Να σημειώσω βέβαια γι΄αυτους που κάνουν εύκολη κριτική για την διατύπωση των θεμάτων ότι ισχύει η παροιμία "έξω απο το χορό πολλά τραγούδια λέμε".
Πόσο χρόνο χρειαζόμαστε να βγάλουμε ένα διαγώνισμα εδω στο στέκι; πόσοι συνεργάζονται; και κάτω απο ποιά πίεση;
Δεν δικαιολογώ κανένα αλλα με ενοχλεί η εύκολη κριτική.
Συνάδελφε, όσοι ασχολούμαστε με την ανάπτυξη εφαρμογών, δημιουργούμε συνεχώς διαγωνίσματα, ασκήσεις κτλ.
Τέτοιου τύπου ασάφειες σε θέματα πινάκων είναι παιδικές αρρώστιες για κάποιον που ασχολείται με την ΑΕΠΠ
Συμφωνούμε ότι ένας έμπειρος συνάδελφος που απλά ασχολείται με το μάθημα 3-4 χρόνια, θα καταλάβαινε κατευθείαν ότι αυτό που θέλει να ζητήσει σε ερώτημα πίνακα πρέπει να είναι σαφέστατο γιατί οι παρερμηνείες είναι πάρα πολύ εύκολες
Και σκέφτεσαι: Αυτά τα σκέφτομαι εγώ που είμαι απλά ένας καθηγητής που έχει στις τύχες του 50-60 παιδιά
Αυτοί που θέτουν τα θέματα σε 40.000 παιδιά της Τεχνολογικής, δεν θα έπρεπε να έχουν την ανάλογη εμπειρία σε τέτοια θέματα;
Η πιθανή ασάφεια στην συνθήκη του θέματος Γ δικαιολογείται γιατί εφαρμόζει μόνο στο συγκεκριμένο πρόβλημα
Η ασάφεια όμως στο 4ο θέμα δεν δικαιολογείται ποτέ και με κανέναν τρόπο για κάποιον που δεν ασχολείται για πρώτη φορά με ΑΕΠΠ
Μιλάμε για μια από τις πιο κλασικές μεθοδολογίες πινάκων που την διδάσκουν όλοι
Και το χειρότερο όλων είναι ότι δεν κατάλαβαν πως έστειλαν διευκρίνιση για ένα πανομοιότυπο ερώτημα της ίδιας άσκησης και αρκέστηκαν σε αυτό