Αποστολέας Θέμα: goto  (Αναγνώστηκε 2932 φορές)

ntalia

  • Επισκέπτης
goto
« στις: 04 Απρ 2006, 09:47:24 πμ »
Γεια σας,
Θέλω να ρωτήσω αν πέρα από θεωρεία στην goto πρέπει να ξέρουμε να λύνουμε και ασκήσεις με goto ???
Ευχαριστώ.
 ???

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: goto
« Απάντηση #1 στις: 04 Απρ 2006, 11:19:42 πμ »
Νομίζω ότι αν λύσεις 2 ασκήσεις με δομή επιλογής και 2 με δομές επανάληψης, αντιπροσωπευτικές έτσι ώστε να έχεις ιδέα τι γίνετε, τότε λογικά θα είσαι καλυμένη.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Στέλλα

  • Επισκέπτης
Απ: goto
« Απάντηση #2 στις: 04 Απρ 2006, 12:58:12 μμ »
Σοβαρά πιστεύετε ότι πρέπει να ξέρουν οι μαθητές και άσκηση με goto. Δεν ξέρω μου φαίνεται παρατραβηγμένο!!!!

nekis

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 76
  • U R NT A #
Απ: goto
« Απάντηση #3 στις: 05 Απρ 2006, 09:06:15 πμ »
Πιστεύω ότι οι ασκήσεις του τετραδίου μαθητή και 1 -2 ακόμα παραδείγματα σχετικής δυσκολίας είναι πλέον από αρκετά

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: goto
« Απάντηση #4 στις: 05 Απρ 2006, 12:23:20 μμ »
Όποιος τολμήσει και βάλει θέμα με goto  προβλέπω να του γίνεται δημόσια διαπόμπευση στο Σύνταγμα.
Είναι σαν να βάλουν θέμα στα μαθηματικά και να ζητούν να λυθεί με πρακτική αριθμητική.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3147
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: goto
« Απάντηση #5 στις: 05 Απρ 2006, 10:14:35 μμ »
 Βαγγέλη έχεις δίκιο αλλά το θέμα είναι πως στο τετράδιο του μαθητή υπάρχουν δυο τέτοιες ασκήσεις οπότε για να είσαι καλυμμένος καλό θα ήταν να κάνεις ένα δυο ασκήσεις έστω για τα μάτια του κόσμου.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Επισκέπτης\

  • Επισκέπτης
Απ: goto
« Απάντηση #6 στις: 06 Απρ 2006, 04:22:25 μμ »

Εκτός κι αν βάλει τα θέματα μαθηματικός, φυσικός, γυμναστής ή πιο όμορφα...ακαδημαϊκός

Λουκάς

  • Επισκέπτης
Απ: goto
« Απάντηση #7 στις: 07 Απρ 2006, 12:58:23 μμ »
Η goto μπορεί να ειπωθεί  σαν συστατικό στοιχείο του τρόπου λειτουργίας των εντολών επιλογής και επανάληψης και μόνο.
Η χρήση της σε ασκήσεις ειναι απαράδεκτη και δεν πρόκειται φυσικά ποτέ να εξεταστεί .