Επαναληπτικές εξετάσεις Σεπτεμβρίου

Ξεκίνησε από Akis73, 11 Σεπ 2025, 05:46:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: evry στις 12 Σεπ 2025, 09:49:19 ΠΜΤο Β3 στυγνό copy-paste του γνωστού παλιού θέματος.

Επισυνάπτω ως εικόνες το Θέμα 2α από τις Κανονικές του 2007 και το Β3 από τις Επαναληπτικές του 2025.
Το κύριο πρόγραμμα είναι ολόιδιο. Όχι όμως η συνάρτηση. Στη Συνάρτηση οι τυπικές παράμετροι τροποποιούνται μέσα σε αυτήν. Αν δεν μεριμνήσουμε κατάλληλα αυτό θα προκαλέσει πρόβλημα στη μετατροπή σε Διαδικασία, αφού οι αλλαγές θα περνούν πλέον στο κύριο πρόγραμμα.

Παρόμοιο ζήτημα ήταν το Α4 στις Επαναληπτικές του 2022:
https://drive.google.com/file/d/1AKojPuN-Lh2803BcEFo0-96GMFT78Huh/view

Πιθανώς αυτή την ιδέα σε θέμα να την διατύπωσα για πρώτη φορά εγώ μέσα στο Στέκι το 2009 σε αυτό το post:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1950 . Σε αυτό αναφερόμουν στο  Θέμα 2 του 2007 και πρότεινα ένα τροποποιημένο θέμα που είχε τη συγκεκριμένη ιδέα με τις παραμέτρους! Και είχε αρκετή πλάκα γιατί τότε εκεί "πέσατε να με φάτε" για τις "αιρετικές ιδέες" μου!  ;D Επιτέλους, δικαίωση κύριοι!!!  >:D ;D



evry

Παράθεση από: petrosp13 στις Χθες στις 12:04:11 ΜΜΠοια είναι η δυσκολία του Α5 ακριβώς πέρα από το ότι είναι ένα εντελώς άκυρο κομμάτι θεωρίας;
Έχουν να γράψουν 5-6 λέξεις και να πάρουν 4 μονάδες, μάλλον δώρο το θεωρώ
Οι 2 από τις λέξεις μάλιστα είναι ίδιες με τις άλλες σκοπιές, οπότε ακόμα και κατά τύχη μπορούν να βρεθούν
Δεν είναι θέμα δυσκολίας.
Είναι απαράδεκτο την εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (και καλά) που ζητάμε κριτική σκέψη από τους μαθητές μας να δεχόμαστε τέτοια απαράδεκτα θέματα.

Δηλαδή συμφωνούμε να παπαγαλίζουν οι μαθητές λέξεις χωρίς να καταλαβαίνουν τι είναι? Αν είναι έτσι τότε δεν χρειάζονται οι δάσκαλοι, τα παιδιά μπορούν μια χαρά να προετοιμαστούν με το ChatGPT.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

epsilonXi

Εμένα μου αρέσαν όλα!

Νομίζω αυτό το διαγώνισμα θα το κρατήσω αυτούσιο 
-ενώ στα περισσότερα κάνω μικροπαραλλαγές- 
και θα το δίνω όταν θα κάνουμε επανάληψη

petrosp13

Παράθεση από: evry στις Χθες στις 12:57:58 ΜΜΔεν είναι θέμα δυσκολίας.
Είναι απαράδεκτο την εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (και καλά) που ζητάμε κριτική σκέψη από τους μαθητές μας να δεχόμαστε τέτοια απαράδεκτα θέματα.

Δηλαδή συμφωνούμε να παπαγαλίζουν οι μαθητές λέξεις χωρίς να καταλαβαίνουν τι είναι? Αν είναι έτσι τότε δεν χρειάζονται οι δάσκαλοι, τα παιδιά μπορούν μια χαρά να προετοιμαστούν με το ChatGPT.

Εγώ δεν έκρινα την παιδαγωγικότητα του θέματος
Είναι μια απαράδεκτη παράγραφος σε ένα απαράδεκτο βιβλίο και εννοείται ότι κακώς τέθηκε ως θέμα

Εγώ έκρινα το επίπεδο δυσκολίας
Υλικού, Γλωσσών Προγραμματισμού, Δομών Δεδομένων, Ανάλυσης Δεδομένων
4 μονάδες δώρο για 7 λέξεις, όταν τον Ιούνιο ζητήθηκε ερώτηση 10 σειρών και μάλιστα υπήρχε και δεύτερη

Θεωρητικά, οι επαναληπτικές πρέπει να έχουν αυξημένο επίπεδο δυσκολίας για να αποφεύγονται οι πονηριές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής