Αποστολέας Θέμα: Θέμα Δ  (Αναγνώστηκε 21787 φορές)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2219
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #15 στις: 01 Ιούν 2012, 01:33:52 μμ »
Δίνει απαντήσεις το υπουργείο κάπου επίσημες; Θεωρώ ότι οτ Δ5 θα έπρεπε αν ήθελε μιν σε όλο τον πίνακα να έλεγε: Να εμφανίζει τον αριθμό του μήνα με τη μικρότερη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΗ και
αν ήθελε άθροισμα κατά στήλη και μίν στον αθροισμα κατα στήλη να έλεγε:
Να εμφανίζει τον αριθμό του μήνα με τη μικρότερη ΣΥΝΟΛΙΚΗ παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.


Ακριβώς. Κι επειδή δεν αναφερόταν κάτι από τα δυο, τελικά θα γίνουν αποδεκτές και οι δυο λύσεις. Είναι απορίας άξιο πάντως πώς έβαλαν δυο πανομοιότυπα ερωτήματα (Δ3-Δ5), έκαναν λάθος στην διατύπωση και στα δυο και έστειλαν διευκρίνιση μόνο για το ένα!!!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

xara_pap

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 126
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #16 στις: 01 Ιούν 2012, 01:36:00 μμ »
θα δοθούν σωστές και οι δύο λύσεις; ποιος το λέει αυτό; έδωσαν από υπουργείο κάτι επίσημο;

marianad

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 40
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #17 στις: 01 Ιούν 2012, 01:37:28 μμ »
Ξέρει κανείς τι οδηγίες δόθηκαν για όσους εξετάζονταν προφορικά?

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2219
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #18 στις: 01 Ιούν 2012, 01:37:52 μμ »
Είναι απορίας άξιο πάντως πώς έβαλαν δυο πανομοιότυπα ερωτήματα (Δ3-Δ5), έκαναν λάθος στην διατύπωση και στα δυο και έστειλαν διευκρίνιση μόνο για το ένα!!!

Οτιδήποτε διαφορετικό θα θεωρηθεί σκάνδαλο νομίζω μετά από αυτό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

methenitis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 42
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #19 στις: 01 Ιούν 2012, 01:39:34 μμ »
Στο Δ3 που λέει "το ονομα της πόλης" οι περισσότεροι μαθητές μου το πήγαν με θέση , θεωρόντας οτι υπάρχει μόνο ενας αφού χρησιμοποιούν ενικό, και δεν βρήκαν το μαχ για να ξανασαρώσουν τον πίνακα.
λέτε θα κόψουν μορια?

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 320
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #20 στις: 01 Ιούν 2012, 01:42:06 μμ »
Στο Δ3 που λέει "το ονομα της πόλης" οι περισσότεροι μαθητές μου το πήγαν με θέση , θεωρόντας οτι υπάρχει μόνο ενας αφού χρησιμοποιούν ενικό, και δεν βρήκαν το μαχ για να ξανασαρώσουν τον πίνακα.
λέτε θα κόψουν μορια?

... ομοίως
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2219
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #21 στις: 01 Ιούν 2012, 01:44:54 μμ »
Η πόλη είναι μια, άρα μπορεί να βρεθεί και με θέση
Το ΜΑΧ πρέπει να βρεθεί οπωσδήποτε, διότι χρησιμεύει στις συγκρίσεις από επανάληψη σε επανάληψη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

methenitis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 42
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #22 στις: 01 Ιούν 2012, 01:46:37 μμ »
Οχι , το βρήκαν το max για να βρούν την θεση
Αυτο γραψανε βασικά
μαχ<-ΕΠ[1]
θεση<-1
Για ι απο 2 μεχρι 10
  αν ΕΠ[ι] >μαχ τοτε
    μαχ<-ΕΠ[ι]
    θεση<-ι
  τελος_αν
Τελος_επαναληψησ
Εμφανισε ΟΝ[θεση,2]


xara_pap

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 126
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #23 στις: 01 Ιούν 2012, 01:50:07 μμ »
@petros_p τελικά με το Δ5 μπορούμε να μάθουμε από κάπου επίσημα τί θα είναι σωστό και τί λάθος;

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2219
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #24 στις: 01 Ιούν 2012, 01:57:48 μμ »
Οχι , το βρήκαν το max για να βρούν την θεση
Αυτο γραψανε βασικά
μαχ<-ΕΠ[1]
θεση<-1
Για ι απο 2 μεχρι 10
  αν ΕΠ[ι] >μαχ τοτε
    μαχ<-ΕΠ[ι]
    θεση<-ι
  τελος_αν
Τελος_επαναληψησ
Εμφανισε ΟΝ[θεση,2]



Αυτό γιατί να είναι λάθος;;
Χαρά, με βάση την λογική λέω αυτά που λέω
Λογικά θα έχουμε νεότερα όταν αρχίσουν οι βαθμολογήσεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 891
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #25 στις: 01 Ιούν 2012, 02:08:22 μμ »
Θεωρώ ότι όπου κι αν έχουν εκτυπωθεί οι τιμές, θα πρέπει να θεωρηθεί σωστό αν και μάλλον ζητούσαν να εκτυπωθούν εντός του υποπρογράμματος.
Νομίζω ότι είναι σαφές ότι το υποπρόγραμμα θα κάνει και την εμφάνιση των στοιχείων.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

bagelis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 511
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #26 στις: 01 Ιούν 2012, 02:26:27 μμ »
Νομίζω ότι είναι σαφές ότι το υποπρόγραμμα θα κάνει και την εμφάνιση των στοιχείων.

Η εκφώνηση λέει: "να καλεί κατάλληλο υποπρόγραμμα με τη βοήθεια του οποίου θα εμφανίζονται...." δηλ. το υποπρόγραμμα θα βοηθήσει να γίνει αυτή η εργασία.

Το ερώτημα που τίθεται είναι πως μπορεί το υποπρόγραμμα να βοηθήσει. Κατά την άποψή μου με δύο τρόπους:
1. Βοηθάει κάνοντας όλη τη δουλειά δηλ. τα εμφανίζει αυτό
2. Βοηθάει κάνοντας την ταξινόμηση και δίνοντάς σου τον πίνακα έτοιμο να κάνεις εσύ την εμφάνιση.

Και στις δύο ερμηνείες το ρήμα "βοηθάει" ικανοποιείται νομίζω...

Να πω και πιο απλά πως το καταλαβαίνω:

Ο Γιάννης θα βοηθήσει την Μαρία για να βαφτεί ένας τοίχος.

Ποιός θα βάψει τον τοίχο και ποιός θα φέρει τις μπογιές? Δεν είναι σαφές. Είναι θέμα δικής τους συνεννόησης....

Τι λέτε οι υπόλοιποι?

kLee

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • Is the Singularity near?
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #27 στις: 01 Ιούν 2012, 02:34:48 μμ »
Εγώ λέω πως πρέπει να έχουν και κανά μάχιμο φιλόλογο μαζί τους στην επιτροπή...
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

Σούλας Βασίλης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 305
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #28 στις: 01 Ιούν 2012, 02:35:21 μμ »
Πιστεύω ότι στο Δ3 και στο Δ5 υπήρχε θέμα ασάφειας. Το Δ3 το εξήγησαν, το Δ5 όχι.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

kLee

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
  • Is the Singularity near?
Απ: Θέμα Δ
« Απάντηση #29 στις: 01 Ιούν 2012, 02:36:25 μμ »
Πιστεύω ότι στο Δ3 και στο Δ5 υπήρχε θέμα ασάφειας. Το Δ3 το εξήγησαν, το Δ5 όχι.
Συμφωνώ
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός