Αγαπητοί συνάδελφοι
για ξαναδιαβάστε το σκοπό του μαθήματος.
Σίγουρα η δουλεία μας θα ήταν ευκολότερη αν κάναμε προγραμματισμό. Αλλά "δυστηχώς" η εκπάιδευση δεν έχει αποκλειστικό σκοπό την δική μας ευκολία.
Δε μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο με μία άποψη.
Όντως πιστεύω ότι σε πολλά σημεία των συζητήσεων που γίνονται, ξεχνάμε το σκοπό του μαθήματος, ως έχει τουλάχιστον παρουσιαστεί στα πλαίσια της γενικής εκπαίδευσης των μαθητών, και προσδίδουμε στο μάθημα ιδιότητες που δεν έχει και οι οποίες τελικά μπορεί να αποβούν εις βάρος του.
Όμως, συνάδελφε ... συνονόματε

, η απάντησή σου με μπέρδεψε.
Δηλαδή πιστεύεις ότι ως έχει, με τον τρόπο και στο χρόνο που διδάσκεται το συγκεκριμένο μάθημα, και με το ακροατήριο που έχει και γενικά με τις συνθηκες που επικρατούν, υπάρχει κάτι στις παραγράφους 4.1 και 4.2 το οποίο εξυπήρετεί στο σκοπό του μαθήματος.
Πραγματικά, χωρίς καμία υπόνοια σαρκασμού, και με πραγματική απορία..
ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ότι μπορούν / πρέπει να καταλάβουν οι μαθητές από αυτές τις δύο παραγράφους;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ;