Αποστολέας Θέμα: Θέμα 1  (Αναγνώστηκε 2152 φορές)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #45 στις: 14 Ιούν 2019, 05:31:34 πμ »
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Α3:

ΤΙ αποφασίστηκε στο δικό σας βαθμολογικό;;

Στο δικό μας υπήρξαν δύο προτάσεις:
1) Μία μονάδα για καθεμιά από τις 6 αναμενόμενες τιμές
2) Δύο μονάδες για καθένα από τα ερωτήματα α - β - γ

"Ψηφίστηκε" η άποψη 2..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

pfan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 105
  • ...
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #46 στις: 14 Ιούν 2019, 02:30:31 μμ »
Μα δεν είναι ξεκάθαρο ότι βαθμολογούμε 1 μονάδα για κάθε εμφάνιση τιμής;;
Εμείς έχουμε μια μονάδα για κάθε εμφάνιση τιμής.

Πύρζα Φανή
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγήτρια Πληροφορικής

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 891
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #47 στις: 14 Ιούν 2019, 06:31:56 μμ »
Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.
Ναι, είναι πιθανό. Άλλες φορές δεν το διαβάζουν καθόλου νομίζοντας ότι ξέρουν τι ζητάει (γιατί έχουν ξαναδεί παρόμοιο στυλ)
Χαρακτηριστικές είναι ασκήσεις αντιστοίχισης σε διαγωνίσματα όπου οι απαντήσεις έπρεπε να είναι πχ 1.δ , 2.α κλπ  και αυτοί απαντούν αντίστροφα α.2 ,  β.4 κλπ
Τεράστια αλήθεια. Πλέον έχω καταλήξει να λέω στους μαθητές μου, ιδίως στα προγράμματα των θεμάτων Γ και Δ, ότι το δύσκολο είναι να καταλάβετε τι σας ζητάει να κάνετε, το εύκολο θα είναι να το κάνετε.
Πολύ σωστό
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

sakisnemkav

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 72
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #48 στις: 15 Ιούν 2019, 12:09:24 πμ »

meteo_xampos

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 182
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #49 στις: 15 Ιούν 2019, 08:33:51 πμ »
Και αν γράψουν στο β) την τιμή και μετά πουν ατέρμων βρόγχος; Το έκαναν αυτό δυο πολύ αγχωμένες μαθήτριες...

tasospap

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #50 στις: 15 Ιούν 2019, 09:19:15 πμ »
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Α3:

ΤΙ αποφασίστηκε στο δικό σας βαθμολογικό;;

Στο δικό μας υπήρξαν δύο προτάσεις:
1) Μία μονάδα για καθεμιά από τις 6 αναμενόμενες τιμές
2) Δύο μονάδες για καθένα από τα ερωτήματα α - β - γ

"Ψηφίστηκε" η άποψη 2..

Απορώ πως ψηφίστηκε η άποψη 2.

κάποιος δηλαδή ο οποίος βρήκε στο α. 1/3 , λαμβάνει 0,33 μόρια και στο γ. 1/2 λαμβάνει 0,50 μόρια

Το σύνολο 0,83 μόρια.  ::) ::) ::)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2223
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #51 στις: 15 Ιούν 2019, 01:47:52 μμ »
Εγώ συμφωνώ με το 2-2-2 πάντως
Είναι τρεις διαφορετικές περιπτώσεις που πρέπει να εκτελέσει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dimitrios67

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 104
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #52 στις: 17 Ιούν 2019, 10:09:46 μμ »
Στο δικό μου, ειναι 1 μοναδα για καθε τιμή, συνολο: 6. (3+1+2)

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 63
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #53 στις: 27 Ιούν 2019, 09:50:34 μμ »
Καλησπέρα,
Θέλω λίγο να σχολιασω το ερώτημα Α2. Συμφωνώ στο ότι το βιβλίο αναφέρει ότι μπορούν όλες οι λειτουργίες των δομών δεδομένων να εφαρμοσθούν στους πίνακες εκτός από εισαγωγή και διαγραφή. ΟΜΩΣ στο κεφάλαιο 9 αναφέρει ως λειτουργιες των πινακων τις :αναζητηση,ταξινομηση, συγχωνευση , αθροισμα, max/min.
Γιατι λοιπον η αντιγραφη,προσπελαση, διαχωρισμος να θεωρηθουν σωστες ως απαντησεις;

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2223
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #54 στις: 27 Ιούν 2019, 11:32:01 μμ »
Τυπικές επεξεργασίες, όχι λειτουργίες
Δεν μπορεί να γίνει προσπέλαση και αντιγραφή σε πίνακες;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1322
  • There are always possibilities...
Απ: Θέμα 1
« Απάντηση #55 στις: 28 Ιούν 2019, 08:03:11 πμ »
Καλησπέρα,
Θέλω λίγο να σχολιασω το ερώτημα Α2. Συμφωνώ στο ότι το βιβλίο αναφέρει ότι μπορούν όλες οι λειτουργίες των δομών δεδομένων να εφαρμοσθούν στους πίνακες εκτός από εισαγωγή και διαγραφή. ΟΜΩΣ στο κεφάλαιο 9 αναφέρει ως λειτουργιες των πινακων τις :αναζητηση,ταξινομηση, συγχωνευση , αθροισμα, max/min.
Γιατι λοιπον η αντιγραφη,προσπελαση, διαχωρισμος να θεωρηθουν σωστες ως απαντησεις;

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς. Θεωρείς ότι θα έπρεπε να γίνουν δεκτές ως λειτουργίες και το άθροισμα και η εύρεση min/max ή ότι πρέπει να θεωρηθούν λάθος η αντιγραφή, προσπέλαση, διαχωρισμός;
Αν εννοείς το δεύτερο, συμφωνώ με τον petrosp13.
Αν εννοείς το πρώτο, γενικά νομίζω το νόημα των λειτουργιών του κεφ. 3, είναι ότι δεν υπάρχει μια δομή δεδομένων που κάνει όλες τις λειτουργίες καλά, αλλά άλλες είναι αποδοτικές στην αναζήτηση, άλλες στην προσπέλαση κτλ. Με αυτή την έννοια μπορούμε να πούμε ότι η εύρεση min/max είναι μια τέτοια λειτουργία αφού υπάρχουν δομές που είναι πολύ αποδοτικές σε αυτό (πχ. σωροί), ενώ άλλες δεν είναι (πχ. πίνακες). Σε ότι αφορά το άθροισμα δεν έχω ακούσει κάποια δομή που να το βελτιστοποιεί πέρα από ότι μπορεί να γίνει με προσπέλαση, οπότε θα έλεγα μάλλον όχι.
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing