίγη υπευθυνότητα δε βλάπτει έχεις δίκιο. Εσύ όμως λες αυθαίρετα κι ανεύθυνα αυτό που λες, επειδή αυτό άκουσες. Άκουσες όσα άκουσες. Άκουσα όσα άκουσα. Ξέρεις ποια είναι η διαφορά εδώ;  ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ. Κι ένα εκατομμύριο άτομα να στο πουν, αν δε στηρίζεται by the book, θα πρέπει να προσέχουμε.  Έχω άποψη, μπορώ να έχω άποψη, έχω κάθε δικαίωμα να έχω άποψη, τη στηρίζω με βάσιμα επιχειρήματα και κρίνομαι εκ του αποτελέσματος κάθε χρόνο, τόσο απλά.

Μιλάς υποτιμητικά, ΝΑΙ.

"Ο προηγούμενος που στοχοποίησε τους καθηγητές του δημοσίου ότι πετάνε μαργαριτάρια ενώ στην ουσία αυτά που έλεγε αυτός ήταν λάθος δεν στοχοποίησε; "
Όχι. Δε στοχοποίησε. Άκουσε κάποια "μαργαριτάρια", που είπαν ΚΑΠΟΙΟΙ συνάδελφοι του Δημοσίου. Δεν είπε ποτέ πως ΟΛΟΙ τα λένε αυτά, σε αντίθεση μ' εσένα. Κάποια δεν ήταν και τόσο "μαργαριτάρια" βέβαια. Κι ο συνάδελφος έμαθε από την απάντησή σου. Γι' αυτό υπάρχει το forum. Αυτό έγινε.

Λοιπόν, να τα βάλουμε σε μια σειρά:
Πρώτον, πολλοί Καθηγητές Δημοσίου, όπως και Φροντιστηρίων, δε ξέρουν τι τους γίνεται και κάποιοι λίγοι δεν έχουν ΙΔΕΑ για το μάθημα. Στο Δημόσιο, αν κατηγορούσα, διότι ΔΕ κατηγορώ κανένα, δε θα τους κατηγορούσα όλους αλλά μια μειονότητα αδιάφορων. Στη πραγματικότητα οι περισσότεροι "άσχετοι", είναι άλλης ειδικότητας που καλούνται να καλύψουν κενά αναπληρωτών εκτάκτως, παλεύουν να βγάλουν μια άκρη με ό,τι βρουν, δε προλαβαίνουν και δε τα καταφέρνουν. ΈΧΩ αληθινό παράδειγμα αλλά για ευνόητους λόγους σεβασμού δε θα αναφερθώ ούτε καν στη περιοχή που βρίσξεται το Λύκειο,  απλά σου λέω πως δε μιλάω στον αέρα. Κι έχω κάνει το δικηγόρο του συναδέλφου και δε το έχει μάθει ποτέ. Τα παιδιά τον κατηγορούσαν αλλά με διερευνητικές ερωτήσεις εγώ κατάλαβα τι είχε γίνει. Εδω μέσα, δε χωράνε και πολύ, άτομα που θάβει ο ένας τον άλλο. Εδώ μέσα βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Έχε το κατά νου.
Δε ξέρουμε καν το μικρό σου όνομα. Δε ξέρουμε καν αν είσαι Καθηγητής για να σου πω την αλήθεια. Αν δεν απαντούσες τόσο εμπεριστατωμένα σε κάποια σημεία, θα έλεγα πως απλά τρολάρεις, αλλά μάλλον είσαι Καθηγητής κι απ' ότι κατάλαβα συνάδελφος στο Δημόσιο. Δε ξέρω τι έχεις αντιμετωπίσει από διάφορα φροντιστήρια, άλλωστε έχω να πω περισσότερα κακά για φροντιστήρια παρά για το Δημόσιο, ωστόσο το θυμό σου να τον ξεσπάς ΕΔΩ είναι κακό πράγμα κι άδικο. Είσαι το ελάχιστο προκατειλημμένος. Καλύτερα να τα βάλεις με όσους έχεις πραγματικά θέμα. Τράβα βρες τους και πες τα τους. Εδώ γιατί ψάχνεσαι για καβγάδες δε το καταλαβαίνω. Δεν είδα ΠΟΥΘΕΝΑ χολή για τους Καθηγητές Δημοσίου, οι περισσότεροι εδώ εργάζονται στο Δημόσιο, δε καταλαβαίνω τι λες. Έχεις επιτεθεί προσωπικά σε Καθηγητές Δημοσίου όμως, το ξέρεις έτσι;

Ο συνάδελφος θίγει τα όσα άκουσε. Και καλά έκανε. Όσα δεν ήταν μαργαριτάρια κι είχαν βάση, καλώς τα στήριξες και μπράβο σου. Δεν απαντάς σε τίποτα από όσα ουσιαστικά ερωτήθηκες όμως από εμένα. Ο "άλλος" άλλωστε, δε στοχοποιήσε ΟΛΟΥΣ τους Καθηγητές Δημοσίου. Κι έννοια σου, τα περισσότερα μαργαριτάρια, τα ακούμε από φροντιστήρια. Δε θα θίξω φροντιστήριο συγκεκριμένο, αλλά θα σου πω ένα, έτσι για να καταλάβεις το ουδέτερο της φάσης:

Σε φροντιστήρια, αλυσίδες και μη, δίνεται για παράδειγμα άσκηση που ζητά ξέρω 'γώ να εισαχθούν διαδοχικά 100 τιμές σε μεταβλητή Χ και να υπολογιστεί η μέγιστη που δόθηκε. Τιμή στο χ δε περιορίζεται. Τι είναι σωστό;
Οι μεν λένε:
μέγιστο <-- -1 * 10^100
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
  ΔΙΑΒΑΣΕ χ
  ΑΝ χ > μέγιστο ΤΟΤΕ
    μεγιστο <- χ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Εγώ στα δικά μου παιδιά λέω το εξής:

ΔΙΑΒΑΣΕ χ
μέγιστο <- χ
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 100
  ΔΙΑΒΑΣΕ χ
  ΑΝ χ > μέγιστο ΤΟΤΕ
    μεγιστο <- χ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Στο Δημόσιο δεν είναι ποτέ ανταγωνιστής, σέβομαι το συνάδελφο και  ΔΕ θα υποτιμήσω συνάδελφο από ανταγωνιστικό  φροντιστήριο. ΩΣΤΟΣΟ στη Τάξη μου, στα παιδιά μου, θα εξηγήσω γιατί η λύση που προτείνω είναι σωστή και γιατί να την επιλέξουν. Επικαλούμαι ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ και την ακρίβεια της θεωρητικής ΓΛΩΣΣΑΣ που είναι άπειρη. Δε χρειάζεται να κατηγορηθεί κανείς και ρίχνω το μικρόφωνο. Δε χρειάζεται να πω τίποτα άλλο. Κρίνω σωστό αυτό, η συνείδησή μου για να είναι καθαρή θα το διδάξω, ΔΕ χρειάζεται να υποτιμήσω κανέναν. Αν δε πειστούν τα παιδιά μου, δικό τους θέμα. Το χρέος μου το έκανα εγώ.
Υπάρχουν φορές που τα παιδιά μας μεταφέρουν και τρελά πράγματα όμως. Πρόσφατα μου είπαν πως Καθηγητής Δημοσίου μίλησε για πίνακες δύο τύπων. Τους απάντησα πως αποκλείεται, δε παίζει, μάλλον δε κατάλαβαν. Αν όντως ισχύει είπα στα παιδιά να το ξεχάσουν και πρότεινα στο παιδί που έχω εγώ, να μη του κάνει καν θέμα. Από άλλα φροντιστήρια, άλλα παιδιά έσπευσαν να του κάνουν παρατήρηση. Υπάρχουν επιθετικά φαινόμενα, δεν αντιλέγω. Ωστόσο όχι από εμάς εδώ, τουλάχιστο έτσι θέλω να πιστεύω. Κι έρχεσαι και μας κατηγορείς πως ΕΜΕΙΣ σας κατηγορούμε ΟΛΟΥΣ.
Παίζουν φαινόμενα που πολλοί λένε ό,τι τους κατέβει. Σε ΑΤΟΜΙΚΟ επίπεδο. Και σε ατομικό επίπεδο αντιμετωπίζονται. Ανώνυμα σαφώς. Ξεκαβάλα εσύ το καλάμι φίλτατε, γιατί βλέπεις κατα φαντασία εχθρούς που κατηγορούν τάχα μου όλους τους Καθηγητές Δημοσίου κι εσύ είσαι ο social justice warrior που θα τους σώσει. Ομοιάζει με σκύλο που κυνηγά την ουρά του αυτό, χαλάρωσε. Αν αυτή η απάντηση σου διαλευκάνει μέσα σου αυτό το θέμα, στη περίπτωση που δεν είσαι τρολ, χαίρομαι. Αν θες να τρολάρεις θα το κάνεις πλέον μόνος σου. Συζήτηση θα κάνω μετά χαράς, όταν παίρνω όμως απαντήσεις με το σεβασμό που μου αρμόζει. Απαιτώ να λαμβάνω όσο δίνω σε τέτοια θέματα. Σου είπα πως συμφωνώ απόλυτα στα όσα έλεγες μέχρι ενός σημείου. Πολύ σωστές κάποιες απαντήσεις σου. Γι' αυτό ο συνάδελφος ρώτησε, για να μάθει αν ισχύουν.

