Μετατροπή από μια δομή επανάληψης σε μια άλλη

Ξεκίνησε από theoni, 25 Οκτ 2018, 02:38:03 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

theoni

Γειά  σας θα ήθελα την βοήθεια  σας  υπάρχει ο εξής αλγόριθμος
α<--0
Ι<--1
Αρχή  επανάληψης
     α<--α+Ι^2
      Ι<--Ι+2
Μέχρις ότου Ιdiv7>5
Εμφάνισε α
Η εκφώνηση είναι να μετατρέψετε τη δομή επανάληψης στις άλλες δύο δομές επανάληψης ..Σε όσο μετατρέπεται σϊγουρα σε για μπορεί να μετατραπεί????? Υπαρχουν βοηθήματα που λένε πως γίνεται με για και άλλα πως όχι  η δική σας άποψη ποια είναι???

Laertis

Φυσικά και γίνεται σε Για γιατί η μεταβλητή Ι πέρνει συγκεκριμένες τιμές και με συγκεκριμένο βήμα :

α<--0
Για Ι απο 1 μέχρι 41 με βήμα 2
      α<--α+Ι^2
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε α

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

orion42

 ! Κάνω μετατροπή σε ΟΣΟ, αφού κάνω πρώτα πίνακα τιμών με την ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ και βρω μέχρι ποιόν αριθμό θα φτάσω (41)
α <-- 0
Ι <-- 1
α <-- α+Ι^2       
Ι <-- Ι+2         
Όσο Ι <=41 επανάλαβε
  α <-- α+Ι^2
  Ι <-- Ι+2
Τέλος_επανάληψης
Γράψε α

  ! Μετά κάνω τη μετατροπή σε ΓΙΑ
α <-- 0
Ι <-- 1
α <-- α+Ι^2     ! (α <-- 0 + 1,  δηλαδή, α=1)
Ι <-- Ι+2         ! (Ι <-- 1 + 2, δηλαδή,  Ι =3)
Για Ι από 3 μέχρι 41 με βήμα 2
  α <-- α+Ι^2
Τέλος_επανάληψης
Γράψε α

andreas_p

Στον 1ο έλεγχο η Σ της Όσο είναι Αληθής.
Ο βρόχος
  α <-- α+Ι^2       
  Ι <-- Ι+2
για ποιο λόγο προτάσσεται ;   

orion42

Γιατί προέρχεται από την Μέχρις_ότου και θα γίνει  1 φορά υποχρεωτικά. Αυτό ήθελα να δείξω. Μπορεί και να παραλειφθεί.

George Eco

Παράθεση από: orion42 στις 15 Μαρ 2021, 05:08:32 ΜΜ
Γιατί προέρχεται από την Μέχρις_ότου και θα γίνει  1 φορά υποχρεωτικά. Αυτό ήθελα να δείξω. Μπορεί και να παραλειφθεί.
Κι έχει απόλυτο δίκιο.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Γιατί όμως να ταλαιπουρούμε τους μαθητές με τέτοιες ασκήσεις;

petrosp13

Γενικά, εφόσον δεν υπάρχει σαφώς διατυπωμένος ορισμός του τι εννοούμε ισοδύναμη δομή επανάληψης, θα έπρεπε να αποφεύγονται μάλλον τέτοιες ασκήσεις
Αλλά συμβαίνει το αντίθετο...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

George Eco

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 21 Μαρ 2021, 08:17:41 ΜΜ
Γιατί όμως να ταλαιπουρούμε τους μαθητές με τέτοιες ασκήσεις;

Συμφωνώ με τον κο Καρκαμάνη. 
Μπορεί κανείς να εξετάσει πολλά περισσότερα με πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ που να περιέχει μία ΓΙΑ και να ζητά η άσκηση να γίνει διάγραμμα ροής.

Διπλή τροποποίηση έχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας και φόρτο εργασίας. Πόσο τοις εκατό θα της βάζαμε από τη βαθμολογία; Σπατάλη μονάδων, έχουμε μόνο 100 για να εξετάσουμε όλη την ύλη.

bugman

Θα βάλω ένα απλό ερώτημα για όσους προτείνουν μια γλώσσα:
Πόσο καλός γνώστης είσαι στη γλώσσα που προτείνεις;
Για να γίνει πιο απλό το ερώτημα: Πόσο έχεις μελετήσει την γλώσσα; Γνωρίζεις προγραμματισμό με αντικείμενα; Έχεις φτιάξει μια παραθυρική εφαρμογή με χρήση γεγονότων; Τέλος, μπορείς να αναφέρεις τις πηγές τις οποίες μελέτησες για να μάθεις τη γλώσσα;

George Eco

Bugman ΑΝ θα πρότεινα μια γλώσσα, θα τη πρότεινα βάσει του τι θέλουμε να κάνουμε με αυτή. Οπότε η ερώτηση είναι πολύ γενική, δε μπορώ  να σου απαντήσω συγκεκριμένα.
Κάποιος ίσως θέλει να φτιάξει λειτουργικό σύστημα, άλλος ίσως θέλει να στήσει ιστοσελίδα, κάποιος άλλος ένα app σε android, άλλος ένα MMORPG, άλλος ένα visual novel . Διαφορετικές ανάγκες, διαφορετικές προτάσεις.
ΥΓ: Μήπως ήθελες να το ρωτήσεις αυτό στη συζήτηση που έχει ανοίξει για το τι γλώσσα να προταθεί στη Δευτεροβάθμια κι έπεσε εδώ κατά λάθος;