Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lp

Παράθεση από: jtsop στις 15 Αυγ 2013, 03:16:34 ΠΜ
Γιατί δεν γράφεστε στη λίστα της ΠΕΚΑΠ για άμεση ενημέρωση;;;;; Για περισσότερες επιλογές, επισκεφθείτε αυτήν την ομάδα στη διεύθυνση http://groups.google.gr/group/pekap?hl=el?hl=el

ΥΓ: Ολοσέλιδη καταχώριση σε Κυριακάτική;;;; 3.000€-4.000€

Δηλαδή όταν είσαι γραμμένος ήδη στην ΠΕΚΑΠ πρέπει να κάνεις ξεχωριστή εγγραφή για ενημέρωση; Οταν ήταν οι εκλογές πως βρήκαν τα email μας;

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

petrosp13

Θα παρακαλούσα τον συνάδελφο (απ'ότι κατάλαβα είναι ο ΓΓ) να μην εξεγείρεται εναντίον μας
Επιτέλους, μετά από 3 βδομάδες (; ) βγαίνει κάποιος να απαντήσει κάτι
Συνάδελφε, δεν ξέρω πώς έχετε χωρίσει τις αρμοδιότητες ή τι έχετε κάνει, μόνο τον κο Σκίκο βλέπω να ενημερώνει μέσω fb κι αυτό αποσπασματικά
Νιώθω ότι περισσότερα κάνω εγώ (που είμαι ένα τίποτα), παρά η ΠΕΚΑΠ κι αυτό γιατί δεν μας ενημερώνετε!
Αυτό που θέλαμε όλοι είναι συνεχή και καθημερινή ενημέρωση για το τι γίνεται
Δεν μας αρκεί να διαβάζουμε ότι βγήκε η τάδε ανακοίνωση
Το F5 έχει λιώσει στον υπολογιστή μας και αντί να διαβάζουμε τι λέει ο καθένας μας, θα προτιμούσαμε ΟΛΟΙ να διαβάζουμε τι σκέφτεστε και προτείνετε εσείς και τι βοήθεια χρειάζεστε από τον καθένα μας
Δεν καταλαβαίνω την μυστικοπάθεια. Πληροφορικοί δεν διαβάζουν εδώ και στο fb;
Καθόμαστε σε αναμμένα κάρβουνα, η διαβούλευση θα τελειώσει σε λίγο, το σχέδιο νόμου θα πάει για ψήφο

ΤΙ ΔΡΑΣΤΙΚΟ ΚΑΝΟΥΜΕ;;;

Υ.Γ. Ήμουν από τους πρώτους που σας έστειλα την επιστολή στις 29 Ιουλίου (αυτή που ξεκινάει "Σαν καθηγητής Πληροφορικής..") και προς τιμήν σας, μου απαντήσατε
Υ.Γ.2. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό. Δεν είμαστε απέναντι. Ενημερώστε μας για όλα και κυρίως ζητήστε την βοήθεια μας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lkt

Αντιλαμβάνομαι την αγωνία όλων, ας μην είμαστε όμως εριστικοί! Όλοι βρισκόμαστε στο ίδιο στρατόπεδο.
Κύριε Τσοπόκη ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στο στέκι και παρακαλούμε κρατήστε μας ενήμερους για τις κινήσεις σας. Ξέρετε πολλοί από μας εδώ μέσα εργαζόμαστε στον ιδιωτικό τομέα.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν υπάρχει η βούληση από τους πανεπιστημιακούς να συνδράμουν με πράξεις. Επαναλαμβάνω την άποψη μου πως χωρίς την ουσιαστική συμβολή τους δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα.

keep.accelerating

Καλημέρα,
Χρόνια πολλά σε αυτούς που γιορτάζουν.

Η αδράνεια της Πεκάπ είναι δεδομένη δεν είναι ανάγκη να κρυβόμαστε. Αν κάνω λάθος πείτε μου τι έγινε την περασμένη εβδομάδα και με ποιό τρόπο είχε ¨σχεδιαστεί¨... Πείτε με πότε ενεργοποιήθηκαν τα παραρτήματα και με ποιό τρόπο. Πείτε μου πότε έστειλαν το τελευταίο email για ενημέρωση...

Δεν γράφω για να θίξω πρόσωπα και τις όποιες προσπάθειες έγιναν/γίνονται. Είμαστε μαζί αλλά πρέπει να το νιώθουμε το ίδιο δυνατά όλοι μας. Οι δομές αν θέλετε τέτοιες στιγμές δείχνουν τη δύναμη ή τις αδυναμίες τους...

Ποιός/πότε απέκλεισε τη δημοσίευση σε κυριακάτικη εφημερίδα; Ποιός ρωτήθηκε αν μπορεί να διαθέσει για αυτόν το σκοπό κάποιο ποσό; Μήπως πρέπει να δούμε αν υλοποιείται αυτή η πρόταση πρώτα και μετά να την απορρίψουμε; Ας το δούμε λίγο, αλλά γρήγορα.


Keep Growing

Μια και είναι 15αύγουστος, ας ευχηθούμε ένα χρόνια πολλά στους συναδέλφους - συναδέλφισες που γιορτάζουν και συνεχίζουμε ...

ps. ψάχνοντας στο στέκι, ανακάλυψα αυτό το προφητικό topic.

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4247.msg45730#msg45730

Κάτι ήξερε ο Πέτρος και δε μας το έλεγε.  :)

edit. Ευχαριστούμε keep.accelerating
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

lkt

Παράλειψη μου αλλά η αγωνία για το μέλλον μας, έχει χτυπήσει κόκκινο ακόμα και τέτοιες μέρες!

Χρόνια πολλά κι από μένα και ιδιαίτερα στους εορτάζοντες!

tomgeri

#1341
Δεν συμφωνώ στο να δοθούν λεφτά σε ΜΜΕ. Πρέπει να γίνει άμεσα απεργία διαρκείας με στόχευση στις δομές του υπουργείου.
Και τα λεφτά να δοθούν στο απεργιακό ταμείο για να στηρίξουμε οικονομικά τους συναδέλφους στο υπουργείο που απεργούν. Αν ξεκινήσει η απεργία ή οποιασδηποτε άλλης μορφής αντίδραση, τότε τα ΜΜΕ θα έρθουν μόνα τους!


Έμαθα το κινητό τηλέφωνο του ΓΓ της ΠΕΚΑΠ, αλλά δεν το δημοσιεύω, γιατί με παρακάλεσαν να μην το κάνω (η μόνη περίπτωση να το δημοσιεύσω είναι αν η ψηφοφορία με διατάξει να κάνω κάτι τέτοιο)

Τον συμβούλεψα όμως παρόλαυτά να πάρει ένα δεύτερο καρτοκινητό, να το βάλει σε μια δίγραμμη συσκευή (20 ευρώ κάνει), να το δώσει στην δημοσιότητα, και να το ανοίγει όποτε ευκαιρεί και να διαβάζει μηνύματα και να απαντάει κλίσεις.
Παρακαλώ επίσης τον ΓΓ της ΠΕΚΑΠ να δώσει και ένα public key, για να μπορούμε να του στέλνουμε κρυπτογραφημένα μηνύματα.

Πολλές πληροφορίες είναι διαβαθμισμένες, αλλά ο "στρατηγός" πρέπει να τις γνωρίζει.

Χρόνια πολλά σε όλους, και κυρίως στην πληροφορική στο Λύκειο!

Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

keep.accelerating

Παράθεση από: Keep Growing στις 15 Αυγ 2013, 11:17:01 ΠΜ
Μια και είναι 15αύγουστος, ας ευχηθούμε ένα χρόνια πολλά στους συναδέλφους - συναδέλφισες που γιορτάζουν και συνεχίζουμε ...

ps. ψάχνοντας στο στέκι, ανακάλυψα αυτό το προφητικό topic.

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4247.msg45730#msg45730

Κάτι ήξερε ο Πέτρος και δε μας το έλεγε.  :)

edit. Ευχαριστούμε keep.accelerating
Η μέρα σήμερα είναι μεγάλη γιορτή για όποιον την πιστεύει. Γι αυτό είπα να σας χαιρόμαστε και να είστε καλά πέρα από τα άλλα θλιβερά των ημερών μας. Και για να μη θεωρηθεί ότι χαλάω το topic τελειώνω με αυτό:
Μας έχεις συνηθίσει με link με ψαγμένη μουσική...σήμερα έπρεπε να καρφώσεις ένα χαρούμενο για τη μέρα σου... ;)

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Διαβάζοντας τα σχόλια στην διαβούλευση, θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμα:
Αν και όταν με το καλό πετύχουμε να επανέλθει η ΑΕΠΠ σαν εναλλακτική της Χημείας για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια, δεν θα πρέπει να πέσουμε στην παγίδα ότι ο προγραμματισμός θα πρέπει να είναι εξεταζόμενος ΜΟΝΟ για σχολές Πληροφορικής. Τα περισσότερα σχόλια που διαβάζω, αυτό αναφέρουν.
Ο προγραμματισμός διδάσκεται σε πολλές ακόμα σχολές (Πολιτικών Μηχανικών, Μαθηματικό κτλ.) και θα πρέπει να είναι το μάθημα που θα δίνεται ως 4ο και γι'αυτές.
Μην αφήσουμε τελικά την Χημεία για όλες τις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες πλην Πληροφορικής. Αυτό θα συρρικνώσει σημαντικά το μαθητικό μας δυναμικό. Κι εκεί θα χρειαστεί αγώνας.
Άρα, μην αναφέρετε τον Προγραμματισμό ως απαραίτητο μόνο για σχολές Πληροφορικής.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στην ΠΕΚΑΠ. Ό,τι έγραψα το έγραψα με διάθεση προσφοράς (και αγωνίας), νομίζω όσοι διαβάζουν αυτά που γράφω στο Στέκι το καταλαβαίνουν.
Γιάννη Τσοπόκη, αγαπητέ συνάδελφε είμαστε μαζί σου και με τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ ως συνάδελφοι και αναγνωρίζουμε και στηρίζουμε αυτά που κάνετε για τον κλάδο μας. Συνεχίστε, συνεχίζουμε και στο τέλος θα κερδίσουμε.

jtsop

Παράθεση από: ggfiogos στις 15 Αυγ 2013, 09:40:29 ΠΜ
Δηλαδή όταν είσαι γραμμένος ήδη στην ΠΕΚΑΠ πρέπει να κάνεις ξεχωριστή εγγραφή για ενημέρωση; Οταν ήταν οι εκλογές πως βρήκαν τα email μας;

Ναι, έτσι είναι δυστυχώς. Γενικά έχει γίνει πολλή δουλειά στον τομέα των υποδομών της ΠΕΚΑΠ (domain, hosting κλπ), με την επόμενη ευκαιρία θα δημιουργήσουμε και μια mailing list κάτω από το domain της ΠΕΚΑΠ για ενημέρωση των μελών μας.

petrosp13

#1347
Άλλο ένα όπλο στην φαρέτρα μας: Έφτιαξα ένα αρχείο με τις φετινές σχολές του μηχανογραφικού, σύμφωνα με τα πεδία του Νέου Λυκείου. Δεν συμπεριέλαβα τις κοινές σχολές όλων των πεδίων (στρατιωτικές, ΤΕΦΑΑ κτλ.). Προκύπτει κάτι πολύ σημαντικό: Οι μισές σχολές ανήκουν στο πεδίο μας!! Προφανώς το πεδίο αυτό θα πρέπει να σπάσει και να δημιουργηθεί πεδίο τεχνολογικών επιστημών με βασικό μάθημα το δικό μας. Το στέλνω και στην ΠΕΚΑΠ και θα πρέπει να σχολιαστεί και στην διαβούλεση.

Σχολές Α' Πεδίου   71   16,55%
Σχολές Β' Πεδίου   195   45,45%
Σχολές Γ' Πεδίου   56   13,05%
Σχολές Δ' Πεδίου   85   19,81%
Σχολές Ε' Πεδίου   22   5,13%
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

odysseas

Παράθεση από: petrosp13 στις 15 Αυγ 2013, 01:19:07 ΜΜ
Προφανώς το πεδίο αυτό θα πρέπει να σπάσει και να δημιουργηθεί πεδίο τεχνολογικών επιστημών με βασικό μάθημα το δικό μας.

Πέτρο, είναι πολύ απλούστερο πρακτικά να υπάρχει ένα πεδίο στο οποίο οι μαθητές θα επιλέγουν μεταξύ Χημείας ή Πληροφορικής, παρά δύο ξεχωριστά πεδία με τρία κοινά μαθήματα. Αν υπάρχει ένα πεδίο τότε οι μαθητές του θα μπορούν να παρακολουθούν μαζί τα κοινά μαθήματα και να χωρίζονται μόνο για τη Χημεία και την Πληροφορική, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την κατάρτιση του ωρολογίου προγράμματος αλλά και για τις ανάγκες σε καθηγητές.

petrosp13

Διαφωνώ
Έτσι θα υπάρχει πάλι το πρόβλημα της εισαγωγής αποφοίτων που διάλεξαν το λάθος μάθημα
Δεν είναι πρόβλημα να χωριστεί το πεδίο στα 2 και να ξεκαθαρίσει μια και καλή το πράγμα

Υ.Γ. Ουσιαστικά, αν επιλέγουν Χημεία ή Πληροφορική όπως λες, πάλι δεν είναι πρόβλημα για το πρόγραμμα; Πάλι δεν θα έχουν κοινές και χωριστές ώρες;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής