Απαντήσεις από ΚΕΕ

Ξεκίνησε από nikolasmer, 15 Ιουλ 2024, 09:47:44 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikolasmer

Υπάρχει περίπτωση να ανεβάσει καποιος τις απαντήσεις των πανελλαδικών της ΚΕΕ; (όλα τα έτη).
Πέραν των φετινών, υπάρχουν απαντήσεις με βαθμολόγηση κάθε τμήματος κώδικα χωριστά, τουλάχιστον στα ερωτήματα Γ και Δ;
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

ikariofil

τουλάχιστον να μας στείλει σε προσωπικό μήνυμα

nikolasmer

Παράθεση από: ikariofil στις 16 Ιουλ 2024, 12:58:33 ΜΜτουλάχιστον να μας στείλει σε προσωπικό μήνυμα
Ναι. Αυτό ήθελα να πω. 
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

George Eco

Θα ηθελα κι εγώ να έχω κάτι τέτοιο αν είναι εύκολο κι ευχαριστώ προκαταβολικά.

dimitrios67

Συνάδελφοι, ταπεινά φρονώ, ότι δεν έχει και μεγάλη σημασία ποια λύση προτείνει η ΚΕΕ ιδίως στα θέματα Γ και Δ.
Από την εμπειρία μου στα βαθμολογικά για αρκετά χρόνια, εφ' όσον ο κώδικας "δουλεύει" το πιάνουμε σωστό,
ας "απέχει" λίγο από αυτό που προτείνει η ΚΕΕ.
Αρκετοί βαθμολογητές δεν κοιτάνε καθόλου την λύση της ΚΕΕ.
Είμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε όλες τις μονάδες στις απαντήσεις που "παράγουν" το σωστό αποτέλεσμα.
Εκτός αυτού, γι' αυτόν τον λόγο υπάρχουν και οι συντονιστές των βαθμολ.κεντρων
για να "μοιράζουν" τις μονάδες, εκει ειναι το πρόβλημα όπου μπορεί να δημιουργηθεί καποια αδικία στον υποψήφιο.

Εξ' άλλου, το πολύ μικρό ποσοστό των αναβαθμολογήσεων, δείχνει ότι ΔΕΝ δημιουργείται πρόβλημα στο μάθημά μας.
Περισσότερο "πονηρά" μπορεί να είναι κάποια ερωτήματα στο Β θέμα,
όπως το μη-δομημένο διάγραμμα ροής του 2018 π.χ., πάρα στο Γ και Δ.

Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αυτό έχω αποκομίσει από τα 15+ χρόνια βαθμολόγησης.

petrosp13

Παράθεση από: dimitrios67 στις 17 Ιουλ 2024, 12:06:13 ΜΜΕξ' άλλου, το πολύ μικρό ποσοστό των αναβαθμολογήσεων, δείχνει ότι ΔΕΝ δημιουργείται πρόβλημα στο μάθημά μας.

Δυστυχώς υπάρχουν αδικίες ακόμα και χωρίς την αναβαθμολόγηση
Είναι συνηθισμένο το φαινόμενο να υπάρχει απόκλιση των βαθμολογιών που δεν πιάνει η "τσιμπίδα" της αναβαθμολόγησης
Όταν ο ένας βαθμολογεί με 96 και ο άλλος με 91, ο ένας από τους δυο κάνει λάθος, υπέρ ή κατά του μαθητή
Και δυστυχώς τείνει να γίνει κανόνας αυτό το φαινόμενο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dimitrios67

Παράθεση από: petrosp13 στις 17 Ιουλ 2024, 01:35:11 ΜΜ
Όταν ο ένας βαθμολογεί με 96 και ο άλλος με 91, ο ένας από τους δυο κάνει λάθος, υπέρ ή κατά του μαθητή
Και δυστυχώς τείνει να γίνει κανόνας αυτό το φαινόμενο
Είναι σωστό αυτό που λες, αλλά από την εμπειρία μου η αίσθηση που έχω
είναι ότι η "πλάστιγγα" τις περισσότερες φορές γέρνει υπερ του μαθητή.
Π.χ. στην περίπτωση που αναφέρεις 91-96, εάν έπαιρνε 91+91=18,2
ενώ αλλιώς 96+96=19,2, η μέση περίπτωση είναι 18,7.
Οπότε η διαφορά στα μόρια είναι: 250 στην ακραία περίπτωση, 125 στην "μέση" περίπτωση.
Νομίζω πως 125 μόρια, όταν κάποιος έχει γράψει ~19 στον προγραμματισμό,
άρα και στα υπόλοιπα δεν μπορεί να πήγε χάλια, δεν "καθορίζουν" τόσο πολύ το σε ποιά σχολή θα περάσει.

Ο μαθητής αυτός ήδη βρίσκεται σε «περιοχή» πολλών μορίων,
π.χ. τα 17.500 από τα 17.375 έχουν μικρή διαφορά, δεν παίζουν «καθοριστικό» ρόλο.

