Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα  (Αναγνώστηκε 484954 φορές)

thrace

  • Επισκέπτης
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1575 στις: 14 Σεπ 2014, 05:57:03 μμ »
Για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, όπως κι εμείς προτείναμε πέρσι να μπει το διαζευκτικό με την Χημεία
Ναι, διότι θεωρούμε ότι οι υποψήφιοι φοιτητές των τμημάτων πληροφορικής πρέπει να εξετάζονται στην πληροφορική και όχι στη χημεία. Θα έπρεπε κατά τη γνώμη σου η διάζευξη να είναι με τα μαθηματικά;
Πέτρο... δε μας τα λες καλά. Μήπως πέρασες το βράδυ με καμία χημικό;

Spyridon

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1576 στις: 14 Σεπ 2014, 06:01:41 μμ »
Για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, όπως κι εμείς προτείναμε πέρσι να μπει το διαζευκτικό με την Χημεία

Η απάντηση που πρέπει να δίνουμε αν τεθεί αυτό από τους συνάδελφους χημικούς νομίζω είναι αυτή..

"Η ΠΕΚΑΠ και οι Ενωσεις Καθηγητων δεν είναι ΝΠΔΔ ουτε θεσμοθετημενος σύμβουλος του Κράτους. Ειναι μια ενωση καθηγητων αναγνωρισμενη ναι μεν απο το Κρατος (δηλαδή όχι παράνομη) αλλά όχι παρά τω Κράτος Έχει την άποψη της, τη λέει δημοσία και κρίνεται δημόσια απο τον κοσμο και απο τα μελη της (τα οποία άμα δε συμφωνούν μαζί της έχουν κάθε δικαίωμα να πάψουν να είναι μέλη της). Η ΕΕΧ όμως κατέχει θεσμική θέση και ΜΟΝΟ για θέματα χημειας, και παίρνει υποχρεωτικά κάθε χρόνο συνδρομή από τα χιλιάδες μέλη της με κρατική απόφαση. Δεν έχει κανένα θεσμικό δικαίωμα να μιλάει για θέματα πληροφορικής χρησιμοποιωντας την επίσημη σφραγίδα της ΕΕΧ. Αν θέλει μπορεί να μαζέψει κάποια μέλη της να δημιουργησουν ένα παρεακι χημικών (π.χ καθηγητές χημείας αντίστοιχο με την ΠΕΚΑΠ) και να υπογράψουν ένα κείμενο που να αναφέρεται στην πληροφορική σαν σύλλογος - ιδιώτες και όχι σαν επίσημη θεσμοθετημενη ένωση - σύμβουλος του Ελληνικού Κράτους.

Αν βγάλει λοιπόν επίσημη ανακοίνωση με την επίσημη σφραγίδα της Ενωσης θα κάνει κατάχρηση του θεσμοθετημενου ρόλου της για να συμβουλέψει- επηρεάσει το Κράτος σε θέματα που δεν άπτονται της θεσμοθετημενης επιστημονικης της αρμοδιότητας και αυτό αν δεν κάνω λάθος λέγεται θεσμική εκτροπή και πάλι αν δεν κάνω λάθος, και ας μας διαφωτίσει κάποιος νομικός, είναι και παράνομο."

dkonetas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 116
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1577 στις: 14 Σεπ 2014, 07:45:44 μμ »
Με λύπη διαβάζω ότι μετά από την - κατά τη γνώμη μου ουσιαστική και με περιεχόμενο- τοποθέτηση του Νεκτάριου Μουμουτζή (στην προηγούμενη σελίδα μηνυμάτων καθώς και στο: http://free-informatics.blogspot.gr/2014/09/blog-post_13.html) δεν υπάρχουν παρά σχόλια περί αρμοδιότητας της Ε.Ε.Χ.  να αναφέρεται σε εκτός Χημείας θέματα...  Δηλαδή θεωρείτε ότι αν έχει τυπικά ή όχι το δικαίωμα θα  αλλάξει την ουσία του ζητήματος;
Παρακαλώ ξαναδιαβάστε την παρέμβαση και καλό είναι να υπάρχουν τοποθετήσεις επί της ουσίας (διαφωνίας ή συμφωνίας).

ΔΚ :-)

παρεμπιπτόντως και δευτερευόντως συμφωνώ ότι δεν είναι στις αρμοδιότητες της Ε.Ε.Χ. ... Θα μπορούσε να προσθέσει κανείς ότι αποτελεί νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου που υπάγεται στην εποπτεία του Υπουργείου Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας και όχι του Παιδείας αλλά αυτό ουσιαστικά υποβαθμίζει το ζήτημα σε επίπεδο συντεχνιακής διεκδίκησης....  Μην αφήσουμε  τα δημοσιεύματα και τους κύκλους (όπως αυτός της διοίκησης της Ε.Ε.Χ.) να διχάσουν τους άξιους εκπαιδευτικούς είτε αυτοί είναι Χημικοί είτε Πληροφορικοί...  Είναι ευκαιρία να αναδείξουμε την διαφορετική ποιότητα η οποία μας διακρίνει ...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2366
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1578 στις: 14 Σεπ 2014, 07:53:24 μμ »
Ναι, διότι θεωρούμε ότι οι υποψήφιοι φοιτητές των τμημάτων πληροφορικής πρέπει να εξετάζονται στην πληροφορική και όχι στη χημεία. Θα έπρεπε κατά τη γνώμη σου η διάζευξη να είναι με τα μαθηματικά;
Πέτρο... δε μας τα λες καλά. Μήπως πέρασες το βράδυ με καμία χημικό;

Ζητήσατε νομιμοποίηση της ΕΕΧ να κάνει πρόταση για την εισαγωγή της Πληροφορικής
Και σας απάντησα ποιος είναι ο αντίλογος τους, ότι κι εσείς προτείνατε την αφαίρεση τμημάτων και μαθητών από την Χημεία
Είναι αυτονόητο το ποιος έχει δίκιο, αλλά νομιμοποίηση (έτσι όπως την συζητάμε) δεν έχει κανένας από τους δυο να μιλάει για άλλο μάθημα
Η Πληροφορική πρέπει να είναι εξεταζόμενο μάθημα και βαρύτητας μαζί με τα μαθηματικά για όλες τις τεχνολογικές σχολές
Τελεία και παύλα
Καμία αναφορά σε άλλο μάθημα. Ούτε Χημεία, ούτε Βιολογία, ούτε Θρησκευτικά
Δεν θα πέσουμε στο επίπεδο τους

ΥΓ. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΙΛΑΩ
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Σεπ 2014, 08:03:59 μμ από petrosp13 »
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313

gfoustan

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 14
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1580 στις: 15 Σεπ 2014, 05:00:35 μμ »
Νομίζω τους απάντησε ο Δημήτρης στα σχόλια......
Γιώργος Φουστανάκης

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1581 στις: 15 Σεπ 2014, 08:27:05 μμ »
Αμάν πια με το ESOS. Παλι δεν ανέβασε το σχόλιο μου. Εχουν περάσει 5 ώρες από τοτε. Και είναι παρόμοιο με του Δημήτρη.

thrace

  • Επισκέπτης
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1582 στις: 15 Σεπ 2014, 11:14:23 μμ »
… Προτίθεστε να ακυρώσετε την παραπάνω απόφαση και να επαναφέρετε σε ισχύ την προηγούμενη ρύθμιση για β΄ ανάθεση του μαθήματος των Μαθηματικών στους καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού, ώστε να μην υποβαθμιστεί το μάθημα των Μαθηματικών;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Νίκος Τσούκαλης
Μαρία Ρεπούση

Η κυρία του "Συνωστισμού" θεωρεί ότι ένας μαθηματικός όχι μόνο μπορεί να διδάσκει πληροφορική αλλά να έχει και τον τίτλο του καθηγητή πληροφορικής, ενώ είναι απαράδεκτο να διδάσκει μαθηματικά ένας πληροφορικός. Δεν συζητάμε το γεγονός να έχει και τον τίτλο του καθηγητή μαθηματικών. Από τα 36 μαθήματα της ΑΣΟΕΕ στο τμήμα πληροφορικής τα 10 είναι μαθηματικά. Πόσα μαθήματα πληροφορικής έχει το μαθηματικό αναρωτιέμαι;

Τώρα που το σκέφτομαι, ένα καλό επιχείρημα για να εξετάζονται στην πληροφορική οι υποψήφιοι φοιτητές των μαθηματικών τμημάτων είναι διότι, το ίδιο το Ελληνικό κράτος αναγνωρίζει τους απόφοιτους μαθηματικών τμημάτων ως ικανούς να διδάξουν πληροφορική. Αν δεν κάνω λάθος το ίδιο ισχύει και για τους φυσικούς;!