Ας πάρω με την ευκαιριά κι εγώ θέση λοιπόν:

1. Δεν γίνεται να ταξινομήσεις όλα τα στοιχεία ενός δισδιάστατου πίνακα
Ο συνάδελφος στο Δημόσιο είχε απόλυτο δίκιο, δεν είναι μαργαριτάρι, είναι εκτός ύλης μια τέτοια ταξινόμηση.
Αν ζητηθεί, θα περιγράφεται ξεκάθαρα η λειτουργία του αλγορίθμου.

2. Ένας μη τετραγωνικός πίνακας δεν έχει διαγωνίους
Κι αυτό είναι σωστό ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ. Πάτα εδώ για να δεις τι εννοώ.
Το θέμα είναι πως πίνακες ΔΕ διδάσκονται πλέον στα Μαθηματικά (αυτά παθαίνουμε με βιβλίο από το 1999-2000)  και δυστυχώς θα πρέπει να ληφθεί σωστότατο βάσει του βιβλίου.


3. Αν στις εξετάσεις γράψεις Τ_Α αντί ΤΕΛΟΣ_ΑΝ, it's ok .
Εξαρτάται αν είναι οκ το να είσαι στο έλεος του εξεταστή.
Δε θα σου κόψουν απαραίτητα, αλλά είσαι στο έλεός του. Δεν υπάρχει Τ_Α στα πλαίσια του μαθήματος, εκεί παίρνεις ρίσκο αν το κάνεις αυτό, καλή τύχη, θα τη χριεαστείς. Το είπα και πριν, κόβουν για ΣΩΣΤΟ/ΛΑΘΟΣ, σωστές απαντήσεις που παιδιά έγραψαν με Σ/Λ, και δε θα κόψουν γι' αυτό; Να σου πω την αλήθεια; Δε ξέρω, αλλά δε το συνιστώ. Αυτό λέω εγώ. Κι επειδή έχω μιλήσει κι εγώ με συναδέλφους στο Δημόσιο που εξέτασαν γραπτά, ξέρω πως ανάλογα με τις οδηγίες του Υπουργείου μπορεί να εξαντλήσουν και κάθε μορφή αυστηρότητας. Άλλα έχεις ακούσει εσύ, άλλα εγώ, το μόνο που μου μένει, είναι τι υπάρχει στο βιβλίο. Τ_Α ΔΕ πάει by the book, δε το συνιστώ. Να είδες; Δε λέω πως standard θα κόψουν, αλλά για να είμαστε σίγουροι, καλύτερα να πάμε από τον ασφαλή δρόμο.

4. Αν είναι να κοπεί ύλη, μάλλον θα κόψουν τα υποπρογράμματα
Το έχω ακούσει αυτό κι εγώ. Αλλά αν είναι να κοπεί η ύλη, μάλλον πιθανότερο είναι να κοπει ο αντικειμενοστραφής.

