Αποθετήριο Ασκήσεων Πληροφορικής Γ' Λυκείου (ΑΕΠΠ)

Ξεκίνησε από limitcracker, 02 Οκτ 2021, 08:39:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

limitcracker

Χαίρετε, παρακάτω είναι ένα μοντέρνο βοήθημα για επανάληψη στο μάθημα του ΑΕΠΠ.

aepp.site

☑️ Περιέχει ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας και τις λύσεις τους.
📄 Επίσης είναι ready for Copy&Paste για να μπορείτε εύκολα και γρήγορα να φτιάχνετε διαγωνίσματα προσωποποιημένα για κάθε μαθητή ή τμήμα.
🏷 Οι ασκήσεις είναι ήδη κατηγοριοποιημένες με τα κατάλληλα <tags> για εύκολη και γρήγορη αναζήτηση.
🔁 Συνεχώς ανανεώνεται.

Δεν ξέρω τι θα επιφέρει η Τράζεζα Θεμάτων που έρχεται αλλά το επίπεδο των ασκήσεων στο Αποθετήριο είναι σύγχρονο και πιστεύω βοηθάει.


Θα χαρώ να ακούσω σχόλιά σας!

thanvot

Μπράβο, πολύ καλή η δουλειά σου, πραγματικά.
Υπάρχουν όντως λύσεις στις ασκήσεις; Μήπως κάτι μου διαφεύγει;

dpa2006

Καλή χρονιά με υγεία
Ευχαριστούμε...! :)
Πάρα πολύ καλή δουλειά...!! :)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Magy

Καλησπέρα! Επιπλέον ασκήσεις για αντικειμενοστραφή προγραμματισμό προτείνετε; ή οι εφαρμογές του βιβλίου αρκούν; 

limitcracker

Θέμα Δ - Ημέρα Επαίνου

Δισδιάστατοι Πίνακες  ◇  Υποπρογράμματα

limitcracker

Θέμα Δ - Τράπεζα Θεμάτων

Δισδιάστατοι Πίνακες  ◇  Υποπρογράμματα  ◇  Κλήση Συνάρτησης σε Επανάληψη  ◇  Max Συνεχόμενα σε Πίνακα

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

limitcracker

#7
Θέμα Γ - Ομπρέλες Ξαπλώστρες Θαλάσσης

Επανάληψη  ◇  Τυχαία Προσπέλαση  ◇  Υποπρόγραμμα

limitcracker

Θέμα Δ - Σεισμογράφος

Μέτριο →  Δύσκολο

Δισδιάστατοι Πίνακες  ◇  Κλήση Υποπρογράμματος με Δείκτη ως Παράμετρο  ◇  Max Συνεχόμενα ανά Γραμμή  ◇  Μέσος Όρος ανά Γραμμή  ◇  Συνάρτηση  ◇  Υποπρόγραμμα