Ετσι το βλέπω εγω. Μπορει να κανω και λάθος.

petrosp13

Κι όμως φίλε Δημήτρη, αυτά τα 125 μόρια μπορεί να του στερήσουν την σχολή που θέλει
Υπάρχουν πολλά παιδιά που πετυχαίνουν αυτούς τους βαθμούς στο μάθημα μας αλλά στα μαθηματικά είναι γύρω στο 10 κι έτσι δεν πιάνουν τα (παλιά) ΑΕΙ Αθήνας και Θεσσαλονίκης

ΥΓ. Επειδή είμαστε οφ-τόπικ, δεν νομίζω ότι υπάρχουν οι λύσεις που δίνει η ΚΕΕ, δεν έχουμε δει ποτέ δημόσια τέτοιες λύσεις, πόσο μάλλον μαζεμένες για όλα τα έτη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikolasmer

Απαγορεύεται να κοινοποιουνται;
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

evry

Σχετικά με τις λύσεις ναι απαγορεύεται να δημοσιοποιούνται. Ο μόνος τρόπος να φύγουν από το βαθμολογικό είναι να τις πάρει κάποιος βαθμολογητής και να τις σκανάρει για να τις στείλει κάπου. Και πάλι αυτό δεν επιτρέπεται.
Ηλεκτρονικό αρχείο να φύγει σε καμία περίπτωση.
Όπως και να έχει όμως δεν χάνετε τίποτα. Αυτό που έκαναν φέτος και έβαλαν μονάδες σε όλες τις εντολές λες και η διόρθωση αλγορίθμων είναι μετρημένα κουκιά ήταν παιδαγωγικά λάθος κατά τη γνώμη μου. Δεν βαθμολογούμε εντολές αλλά το γενικότερο νόημα του αλγορίθμου.

Και για αυτό ότι λέει πιο πάνω ο dimitrios67 είναι σωστό.
Η βαθμολόγηση δεν είναι μετρημένα κουκιά. Υπάρχουν γραπτά που αν σας τα φέρω να τα βαθμολογήσετε τώρα και σας τα φέρω και μετά από ένα μήνα δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχετε τον ίδιο βαθμό. Μη σας πω ότι θα έχετε και σημαντική διαφορά. Το 91 96 σε ένα γραπτό πληροφορικής δεν είναι τεράστια διαφορά γιατί δε σημαίνει ότι σε κάποιο ερώτημα έβαλε ο ένας 0 και ο άλλος 5 αλλά σε κάποια ερωτήματα στα Γ και Δ μπορεί να τσίμπησε ο μαθητής +1 ή +0.5
Μπορεί δηλαδή να είχε κάνει κάποια λάθη αλλά το γενικότερο νόημα να ήταν σωστό οπότε ο ένας πήγε με το γράμμα του νόμου και ο άλλος με το .. πνεύμα. Συμβαίνει.
Προσέξτε δεν είναι λογικό να συμβαίνει σε όλα τα γραπτά αλλά σε κάποια που είναι πολύ δύσκολα στη διόρθωση.
Για παράδειγμα αν ένας μαθητής στο Γ φέτος χρησιμοποιούσε δυναμικούς πίνακες υπήρχε περίπτωση να υπήρχε απόκλιση ακόμα και 10 μονάδων.
Ας μην είμαστε παράλογοι λοιπόν.
Επίσης να πω και κάτι άλλο.
Έχετε ακούσει ποτέ μαθητή να διαμαρτύρεται επειδή πήρε παραπάνω? Εγώ όχι. Όλοι λένε ότι τους έσφαξαν.
Ε φέτος στο δικό μου βαθμολογικό έκανα όλες τις αναβαθμολογήσεις εγώ, δεν ήταν πολλές 24 γραπτά.
Ξέρετε σε πόσα από αυτά αυτός που είχε το λάθος ήταν ο αυστηρός? δηλαδή είχε αδικηθεί ο μαθητής?
Σε 1 ναι σε 1 , στα άλλα 23 ο λάθος ήταν από πάνω, δηλαδή οι μαθητές ευνοήθηκαν.

Άρα Πέτρο πες στον μαθητή σου να νιώθει τυχερός γιατί κατά πάσα πιθανότητα έπρεπε να είχε 91 91 και όχι 91 96. Ας το δει σαν δώρο και ας μην είναι πλεονέκτης.

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dimitrios67

«Όπως και να έχει όμως δεν χάνετε τίποτα. Αυτό που έκαναν φέτος και έβαλαν μονάδες σε όλες τις εντολές»
Ακριβώς Ευριπίδη, δεν χάνουμε τίποτα! Οι ενδεικτικές λύσεις της ΚΕΕ ΔΕΝ είναι και οι «καλύτερες». Στα βαθμολογικά κέντρα (και ευτυχώς) τον πρώτο λόγο τον έχουν οι συντονιστές οι οποίοι είναι μάχιμοι εκπαιδευτικοί με εμπειρία. Οι λύσεις της ΚΕΕ είναι ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ, ακόμη και στην μοριοδότηση.

Οι μονάδες ΔΕΝ είναι κουκιά μετρημένα, ο βαθμολογητής θα βάλει και την δική του κρίση, και παρ' όλα αυτά θα είμαστε στο  |β1-β2|<12. Αν θέλαμε «μετρημένα κουκιά» τις μονάδες, τότε θα έπρεπε να είχαμε μέχρι και 0.25 σε κάποια υπο-ερωτήματα ή το άριστα να ήταν το 250 και όχι το 100.