5. Έχουν χρόνια να ζητήσουν αλγόριθμο, άρα πολύ πιθανό φέτος να ζητήσουν αλγόριθμο αντί πρόγραμμα
Αλγόριθμος ζητείται άνετα σε θέμα Α,Β. Τα Γ,Δ είναι προγράμματα σε ΓΛΩΣΣΑ, άλλωστε εκεί πρέπει να γίνεται το focus επίλυσης ασκήσεων. Νομίζω ζήτησαν αλγόριθμο στις Επαναλήπτικές Σεπτέμβρη φέτος σε θερητικό θέμα ή κάνω λάθος;

Χειρότερες είναι ατάκες τέτοιας μορφής που έχω ακούσει από παιδιά πως λένε συνάδελφοι φροντιστηρίων:
"Αυτό, μάλλον δε θα μπει, το έβαλαν στα θέματα ΟΕΦΕ άρα το έκαψαν".
"Η ενότητα τάδε έπεσε πέρσι οπότε είναι πολύ πιθανό να μη ξαναπέσει."
"Τα θέματα Α,Β είναι θεωρία και πιάνουν 60%. Αν παπαγαλίσετε θα γράψετε 12!"
Φέτος αυτό με το παπαγάλος = σίγουρο 60% ήταν μεγάλη φόλα για τα παιδιά που πόνταραν εκεί και στη τεμπελιά. Υποπρόγραμμα στο θέμα Β με 12 μόνάδες. 48% μέγιστο ο παπαγάλος.

Κάνουν και στα παιδιά τις καφετζούδες, πολύ απλά γιατί αν πέσουν μέσα, όλοι θα το θυμούνται και θα γίνει ντόρος, αν πέσουν έξω, απλά έπεσαν έξω κι είπαν μάλλον, ίσως, μπορεί, άρα δε φταίνε για μια εικασία τους. Καταλαβαίνετε τι κάνουν;


Για να δω τι άλλο έλεγες:
"Όλη αυτή η χολή που βγάζετε για τους καθηγητές των σχολείων (μόνο των δημόσιων, γιατί άραγε;) δεν στοχοποιεί; Δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται για αυτό. "

Και δε σκέφτηκες το ενδεχόμενο να ΜΗΝ ήταν χολή;;; Δεν είμαστε πικρόχολοι εδώ. Απλά συζητάμε.
Και ποιος είπε πως μαργαριτάρια των φροντιστηρίων είναι στο απυρόβλητο; Πλάκα κάνεις;
Θέματα ΟΕΦΕ ΕΠΑΛ τα είχαν γράψει σε python3 αντί python2. Νομίζεις τους χαριστήκαμε; Θες να ψάξω να σου βρω το link να δεις πόσο τραβούσαμε τα μαλλιά μας; Έλα κάνε μας τη χάρη, μας κατηγορείς αβάσιμα και δίνεις την εικόνα πως δε ξέρεις τι σου γίνεται εδώ μέσα. Ηρέμησε λίγο.
Από την άλλη αν έχεις στο Δημόσιο συνάδελφο που μπλέκει ΓΛΩΣΣΑ και Ψευδογλώσσα σε ένα τουρλουμπούκι, συγγνώμη ρε φίλε, θα πρέπει να υπερασπιστείς το σωστό, προσπαθώντας να μην εκθέσεις τον/τη συνάδελφο. Αλλά μοιραία κάποιος θα εκτεθεί. Ποιος; Αυτός που δε πάει by the book.

Κάτι ακόμα. Δε μιλάς υποτιμητικά όταν μιλάς για συναδέλφους φροντιστηρίων. Μιλάς υποτιμητικά όταν μιλάς υποτιμητικά. Έχεις μιλήσει υποτιμητικά για συναδέλφους φροντιστηρίων, έχεις μιλήσει υποτιμητικά και για συναδέλφους Δημοσίου. Ειλικρινά σου φταίνε όλοι, έχεις επιτεθεί και σ' εμένα στο παρελθόν, δε το πήρα προσωπικά, αλλά κάποια στιγμή αυτό πρέπει να σταματήσει, πρέπει να καταλάβεις πως εδώ είναι φιλικό το κλίμα. Ειλικρινά αν έχεις δεχτεί πόλεμο από συναδέλφους φροντιστηρίων, λυπάμαι ειλικρινά. Αλλά δεν είμαστε όλοι ίδιοι, μη μας βάζεις στο ίδιο σακί. Τουλάχιστο προσπάθησε.

