ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

seibei


che


kostas76

Τελικά στην ΑΔΙΠ δεν υπάρχει κανένας που να έχει σχέση με πληροφορική. Χημικοί, τεχνολογία τροφίμων, βιολόγοι. Δύσκολα τα πράγματα...

dion

Παράθεση από: kostas76 στις 26 Νοε 2014, 12:19:52 ΜΜ
Τελικά στην ΑΔΙΠ δεν υπάρχει κανένας που να έχει σχέση με πληροφορική. Χημικοί, τεχνολογία τροφίμων, βιολόγοι. Δύσκολα τα πράγματα...
Σχετικός (όχι πολύ) είναι ο Τσιαντός Βασίλειος, Μαθηματικός με μεταπτυχιακά στα Δίκτυα Ουρών
Αναλυτικά στοιχεία και για τους άλλους στο http://www.hqaa.gr/gr/board.php

petrosp13

Τμήματα Πληροφορικής και ό,τι άλλο αποφασίσει η ΑΔΙΠ
Δηλαδή, ακόμα και οι άσχετες σχολές καταλήγουν στην Χημεία εξ ορισμού αν δεν γνωμοδοτήσει αλλιώς το ΑΔΙΠ
Μάλιστα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

thana$i$

Παράθεση από: thana$i$ στις 26 Νοε 2014, 10:00:50 ΠΜ
Ας αφαιρεθεί το διαζευκτικό «ή». Ας επιλέγουν οι μαθητές μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής.

Εννοώ ότι μπορούμε να παίξουμε με τις λέξεις και τους λογικούς τελεστές όσο χρειάζεται.
Θεώρημα De Morgan
ΟΧΙ (Α Ή Β)  να το κάνουμε  ΟΧΙ (Α) ΚΑΙ ΟΧΙ (Β).

P.Tsiotakis


Αυτό που είπε στον ΕΝΙΚΟ είπε και σήμερα... Η τριτοβάθμια αποφασίζει.
Τις προηγούμενες μέρες είχαμε δει και άρθρο στην Καθημερινή...

peter13

Δεν είναι δυνατό να μπαίνεις στα τμήματα Πληροφορικής τον 21ο αιώνα και να μη σου ζητούν επάρκεια στο μάθημα αυτό, και σε όποιο άλλο τμήμα η ΑΔΙΠ μας πει. Σε ελάχιστα τμήματα δηλαδή. Είναι η μόνη προσθήκη. Καμία άλλη».
http://www.pde.gr/index.php?page=7937

Game over δηλαδή εκτός και αν περιμένουμε από το Γεροθανάση να ρωτήσει το μαθηματικό και το μαθηματικο να κάνει γενική συνέλευση και να απαντήσει λογικά και όχι συντεχνιακά.. Μαθηματικό ανήκει στη σχολή Θετικών Επιστημών άρα Χημεία...

Πάντως αν γίνει μόνο για τα τμήματα πληροφορικής θα είναι καταστροφικό... Ειδικά και για τους μαθητές... Ένα τμήμα ανά 2? λύκεια για όποιος έχει αποφασίσει ότι θέλει να γίνει πληροφορικός στα 16 του...
Έλεος....

vtsakan

Παράθεση από: peter13 στις 26 Νοε 2014, 03:05:50 ΜΜ
Δεν είναι δυνατό να μπαίνεις στα τμήματα Πληροφορικής τον 21ο αιώνα και να μη σου ζητούν επάρκεια στο μάθημα αυτό, και σε όποιο άλλο τμήμα η ΑΔΙΠ μας πει. Σε ελάχιστα τμήματα δηλαδή. Είναι η μόνη προσθήκη. Καμία άλλη».
http://www.pde.gr/index.php?page=7937

Game over δηλαδή εκτός και αν περιμένουμε από το Γεροθανάση να ρωτήσει το μαθηματικό και το μαθηματικο να κάνει γενική συνέλευση και να απαντήσει λογικά και όχι συντεχνιακά.. Μαθηματικό ανήκει στη σχολή Θετικών Επιστημών άρα Χημεία...

Πάντως αν γίνει μόνο για τα τμήματα πληροφορικής θα είναι καταστροφικό... Ειδικά και για τους μαθητές... Ένα τμήμα ανά 2? λύκεια για όποιος έχει αποφασίσει ότι θέλει να γίνει πληροφορικός στα 16 του...
Έλεος....

Ας μην προτρέχουμε. Ο ίδιος ο Λοβέρδος μίλησε πριν από λίγες μέρες για τα Μαθηματικά. Προφανώς αυτές τις μέρες υπάρχει μία προσπάθεια να υποβαθμιστεί το μέγεθος της αλλαγής, για να αποφευχθούν περαιτέρω αντιδράσεις.
Η ΑΔΙΠ, θα εισηγηθεί την επιλογή του μαθήματος. Και στην εισήγηση θα πρέπει να αιτιολογήσει. Προφανώς θα χρησιμοποιήσει τα προγράμματα σπουδών. Προφανώς θα χρησιμοποιήσει το φυσικό αντικείμενο κάθε σχολής. Τι θα πει δηλαδή; Το Μαθηματικό δεν έχει κανένα μάθημα χημείας, αλλά επειδή είναι σχολή θετικών επιστημών, θα πάρει χημεία; Άλλωστε, και η Πληροφορική, σχολή θετικών επιστημών είναι...

Ας περιμένουμε λοιπόν, και ας συνεχίσουμε την προσπάθεια που κάνουμε, ο καθένας με τον τρόπο του, για την διατήρηση και βελτίωση της αλγοριθμικής στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

thana$i$

Ο κος Τσούκαλης της ΔΗΜ. ΑΡ, δικηγόρος το βρίσκει πολύ απλό. Να ρωτήσουμε τους μεγάλους εφευρέτες του παρελθόντος. Ποια πληροφορική τώρα; Μα να περιμένουμε την ΑΔΙΠ; Χημεία.
Ψυχή βαθιά.

tropheus

Η νομοτεχνική βελτίωση που θα καταθέσει ο υπουργός Παιδείας έχει ως εξής:
Στην παράγραφο 8, του άρθρου 2, στο τέλος της παραγράφου, μετά τη φράση «Τμήμα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις», προστίθενται τα ακόλουθα εδάφια: «Για τμήματα της πληροφορικής εξεταζόμενο μάθημα θα είναι η πληροφορική. Οι άλλες σχολές και τα τμήματα, για τις οποίες θα είναι εξεταζόμενο μάθημα η πληροφορική, θα ορίζονται με απόφαση της ΑΔΙΠ, η οποία θα εκδίδεται μέχρι την 15η Φεβρουαρίου κάθε έτους. Η παραπάνω απόφαση της ΑΔΙΠ δημιουργεί δέσμια υποχρέωση στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για την έκδοση της δικής του απόφασης».
http://www.esos.gr/arthra/35974/allazei-i-tropologia-gia-tin-pliroforiki

thana$i$

Στρογγυλεύει κάποιες γωνίες. Να φανταστώ ότι η κοινή λογική λέει ότι τα τμήματα Ηλ Μηχ και Μηχ Η.Υ που βγάζουν καθηγητές Πληροφορικής τμήματα Πληροφορικής ή μπα;

kostas76

Έχω την εντύπωση ότι αυτή η εξέλιξη μας βάζει σε μια διαδικασία συνεχούς άγχους και ανασφάλειας. Ας είναι όμως. Στην Ελλάδα ζούμε.

merlin

Για μένα είναι σωστό αυτό που κάνει, δεδομένων των συνθηκών. Δηλαδή αποφασίζει ο ίδιος το προφανές (που άλλωστε το έχουν ζητήσει ήδη τα τμήματα) και βάζει Πληροφορική στις σχολές Πληροφορικής. Για λόγους ισορροπίας ίσως θα έπρεπε να ορίσει και την Χημεία για τις σχολές Χημείας (Χημικά, Χημικών Μηχανικών).
Από εκεί και πέρα δεν αναλαμβάνει την ευθύνη και ορίζει υπεύθυνη την ΑΔΙΠ. Θεωρώ ότι η ΑΔΙΠ, άσχετα με το γεγονός ότι έχει συντριπτική πλειοψηφία μελών "φιλικών" προς τη Χημεία, δε θα βγάλει η ίδια την απόφαση χωρίς να ρωτήσει τα τμήματα.
Τώρα αν το Μαθηματικό, Στατιστικής κλπ, αποφασίσουν να ζητήσουν Χημεία θα πέσω από τα σύννεφα για το ακαδημαϊκό μας επίπεδο. Σκεφτείτε την κατακραυγή που θα δεχτούν όταν θα προσπαθήσουν να επιχειρηματολογήσουν! Δε μιλάμε για τους Πολιτικούς Μηχανικούς που μπορεί να ζητήσουν Χημεία, αλλά για την πιο άμεσα συνδεδεμένη επιστήμη με εμάς!
Φυσικά έρχονται λίγο πιο πίσω και οι ηλεκτρονικοί, μηχανολόγοι κλπ.
2-3 μήνες υπομονή λοιπόν...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

ntzios kostas

Ότι και να είναι δε μπορεί η αδιπ να πει μετά την εξέτασηπου θα κάνει, 0 σχολές με πληροφορικη.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...