Τράπεζα Θεμάτων

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 09 Νοε 2014, 08:50:54 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Katsadouros_Dhm

#90
Με δεδομένο ότι μέχρι τώρα δε νομίζω κάποιος να έχει φτάσει πέρα από τη δομή επιλογής, συγκέντρωσα τα Β θέματα από την τράπεζα που αναφέρονται μέχρι και τη δομή επιλογής, ώστε να μπορεί κάποιος να έχει συγκεντρωμένο υλικό τράπεζας για την τάξη.
(Τελευταία ενημέρωση: 18/11/2014).

fof

ευχαριστούμε πολύ!!

ntsgeor

Ευχαριστούμε πολύ τόσο εσένα όσο και όλους τους συναδέρφους που βοηθούν με υλικό.

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 18 Νοε 2014, 05:59:03 ΜΜ
Με δεδομένο ότι μέχρι τώρα δε νομίζω κάποιος να έχει φτάσει πέρα από τη δομή επιλογής, συγκέντρωσα τα Β θέματα από την τράπεζα που αναφέρονται μέχρι και τη δομή επιλογής, ώστε να μπορεί κάποιος να έχει συγκεντρωμένο υλικό τράπεζας για την τάξη.

P.Tsiotakis

Σε κάποια (όχι σε όλα) pdf δεν λειτουργεί η αντιγραφή-επικόλληση.

Αν διαβάζει κανείς από την επιτροπή διαμόρφωσης των θεμάτων εδώ, παρακαλούμε να διευθετήσετε το θέμα.

dimpapadop

Σήμερα προστεθηκαν άλλα θέματα, διαγράφηκαν άλλα... (βγάζει σύνολο 24 θεματα) παρακολούθησε κανείς τις αλλαγές;

Αθανάσιος Πέρδος

http://exams-repo.cti.gr/category/198-eisagogh-stis-arxes-ths-episthmhs-ton-hy?Itemid

Ανέβηκαν 4 διορθωμένα θέματα. Με μια πρώτη ματιά χωρίς να τα λύσω νομίζω ότι κινούνται από όλες τις απόψεις στη σωστή κατεύθυνση.

Αποδεικνύεται τελικά ότι κάποιοι έχουν την διάθεση να προσφέρουν για το μάθημα και το δείχνουν στην πράξη.

P.Tsiotakis

παρατηρησαμε στο fb (Στέλλα) ότι διατηρείται το τροποποιημενο με τον ίδιο κωδικο (εγώ είχα καταλάβει ότι αλλάζει)

προσωπικά δεν υπάρχει περιπτωση να μπω στη διαδικασία συνεχούς update και εντοπισμού αλλαγών, παντως είδα οτι διορθωνουν ατέλειες και κακώς κειμενα όπως επισημάνθηκαν. Καλή συνέχεια

Αθανάσιος Πέρδος

Συνάδελφοι έχουν αναρτηθεί οι λύσεις των νέων θεμάτων και οι λύσεις των θεμάτων με βάση τις αλλαγές.

http://introcsprinciples.wordpress.com/

Thanasis Daskaloudis

Έχουν αφαιρεθεί τα ΓΗ_Β_ΕΗΥ_0_19348 και ΓΗ_Β_ΕΗΥ_0_19374 και έχει προστεθεί το ΓΗ_Β_ΕΗΥ_0_19345 από τις αρχικές αναρτήσεις. Θα προσπαθήσω τις επόμενες μέρες να κατηγοριοποιήσω  τα θέματα με τις λύσεις τους (Επιλογή, επανάληψη, Πίνακες, Λ.Σ. και Δίκτυα κλπ, μεταβλητές και καταχώρηση κ.λ.π.).

Thanasis Daskaloudis

Προσοχή συνάδερφοι στις συγκεντρωτικές λύσεις που έχουν κυκλοφορήσει. Δυστυχώς όπως ανέφερε και ο Παναγιώτης έχουν αλλάξει ολόκληρα θέματα αλλά έχουν κρατήσει τον ίδιο κωδικό. Αν συνεχιστεί αυτή η λογική (του παραλόγου) δεν θα βγάλουμε άκρη στο τέλος. Προτείνω η κάθε λύση να συνοδεύεται από την εκφώνηση της άσκησης και όχι μόνο από τον κωδικό του θέματος γιατί αλλιώς θα χαθούμε.
 

Gnirut

προς ιθύνοντες:

ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΥΛΗ.
Δεν βγαινει αυτή η ύλη με μια ώρα μάθημα την εβδομάδα σε μέσο τυπικό Ελληνικό σχολείο.

Από του χρόνου θα κυνηγάμε τους μαθητές με το ντουφέκι.

andreas_p

Ακούει κανείς ;;;;

Να μπει μέσα στην τάξη των 27, με μαθητές όλων των κατευθύνσεων, με 1 ώρα την εβδομάδα, ΜΟΝΟ για ένα μήνα , να ασχοληθεί ΜΟΝΟ με απλές ασκησούλες σε εκχώρηση και μετά να μετρήσει αντιδράσεις μαθητών !!!

Δεν υπάρχει !!!!

Ξαναδείτε την ύλη (για φέτος) και 2ωρο  από την επόμενη χρονιά !!

Α

lef

Δυστυχώς οι συνάδελφοι έχουν δίκαιο. Μέσα από ένα μονόωρο μάθημα έχει προσπαθήσει το ΙΕΠ, το Υπουργείο και οι συγγραφείς να περάσουν σε παιδιά 17 χρονών όλες τις αρχες της επιστήμης υπολογιστών. Πάρτε και Αλγορίθμους, πάρτε και πολυπλοκότητες (βγήκε από την ύλη αφού το είχα ήδη διδάξει σε τμήμα - μία ώρα εντελώς χαμένη), πάρτε και τι είναι λειτουργικό, τι είναι δίκτυο, πάρτε και λίγη τεχνιτή νοημοσύνη. (Για τα κλασσικά περί μεταγλωττιστή-διερμηνευτή δεν θα αναφερθώ καν, κάθε βιβλίο πληροφορικής οποιαςδήποτε βαθμίδας τα περιέχει, δεν θα μπορούσαν να λείψουν και από αυτό το βιβλίο ...)

Αναρωτιέμαι σε ποιού είδους παιδιά μπορούν να διδαχθούν όλα αυτά μέσα στις "επίσημες" 30 ώρες που διδάσκεται ένα μονόωρο μάθημα. Χωρίς να έχουμε λάβει υπόψη μας ότι το PDF του βιβλίου κυκλοφόρησε 3 βδομάδες μετά την έναρξη των μαθημάτων (-3 ώρες) και φυσικά οι ώρες που θα χαθούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς είναι τουλάχιστον 3-4 (σε ένα τμήμα έχω χάσει ήδη 2, άλλοι συνάδελφοι περισσότερες). Και μέσα σε όλα αυτά, ο αρχικός προγραμματισμός ήθελε να διδάξουμε Κληση Αλγορίθμου από Αλγόριθμο και Αναδρομή (!!!!!!!!!!!!!).

Όσον αφορά την τράπεζα θεμάτων: Η διαβάθμιση των θεμάτων έχει πολύ μεγάλη απόκλιση. Για 3-4 θέματα πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά πίνακες. Να σας θυμίσω ότι στην ΑΕΠΠ που είναι δίωρη και παραλαμβάνουμε τα περισσότερα παιδιά "δουλεμένα" από το καλοκαίρι, τους πίνακες τους διδάσκουμε συνήθως μετά τα χριστούγεννα ή λίγο πρίν, ανάλογα με τα χαμένα μαθήματα. Ας μου εξηγήσει κάποιος πως μπορεί να γίνει αυτο στην ΕσΑτΕτΗΥ της μίας ώρα και των παιδιών που βλεπουν για πρώτη φορά Αλγορίθμους ουρανοκατέβατους ...

Thanasis Daskaloudis

Το μεγάλο πρόβλημα του μαθήματος είναι η θεωρία που περιλαμβάνει. Ποιο παιδί θα μπορέσει να καταλάβει τι είναι ο συναρτησιακός, ο λογικός και ο δηλωτικός προγραμματισμός; Για να το γενικεύσουμε ποιος άνθρωπος θα μπορούσε να κατανοήσει όλους αυτούς τους όρους από τον ορισμό τους και μόνο αν δεν τους δει στην πράξη;  Για το ΙΕΠ  ζητούμενο του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι η κατανόηση ή είναι  η απομνημόνευση; Αναγκάζουμε τους μαθητές να αποστηθίσουν έννοιες σχεδόν ακατανόητες έτσι όπως εντάσσονται στην ύλη και αυτό το ονομάζουμε αναβάθμιση της ειδικότητας και μεταρρύθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ο όγκος της θεωρίας είναι ο κυριότερος λόγος που θα κάνει τα παιδιά να μισήσουν το μάθημα και σε δεύτερο βαθμό οι ασκήσεις.

Thanasis Daskaloudis

Στην διεύθυνση http://1drv.ms/1v1mKA2 μπορείτε να βρείτε όλες τις εκφωνήσεις των θεμάτων της επικαιροποιημένης τράπεζας σε μορφή word ώστε να μπορείτε να ενσωματώσετε εύκολα θέματα σε πρόχειρα διαγωνίσματα κλπ.