Mxyzptlk

κύριε GeorgEco
Γράφετε τεράστιας εκτάσεως μηνύματα, και στο 80% αναφέρετε πόσο φανταστικός καθηγητής είστε, πόσο τέλεια γράφουν οι μαθητές σας και πως τους προστατεύετε από τις ανακρίβειες που τους λένε στο σχολείο. Ούτε διαφήμιση να κάνατε. Μεταφέρετε προσωπικές εμπειρίες πάνω στις οποίες προσπαθείτε άγαρμπα να γενικεύσετε.
Λέτε ότι κάποιος μέλος εξεταστικής επιτροπής σας είπε ότι κόβουν για Τ_Α.
Εγώ λέω ότι λέτε ψέμματα. Αποδείξτε ότι μας λέτε αλήθεια. Ποιος σας το είπε; Με όνομα και επώνυμο. Αλλιώς επιχειρήματα του στυλ "κάποιος κάπου κάποτε" είναι για γέλια.
Ας βγει ένας καθηγητής του δημοσίου να μας πει αν κόβουν για Τ_Α.
Εγώ έχω μιλήσει με πάρα πολλούς βαθμολογητές (αληθινούς όχι κατά φαντασία σαν και σας) και μου έχουν πει ότι έχουν οδηγία από τους συντονιστές να μην κόβουν για συντακτικά λάθη αν δεν επηρεάζουν την λογική της λύσης. Δεν εξετάζονται αυτά.
Φυσικά και δεν θα προτείνει κανείς σε μαθητή να γράψει Τ_Α, αλλά αν το κάνει δεν θα κόψουν.

Αυτό που κόβουν αν γράψεις Σ αντί για Σωστό είναι ασύστολο ψέμμα και θα πρέπει να ντρέπεστε για την διασπορά ψευδών ειδήσεων που κάνετε.
Προσπαθείτε με "φήμες" που βγάζετε από το μυαλό σας να μειώσετε τους βαθμολογητές!
Γιατί όμως? Εγώ ξέρω την απάντηση αλλά δεν θα πω, σας αφήνω να το βρείτε μόνος σας.

Και κάτι άλλο πριν κλείσω. Όταν κάποιος μπαίνει εδώ να γράψει ένα μήνυμα τέτοιας έκτασης με ασυναρτησίες στις 4 το πρωί κάτι δεν πάει καλά, και δεν λέω τίποτα άλλο, ούτε και θα ασχοληθώ ξανά γιατί δεν έχει νόημα.
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους
συνάδελφοι γιατί γίνεται πάλι η συζήτηση "ποιοι είναι  καλύτεροι, οι καθηγητές του δημοσίου ή των φροντιστηρίων;;" .. ήταν κάπως άστοχο
Παράθεση από: Κώστας Τ. στις 11 Μαρ 2022, 09:33:38 ΠΜ............
Τα περισσότερα είναι από συναδέλφους καθηγητές σε δημόσια Λύκεια.
Κάθε χρόνο καταγράφω τα διάφορα διαμάντια.
Κώστα κατά τη γνώμη μου δεν ήταν απαραίτητη η πρόταση αυτή, ας μην το αναλύσουμε για άλλη μία φορά, προφανώς υπάρχουν εξαιρετικοί συνάδελφοι στα δημόσια σχολεία και συνάδελφοι λιγότερο καλοί ή άπειροι που τώρα μαθαίνουν και μπορεί να που κάποια λάθος έκφραση, όπως και εξαιρετικοί συνάδελφοι στα φροντιστήρια και συνάδελφοι λιγότερο καλοί ή άπειροι που τώρα μαθαίνουν και μπορεί να που κάποια λάθος έκφραση , πάνω κάτω υποθέτω σε όλους μας έχει τύχει  .. 

Παράθεση από: Mxyzptlk στις 12 Μαρ 2022, 09:37:02 ΜΜΏστε μιλάω υποτιμητικά ε;
Ο προηγούμενος που στοχοποίησε τους καθηγητές του δημοσίου ότι πετάνε μαργαριτάρια ενώ στην ουσία αυτά που έλεγε αυτός ήταν λάθος δεν στοχοποίησε;
Όλη αυτή η χολή που βγάζετε για τους καθηγητές των σχολείων (μόνο των δημόσιων, γιατί άραγε;) δεν στοχοποιεί; Δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται για αυτό.
Όταν όμως γράφουν για τα φροντιστήρια τότε μιλάμε υποτιμητικά.
Εσείς μπορείτε να μιλάτε υποτιμητικά για τους καθηγητές του δημοσίου αλλά είστε στο απυρόβλητο γιατί είστε οι φοβεροί καθηγητές που οι μαθητές σας γράφουν 100/100!!!
Συνέλθετε και ξεκαβαλήστε το καλάμι.
κύριε Mxyzptlk, αν μου επιτρέπετε μία άποψη: 1) προφανώς και μιλάτε υποτιμητικά (επειδή κατά τη γνώμη σας μίλησε υποτιμητικά ο προηγούμενος δε σημαίνει πως δε μιλάτε και εσείς ) 2) προφανώς και γενικεύετε, κάνετε πρακτικά όλα αυτά που σας ενόχλησε στην (άστοχη ξαναλέω κατά τη γνώμη μου) πρόταση του Κώστα 

Παράθεση από: Mxyzptlk στις 13 Μαρ 2022, 08:57:34 ΠΜκύριε GeorgEco
Γράφετε τεράστιας εκτάσεως μηνύματα, και στο 80% αναφέρετε πόσο φανταστικός καθηγητής είστε, πόσο τέλεια γράφουν οι μαθητές σας και πως τους προστατεύετε από τις ανακρίβειες που τους λένε στο σχολείο. Ούτε διαφήμιση να κάνατε. Μεταφέρετε προσωπικές εμπειρίες πάνω στις οποίες προσπαθείτε άγαρμπα να γενικεύσετε.
Λέτε ότι κάποιος μέλος εξεταστικής επιτροπής σας είπε ότι κόβουν για Τ_Α.
Εγώ λέω ότι λέτε ψέμματα. Αποδείξτε ότι μας λέτε αλήθεια. Ποιος σας το είπε; Με όνομα και επώνυμο. Αλλιώς επιχειρήματα του στυλ "κάποιος κάπου κάποτε" είναι για γέλια.
Ας βγει ένας καθηγητής του δημοσίου να μας πει αν κόβουν για Τ_Α.
Εγώ έχω μιλήσει με πάρα πολλούς βαθμολογητές (αληθινούς όχι κατά φαντασία σαν και σας) και μου έχουν πει ότι έχουν οδηγία από τους συντονιστές να μην κόβουν για συντακτικά λάθη αν δεν επηρεάζουν την λογική της λύσης. Δεν εξετάζονται αυτά.
Φυσικά και δεν θα προτείνει κανείς σε μαθητή να γράψει Τ_Α, αλλά αν το κάνει δεν θα κόψουν.

Αυτό που κόβουν αν γράψεις Σ αντί για Σωστό είναι ασύστολο ψέμμα και θα πρέπει να ντρέπεστε για την διασπορά ψευδών ειδήσεων που κάνετε.
Προσπαθείτε με "φήμες" που βγάζετε από το μυαλό σας να μειώσετε τους βαθμολογητές!
Γιατί όμως? Εγώ ξέρω την απάντηση αλλά δεν θα πω, σας αφήνω να το βρείτε μόνος σας.

Και κάτι άλλο πριν κλείσω. Όταν κάποιος μπαίνει εδώ να γράψει ένα μήνυμα τέτοιας έκτασης με ασυναρτησίες στις 4 το πρωί κάτι δεν πάει καλά, και δεν λέω τίποτα άλλο, ούτε και θα ασχοληθώ ξανά γιατί δεν έχει νόημα.
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

3) για αυτή την ανάρτηση τι να πω, πραγματικά δεν ξέρω, απλά να υποθέσω πως ούτε εσείς μας αποδείξατε με ονόματα κτλ ποιοι είναι οι βαθμολογητές που μιλήσατε, εκτός αν δεν τα είδα εγώ ... άρα και εσάς είναι "φαντάσματα" , έστω μέχρι αποδείξεως του εναντίου σωστά ??

ας ηρεμήσουμε όλοι λίγο, τελειώνει η χρονιά σιγά σιγά και υποθέτω έχουμε καλύτερα πράγματα να συζητήσουμε


George Eco

#27
Παράθεση από: Mxyzptlk στις 13 Μαρ 2022, 08:57:34 ΠΜΑλλιώς επιχειρήματα του στυλ "κάποιος κάπου κάποτε" είναι για γέλια.
Δηλαδή και το δικό σου επιχείρημα για  πέντε εξεταστές για γέλια είναι, έτσι; Είναι ο λόγος σου ενάντια στο δικό μου. Λες πως μπορεί να λέω εγώ ψέματα, μπορεί να λες κι εσύ όμως. Το βιβλίο τι λέει; Υπεκφεύγεις την απάντηση, γιατί έχεις εκτεθεί ανεπανόρθωτα εδώ και το καταλαβαίνω. Το να με κατηγορείς για αυτο-προβολή, είναι ανήθικό όμως. Γιατί το τεράστιο μήνυμα αφορούσε την αφεντιά σου στο 80% στο μεγαλύτερο ποσοστό και τα όσα έλεγες. Κι αντί να απαντάς επιτίθεσαι, δε πειράζει, φάνηκε ποιος είσαι.

Παράθεση από: Mxyzptlk στις 13 Μαρ 2022, 08:57:34 ΠΜΑς βγει ένας καθηγητής του δημοσίου να μας πει αν κόβουν για Τ_Α.
Εσύ δεν είσαι Καθηγητής Δημοσίου; Διότι τόσο καιρό μιλάς σαν αυθεντία, όχι τίποτ' άλλο.
Παράθεση από: Mxyzptlk στις 13 Μαρ 2022, 08:57:34 ΠΜΕγώ έχω μιλήσει με πάρα πολλούς βαθμολογητές (αληθινούς όχι κατά φαντασία σαν και σας)
Παρατηρείς πόσο κοντράκιας κι εριστικός καταντάς; Δε χρειαζόταν αυτό με τα bold, παλεύεις να υποτιμήσεις και να εκνευρίσεις το συνομιλητή σου ύπουλα. Όσο αληθινοί είναι οι δικοί σου, αν είναι όντως, τόσο αληθινός είναι κι ο δικός μου βαθμολογητής. Κοντρίτσα κάνε μόνος σου.
Παράθεση από: Mxyzptlk στις 13 Μαρ 2022, 08:57:34 ΠΜΑυτό που κόβουν αν γράψεις Σ αντί για Σωστό είναι ασύστολο ψέμμα και θα πρέπει να ντρέπεστε για την διασπορά ψευδών ειδήσεων που κάνετε.
Προσπαθείτε με "φήμες" που βγάζετε από το μυαλό σας να μειώσετε τους βαθμολογητές!
Όχι. Αυτό ισχύει, αυτό έχει συμβεί, κι αυτό το προσέχουμε. Για Πανελλήνιες μιλάμε πάντα ε! ΔΕΝ είναι φήμη, το έχουν πάθει παιδιά κι έμαθαν, αν γίνεσαι έξω φρενών, βάσιμα, αν έπαψε να ισχύει αυτό το ανόητο και κατά τη δική μου γνώμη πράγμα, μπορεί και να χαρώ, στο παρελθόν ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ όμως! Όπως έχει γίνει κι εξάντληση αυστηρότητας, να τα θελουν όλα αναλυτικά σε μερικά σημεία κλπ. Αυτό που λες ότι κατηγορώ τους βαθμολογητές και καλά, είναι μια αβάσιμη κατηγορία, με στόχο να αποπροσανατολίσεις τη κουβέντα, για να αποφύγεις να απαντήσεις στα όσα έχουν ουσία και δε μπορείς. Πάλι τρολάρεις λοιπόν, οπότε δε θα επεκταθώ.
Αν έχεις διαφορετική εικόνα ή γνώμη, την εκθέτεις, δεν επιτίθεσαι, ανοικτός σε κουβέντα είμαι, τις δικές μου πληροφορίες παραθέτω, δε τις παρουσιάζω ως απόλυτες αλήθεις όπως εσύ που δε σηκώνεις άλλη γνώμη ή οπτική απ' τη δική σου. Αλλά πώς; Η κόντρα εδώ έχει ξεφύγει από την αλήθεια που δήθεν υποστηρίζεις. Είναι το λαβωμένο εγώ σου που μιλά, γιατί κάποιος τόλμησε στο ξεκάρφωτο να σου απαντήσει μία φορά, για τη κακή σου συμπεριφορά σε συνάδελφο. Ούτε καν σ' εμένα μίλησες άσχημα. Σκέψου το. Ουσιαστικά υπερασπίστηκα κάποιον που ούτε καν γνωρίζω. Διότι ήσουν άδικος.

