Ενα διαγωνισμα στο Α τετραμηνο θα μπορουσε να ειχε κλειστου τυπου ερωτησεις, και ερωτησεις πανω σε ετοιμο κομματι κωδικα που εχει διδαχθει στην τάξη.
Διαγωνισμα στο εργαστηριο γινεται,αλλα χρονοβορο και πιθανον δυσκολο στην υλοποιηση(26 μαθητες ανα τμημα), και διαγωνισμα στη θεωρια οχι.
Σκεψεις που εχουν μεταφερθει και στο συμβουλο και τις εχει δεχτει.
Αφου θελουν ολοκληρωμενες εργαστηριακες ασκήσεις φετος και μαλιστα θεωρω εγω υψηλου επιπεδου για πολλους μαθητες ,ελαστικοτητα στην βαθμολογηση με επικεντρο στην ενασχοληση και κατανοηση.(τισοι ΠΛΥΡΟΦΟΡΡΟΙΚΑΡΙΕΙ ειμαστε)
Αλλες ιδεες δεκτες αλλα νομιζω οτι το μυαλο μας στο τελος θα το καψουμε με αυτα που μας συμβαινουν.....