Πέρα από τα μαθηματικά όμως, όλοι οι απόφοιτοι τμημάτων πληροφορικής οικονομικών πανεπιστημίων έχουμε από το υπουργείο εργασίας άδεια ασκήσεως οικονομολογικού επαγγέλματος και άδεια λογιστή β' τάξης, αλλά το υπουργείο παιδείας δεν μας θεωρεί ικανούς να διδάξουμε ΑΟΘ και ΑΟΔΕ. Αντίθετα, μετά την κατάργηση της κοινωνιολογίας στις δέσμες, έδωσε το δικαίωμα στους κοινωνιολόγους (με μηδενικές γνώσεις οικονομικών) να διδάσκουν Πολιτική Οικονομία.
Αθάνατη Ελλάδα...

sstergou

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 988
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1583 στις: 16 Σεπ 2014, 11:43:32 πμ »
Ενημέρωση μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2014-15 σχετικά - με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο, - την επιλογή του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας και των επιστημονικών πεδίων

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/7%CE%9C0%CE%929-%CE%A1%CE%A5%CE%A4

δείτε τον πίνακα στο τέλος.

Αποστολάτος Άκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 90
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1584 στις: 16 Σεπ 2014, 12:04:30 μμ »
Ενημέρωση μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2014-15 σχετικά - με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο, - την επιλογή του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας και των επιστημονικών πεδίων

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/7%CE%9C0%CE%929-%CE%A1%CE%A5%CE%A4

δείτε τον πίνακα στο τέλος.
Συνάδελφε, επειδή νομίζω ότι δεν είδα κάτι καινούργιο σε σχέση με αυτά που ισχύουν, μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος αν παρατήρησες κάτι;

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 610
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1585 στις: 16 Σεπ 2014, 12:19:43 μμ »
Ο συντελεστής της έκθεσης ήταν 0.4;
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2366
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1586 στις: 16 Σεπ 2014, 12:27:39 μμ »
Ναι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 375
  • ___
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1587 στις: 18 Σεπ 2014, 12:39:38 πμ »
Πρόταση της ΕΜΕ για το Νέο Λύκειο:

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF

Χωρίς διάθεση για σχολιασμό από την πλευρά μου.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

vtsakan

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 273
  • printf("Smile");
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1588 στις: 18 Σεπ 2014, 02:27:57 πμ »
Πρόταση της ΕΜΕ για το Νέο Λύκειο:

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF

Χωρίς διάθεση για σχολιασμό από την πλευρά μου.

Εγώ αναρωτιέμαι πού ειναι η δική μας πρόταση,  μετά τις νέες υποσχέσεις του υπουργού.

Και μία ακόμη παρατήρηση.  Όταν κάποιος προτείνει μια λίστα σχολών που χρειάζεται η πληροφορική ή η χημεία,  θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του την ύλη των μαθημάτων της Γ λυκειου,  και οχι γενικα τα αντικείμενα.  Διαβάζω σε fora posts συναδέλφων χημικών να λενε πως η χημεία υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών πολυτεχνικων σχολών, με άλλες ονομασίες οπως Υλικά. Σύμφωνοι,  αλλά στα υλικά δεν διδάσκεται ονοματολογία, ανοργανη και PH.
Θεωρώ πως η πρόταση μας γιατί η αλοριθμικη ειναι χρησιμοτερη σε καποια σχολή απο οτι η χημεία θα πρέπει να γίνει πιο συγκεκριμένη, αναφέροντας αντικείμενα (πχ δομημένος προγραμματισμος) και οχι γενικά πληροφορικη ή χημεία.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Gnirut

  • Επισκέπτης
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1589 στις: 18 Σεπ 2014, 10:08:51 πμ »
"Διαβάζω σε fora posts συναδέλφων χημικών να λενε πως η χημεία υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών πολυτεχνικων σχολών, με άλλες ονομασίες οπως Υλικά."

Τα υλικά διδάσκονται σε διάφορες πολυτεχνικές σχολές (κυρίως Ηλ. Μηχ.) και ως επί το πλείστον το μάθημα έχει περισσότερο σχέση με φυσική στερεάς κατάστασης και σχεδόν καμμία σχέση με χημεία.