Παράθεση από: Mxyzptlk στις 13 Μαρ 2022, 08:57:34 ΠΜΚαι κάτι άλλο πριν κλείσω. Όταν κάποιος μπαίνει εδώ να γράψει ένα μήνυμα τέτοιας έκτασης με ασυναρτησίες στις 4 το πρωί κάτι δεν πάει καλά, και δεν λέω τίποτα άλλο, ούτε και θα ασχοληθώ ξανά γιατί δεν έχει νόημα.
Όταν κάποιος βαπτίζει ασυναρτησία κάτι που λέει ο συνομιλητής του αυθαίρετα και κοιτάει πότε έγραψε ο συνομιλητής του κάτι, γιατί ξέμεινε από επιχειρήματα...

Το πότε βρίσκω ώρα να γράφω στο forum κι αν Σάββατο ξημερώματα μου τη κάπνισε να απαντήσω, γούστο μου καπέλο μου. Έχεις πλάκα πάντως. Όποιος ασχοληθεί άλλο με τη πάρτη σου είναι αυτός που έχει μάλλον το πρόβλημα. Μην ανησυχείς, όλοι καταλάβαμε.

Laertis

Ψυχραιμία συνάδελφοι, δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα εδώ μέσα. Αν κάποιοι θεωρούν ότι έχουν να χωρίσουν κάτι απο κάποιον ή κάποιους απο τους υπόλοιπους συναδέλφους, καλό είναι να αποχωρίσουν απο το φόρουμ οικοιοθελώς, για να μη βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση της αποβολής.
Το μόνο σίγουρο που πετυχαίνουν όσοι συνάδελφοι είτε του Δημοσίου είτε του Ιδιωτικού τομέα παίρνουν θέση μέσα απο το φόρουμ ενάντια στην μιά ή στην άλλη ομάδα συλλήβδην, είτε προσωπικά, είναι να χαρακτηρίζουν άσχημα και άδικα όλο τον κλάδο και το μάθημα ταυτόχρονα, γιατί δίνεται μια γενική χαοτική εντύπωση, εικόνα διάλυσης και επίτευξης προσωπικών στόχων.
Προφανώς όλα αυτά σε καμία περίπτωση δε μπορούν να αντικατοπτρίζουν τον κλάδο μας και το διδασκόμενο μάθημα. Προσωπικές απόψεις δικαιούται να έχει ο καθένας και φυσικά μπορεί να τις προβάλλει, τεκμηριωμένα, χωρίς πάθη και χωρίς να προσβάλλει κανέναν. Είναι υποχρέωση κάθε μέλους του φόρουμ να αναγνωρίζει το δικαίωμα του λάθους ή της λανθασμένης εντύπωσης, και χωρίς προκλήσεις ή υπερβολές να προσπαθεί να διορθώσει ή να μετριάσει μια λανθασμένη εντύπωση ή πληροφορία μέσα απο τις δημοσιεύσεις του.

Το φόρουμ αυτό είναι δημόσιο και ανοικτό σε όλους - προφανώς είναι κατανοητό σε όλους μας ότι μας διαβάζουν και μαθητές, γονείς ή συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων - και για όσους γράφουν εδώ μέσα ισχύουν κάποιοι κανόνες τους οποίους αποδέχτηκαν κατα την εγγραφή τους.

Το θέμα αυτό κλειδώνεται γιατί πλέον δεν έχει να προσφέρει τίποτα παραπάνω στην αρχική δημοσίευση του νήματος.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola